פורסם 2008 באוגוסט 2017 שנים יש לי בעיה דיי דומה כמו לכמה אנישם פה בפורום, אבל הפתרונות שאתם נתתם לא עוזרים לי, ואני בכלל לא משתמש באימיול או ביטורנט.יש לי בזק ו 012, שניהם אומרים שאצלהם הכל תקין, אבל אצלי כל 10 דקות האינטרנט מתנתק, מנורת ה PPP על המודם נכבת.זה כבר יומיים ככה וזה ממש מעצבן, יש איזה פיתרון?הרצתי גם סריקה עם nod32 ו psybot S&D ולא מצאו כלום.הראטור שלי זה siemens sl2 141תודה
פורסם 2008 באוגוסט 2017 שנים אם מנורת ה-PPP נכבית הבעיה היא בשירות ה-ADSL של בזק ולא ב-ISP. נשאל ככה -- הראוטר מחובר לשקע דרך פילטר? האם יש טלפונים אחרים על הקו? האם גם הם מחוברים לקו דרך פילטר?
פורסם 2008 באוגוסט 2017 שנים PPP היא הנורה שמראה חיבור לספק, DSL היא נורת הסינכרון על הקו.omritk, מה אתה צריך לעשות ע"מ שהוא יתחבר חזרה - כיבוי והדלקה לנתב? לחכות כמה שניות?יש נורות אחרות שמתנהגות שונה באותו זמן? הDSL מהבהבת, PWR מחליפה צבע?
פורסם 2008 באוגוסט 2017 שנים מחבר אם מנורת ה-PPP נכבית הבעיה היא בשירות ה-ADSL של בזק ולא ב-ISP. נשאל ככה -- הראוטר מחובר לשקע דרך פילטר? האם יש טלפונים אחרים על הקו? האם גם הם מחוברים לקו דרך פילטר? יש עוד טלפון על הפילטר, אבל יש לי אותו שם כבר כמה חודשים.. ולפני בזק אצלי הכל תקין. PPP היא הנורה שמראה חיבור לספק, DSL היא נורת הסינכרון על הקו. omritk, מה אתה צריך לעשות ע"מ שהוא יתחבר חזרה - כיבוי והדלקה לנתב? לחכות כמה שניות? יש נורות אחרות שמתנהגות שונה באותו זמן? הDSL מהבהבת, PWR מחליפה צבע? כן, אני מכבה אותו לחצי דקה בערך ואז מדליק בחזרה, זה בדרך כלל נותן לי עוד 10 דקות של אינטרנט בלי קריסות הPWR נהיה אדום לכמה שניות, ואז חוזר לירוק, שאר המנורות מהבהבות, אבל גם זה רק לכמה שניות. [נראה לי אותו דבר כמו כל פעם אחרת שכיביתי את הראטור, לפני כל הקריסות]
פורסם 2008 באוגוסט 2117 שנים הכוונה היית אם משהו מהנוריות מתנהג שונה לפני שאתה עושה משהו עם הנתב, כלומר ברגע התקלה.בכל מקרה אתה יכול גם לעשות בדיקה כזאת:להכנס לממשק הנתב, להתנתק מהחיבור לספק ולהתחבר עם שם מתשמש 1@1. זה חיבור לשרת בדיקה של בזק, תתחבר עליו למשך שעה ותראה אם מתרחש ניתוק. אתה לא תוכל לגלוש בזמן הזה רק לראות אם התרחשה התנתקות. אם הייתה התנתקות אז כנראה שהנתב אשם, אם לא אז כנראה הבעיה מהספקית.שים לב שאחרי שאתה מתחבר פעם ראשונה עם שם מתשמש אחר אתה צריך להתנתק ולהתחבר שוב ע"מ שהוא "יתפוס" את השינוי.
פורסם 2008 באוגוסט 2117 שנים תוודא רק שכל מכשיר בבית שדורש קו טלפון מחובר עם פילטר..... כולל הממיר של יס אם יש לך, טלפונים וכו'...אצלי למשל הבעיה הייתה מפני שהאינטרקום של השער כניסה לא היה מחובר עם פילטר....(הוא מתחבר לטלפון)....
פורסם 2008 באוגוסט 2117 שנים מחבר הכוונה היית אם משהו מהנוריות מתנהג שונה לפני שאתה עושה משהו עם הנתב, כלומר ברגע התקלה.בכל מקרה אתה יכול גם לעשות בדיקה כזאת:להכנס לממשק הנתב, להתנתק מהחיבור לספק ולהתחבר עם שם מתשמש 1@1. זה חיבור לשרת בדיקה של בזק, תתחבר עליו למשך שעה ותראה אם מתרחש ניתוק. אתה לא תוכל לגלוש בזמן הזה רק לראות אם התרחשה התנתקות. אם הייתה התנתקות אז כנראה שהנתב אשם, אם לא אז כנראה הבעיה מהספקית.שים לב שאחרי שאתה מתחבר פעם ראשונה עם שם מתשמש אחר אתה צריך להתנתק ולהתחבר שוב ע"מ שהוא "יתפוס" את השינוי.לא, המנורות הם כרגיל. [PWR , PPP,DSL, WLAN, LAN3 דולקים רגיל, חוץ מ PPP שנכבה]אני ינסה את ה 1@1, מה אני אמור לעשות אחרי השעה הזואת במידה ויש\אין ניתוקים?תוודא רק שכל מכשיר בבית שדורש קו טלפון מחובר עם פילטר..... כולל הממיר של יס אם יש לך, טלפונים וכו'...אצלי למשל הבעיה הייתה מפני שהאינטרקום של השער כניסה לא היה מחובר עם פילטר....(הוא מתחבר לטלפון)....הכל מחובר דרך פילטור.. מה שכן שמתי לב, שאני מקבל ניתוקים רק שאני גולש באינטרנט,יעני משתמש בו. אני נכנס בעיקר ל facebook,runescape ו newgrounds, אבל מה שמוזר שאני כבר באתרים האלו כבר הרבה מאוד זמן ואף פעם לא היתה לי בעיה כזואת... [שאני משאיר את המחשב דולק לילה, אז בבוקר יש לי אינטרנט, ואז אחרי 10 דקות הוא קורס. לעומת שאני מדליק את המחשב אחרי הלילה, ואז אחרי 10 דקות עוד פעם הוא קורס.. מקווה שאתם מבינים למה אני מתכוון..]
פורסם 2008 באוגוסט 2217 שנים אין קשר לפילטרים או בכלל לקו הטלפון אם נורית הDSL נשארת דולקת הצורה קבועה... כמו שכבר אמרתי : לא, המנורות הם כרגיל. [PWR , PPP,DSL, WLAN, LAN3 דולקים רגיל, חוץ מ PPP שנכבה] אני ינסה את ה 1@1, מה אני אמור לעשות אחרי השעה הזואת במידה ויש\אין ניתוקים? אחרי השעה אתה נכנס שוב לממשק. יש שם שעון שסופר לך את זמן ההתחברות, אם הוא תואם לזמן החיבור פחות או יותר (כלומר שעה) אז זה אומר שלא הייתה התנתקות מהשרת של בזק, זה בתורו אומר שהבעיה ברוב הסיכויים היא בספקית האינטרנט שלך (012). אם כן הייתה התנתקות או שראית את נורית הPPP נכבת, הבעיה ברוב הסיכויים בנתב. במצב כזה אתה צריך לדבר עם ספק התשתית שלך (בזק). למי שאתה לא מתקשר בסוף תגיד להם את הבדיקה שעשית. הם אמורים לדעת מה היא אומרת. ואם יש בעיה תתקעש על שיחת ועידה בין כולם. בכל מקרה, אחרי הבדיקה תתנתק ותחזיר את שם המשתמש הרגיל שלך בנתב ותתחבר מחדש (לזכור להתנתק ולהתחבר מחדש אחרי זה ע"מ שיקבל את שם המשתמש החדש).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.