עבור לתוכן

אחריות אינטל על מעבדים.

Featured Replies

פורסם

שאלה, מה האחריות שיש על מעבדים של אינטל? QX9650 במיוחד...

ממה ששמעתי האחריות על המעבדים היא "לכל החיים"

השאלה היא, אם יש לי מעבד שהוא לא נקנה דרך חנות כלשהי, האם מספיק למשל לתת מספר סידורי כדי לממש אחריות?

אשמח לתשובות מיודעי דבר. :hi:

פורסם

אינטל לא נותנת אחריות לכל החיים.

שנה למעבדי OEM, שלוש ל-Retail.

כדי לממש אחריות אתה צריך לפנות למשווק.

פורסם
  • מחבר

ואם המעבד הוא לא דרך המשווק? :smile1:

פורסם

ואם המעבד הוא לא דרך המשווק? :smile1:

אז אין לך אחריות, נקודה.

פורסם
  • מחבר

לא הגיוני.

האחריות היא של אינטל עצמה, לא המשווק מחליט.

אתה בטוח במה שאתה אומר? יש איזשהו מסמך של אינטל שיכול לשפוך קצת אור על הנושא הזה?

פורסם

שני משווקים מורשים בלבד יש בארץ למוצרי אינטל:

1.איסטרוניקס

2.חיון

שני המשווקים האלו מוכרים רק מעבדי BOX, כלומר אחריות ישירה של אינטל למעבדים.

כל המעבדים שנמכרים ב-TRAY או בשפה שלנו WHOLESALE הידוע בכינויו TRAY אינו באחריות ישירה של אינטל! אם יש לך בעיה במעבד כזה פנה למי שמכר לך/הפיץ לך את המעבד.

לאינטל יש מה שנקרא ZONESALS, כלומר מעבדים שיוצאים מקו הייצור ועוברים לשיווק מסומנים/נקראים ע"י ה-SN שלהם ומנותבים לאיזורי מכירה.

יש אפשרות ע"י קוד המוצר לאתר מהיכן הוא היה אמור להמכר, באיזה FAB הוא יוצר ומי המפיץ שלו.

לכן, בעת רכישת מעבד אינטל או כל מוצר של אינטל יש לוודא שהוא נמכר ומשווק דרך המפיץ הרשמי של אינטל בישראל.

אם יש לך מעבד BOX והוא אינו דרך שני המפיצים של אינטל בארץ האחריות היא של המפיץ ואתה תלוי בחסדיו. לעומת זאת אם רכשת מכל חנות מורשית ותפנה לאחד משני המשווקים המורשים והוא יאותר ויאומת שנרכש דרכם אתה באחריות שלוש שנים.

מעבדי TRAY אינם באחריות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים