פורסם 2008 באוגוסט 1317 שנים הבנתי שבמסך 2243BW אפשר לעבור למצב של 3:4.מהי הרזולוציה במצב הזה? (אני מניח שהיא פחות מ-1680X 1050 ) במצב הרגיל).והאם זה גורם לשיפור בביצועים במשחקים(כי הרי יש פחות פיקסלים לצייר).תודה!
פורסם 2008 באוגוסט 1317 שנים הרזולוציה בלתי תלויה במצב 4:3.זה פשוט מאפשר לך להציג רזולוציה 4:3 שבחרת בלי עיוותים.
פורסם 2008 באוגוסט 1317 שנים מחבר יש מצב להסבר יותר מפורט?כנראה שלא הבנתי בדיוק מה זה מצב 3:4. אני חשבתי שזה "מקצץ" את הצדדים של המסך ומקרין רק על המרכז.
פורסם 2008 באוגוסט 1317 שנים מחבר ז"א שאחרי ה"קיצוץ", הרזולוציה תהיה במקום 1680X 1050(במסך הרחב), 1280X1024(במסך ה3:4).אז אם אני עובר ל3:4 הביצועים במשחקים יעלו?
פורסם 2008 באוגוסט 1317 שנים עד כמה שאני יודע אין שום מגבלה על הרזולוציה במצב 4:3, בטח לא 1280x1024 (שזו בכלל לא רזולוצית 4:3).אם ביצועים זה מה שמדאיג אותך, פשוט תשתמש ברזולוציות רחבות קטנות יותר, זה יראה יותר טוב מאשר 4:3.
פורסם 2008 באוגוסט 1417 שנים מחבר הבנתי שבמסכי LCD לא רצוי להשתמש ברזולוציה שהיא לא הרזולוציה הטבעית של המסך.במשחקים זה משנה?
פורסם 2008 באוגוסט 1417 שנים ברור שלא רצוי, כי אתה "מותח" רזולוציה קטנה לגדול של המסך שלך, אז זה יצא טיפה מטושטש ולא חד כמו הרזולוציה הטבעית.מ1680X1050 ל1280X800, אתה תבין את הטשטוש שדיברתי עליו אבל כבר שוכחים מזה במיוחד במשחקים.ולדעתי הטשטוש הרבה יותר מומלץ מאשר לשחק ב3:4.ושוב, הטשטוש הוא ממש קל.ואתה זה שרצית ביצועים גבוהים יותר....
פורסם 2008 באוגוסט 1417 שנים מחבר כן אבל לא במחיר של לראות את המשחק בצורה מעוותת.אני אבדוק ואראה מה יותר נוח לי
פורסם 2008 באוגוסט 1417 שנים זה יהיה מעוות כי זה משנה את הAR של הרזולוציה גם אם הAR המקורי שלה הוא 4:3.בהגדרות של הכרטיס מסך תגדיר scaled ratio(מה שימרח את זה קצת אבל ישאיר פסים שחורים בצדדים בשביל לשמר על VAR המקורי), או no scaling מה שייצור תמונה ברזולוציה המדוברת במרכז המסך עם מסגרת שחורה מסביב לפי ההפרש בין הרזולוציות.
פורסם 2008 באוגוסט 1417 שנים לא, זה לא יהיה מעוות כי למסך יש אפשרות לשמר את ה-AR של התמונה ולא למתוח אותה.
פורסם 2008 באוגוסט 1417 שנים לדעתי עדיף להוריד פילטרים ובפרט AA לפני שמורידים רזולוציה, אבל זה תלוי בשחקן ובמסך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.