פורסם 2008 באוגוסט 1117 שנים מזה ZH ? http://en.wikipedia.org/wiki/Command_&_Conquer:_Generals_%E2%80%93_Zero_Hour http://www.gamespot.com/pc/strategy/candcgeneralszerohour/index.html
פורסם 2008 באוגוסט 1117 שנים ZH הרבה יותר טוב.עוד לא מצאתי משחק RTS אחר ששווה לעבור אליו, שמחזיק עניין יותר משבוע שבועיים.אני מאמין שעוד לא טעמת את C&C KWעם הפאץ'.
פורסם 2008 באוגוסט 1117 שנים אם הייתי יודע שהמשחק כזה מעפן לא הייתי נרשם בכלל.C&C3 IS MUCH WAY BETTER!!!!!ד''א.japan sucks!אני מבין ששיחקת בבטא?אולי תתן לנו איזה מיני ביקורת? איך האיזון בין הצבאות, האם יש את ההרגשה של סדרת red alert וכו'.
פורסם 2008 באוגוסט 1117 שנים שמע אני המשכתי מאז לשחק ואני חייב להודות-המשחק עם ה soviet דווקא מאד מהנה.-עם האליינס קצת פחות אבל עדיין, יש הרגשה של רדאלרט איתם וגם עם הסובייטים.-היפנים על הפנים!, אף שהבניינים שלהם נבנים מאד מהר (כל בניין הוא מעין תרכובת ניידת שהופכת לבניין איפה שאתה רוצה למקם אותו - בדומה ל MCV), הנשקים שלהם על הארץ חלשים, בים חזקים מאד ובאוויר נחמדים.-האליינס חלשים באוויר, נחמדים בים, הסובייט חזקים בהכל אבל קצת מגושמים כמו תמיד.סאונד-חלק מהסאונד המקורי של רד-אלרט 2 נשאר לאותן יחידות (למשל אצל הTesla trooper, חלק מהספינות הסובייטיות\peacekeeper של האליינס, attack dog\ falck trooper).תזוזה בנט-המשחק מאד מאד לאגי, לכל המשתתפים, לפעמים יש ניסים והמשחק זז חלק ביותר (לא משנה עם איזה מדינה אתה משחק), שהמשחק עובד חלק אז אפשר להנות ממנו באמת ולהסיק שבסינגל הוא דווקא הולך להיות לא רע בכלל, אך אני מודה - יש להם עוד הרבה עבודה, אני לא אתפלא אם המשחק ידחה.
פורסם 2008 באוגוסט 1117 שנים איך התמודדת עם שיטת הכלכלה החדשה/ישנה, שבה יש רק Harvester אחד לשדה Ore?ההיגיון אומר שחייבים לגוון את הצבא, אבל בפועל יצאת לתקוף עם צבא קטן ומגוון? או שעדיין יש ספאמים שעובדים? יש להם עוד הרבה עבודה, אני לא אתפלא אם המשחק ידחה.לפי הדרך שבה EA טיפלה ב-C&C3, אני לא אתפלא אם המשחק לא יידחה וניאלץ להתקין פאץ' חדש בכל שבועיים.
פורסם 2008 באוגוסט 1117 שנים איך התמודדת עם שיטת הכלכלה החדשה/ישנה, שבה יש רק Harvester אחד לשדה Ore?ההיגיון אומר שחייבים לגוון את הצבא, אבל בפועל יצאת לתקוף עם צבא קטן ומגוון? או שעדיין יש ספאמים שעובדים?לפי הדרך שבה EA טיפלה ב-C&C3, אני לא אתפלא אם המשחק לא יידחה וניאלץ להתקין פאץ' חדש בכל שבועיים.איך התמודדת עם שיטת הכלכלה החדשה/ישנה, שבה יש רק Harvester אחד לשדה Ore?-ת'אמת שבבטא אתה מתחיל עם שני שדות ORE לידך, (בשני המפות שיש שם), לפי מה שאני יודע - רק עם הסובייטים אפשר להקים בסיסים חדשים על ידי רחב הרכבה שהופך לOutpost ואז להרים את הכלכלה.ארגזי בונוס כמו במשחקים קומדים בסדרה לא ראיתי שם, אבל יכול להיות שיהיו בעתיד וגן גם יש Oil derrick אותם נקודות קידוח נפט שאתה כובש עם טכנאי המקנות לך 10 ORE כל שנייה - לטעמי הם צריכים להעלות את זה ל25.ההיגיון אומר שחייבים לגוון את הצבא, אבל בפועל יצאת לתקוף עם צבא קטן ומגוון? או שעדיין יש ספאמים שעובדים?-דווקא את התקיפות שלי ביצעתי עם צבא גדול אך לא הכי מגוון, יש להם עוד יחידות להוסיף, ובטח שבניינים.[br]פורסם בתאריך: 11.08.2008 בשעה 11:27:28בקשר ל C&C3 -דווקא אני זוכר ששיחקתי בלי שום פאץ ב TW ונהנתי מאד.SAME עם KW שיהייה כבר מתוקן האמת, אבל הרבה יותר מהנה מהמקור.
פורסם 2008 באוגוסט 2317 שנים לחבר שלי יש בעיה להתחבר למשתמש שלו בבטא של RA3 כשהוא ניסה להקיש את שם המשתמש שלו והסיסמא בEA זה נתן לו את ההודעה הזאת http://img231.imageshack.us/img231/4759/39251851mu9.jpgמה זה ?!? תודה לעזורים !
פורסם 2008 באוגוסט 2317 שנים מוזר, אם הפרטים נכונים הוא חייב להתחבר.שיבדוק ידנית אם יש עדכונים למשחק.(הפעל - תוכניות -red alert 3 beta center.אם זה לא עוזר- צור קשר עם התמיכה התכנטית של הבטא - אין שום סיבה לקבל את הארור הזה.אה ושלח לי בפרטי אייסי או משהו נארגן משחק.
פורסם 2008 באוגוסט 2517 שנים בסך הכל,משחקים האסטרטגיה מתחלקים לשני סוגים-אלה שמנסים ו/או מצליחים לחדש את הפורמולה(כמו COH,WIC או SUPREME COMMANDER),ואילו שפשוט מתבססים על הנוסחא הקלאסית ועתיקת היומין שהופיעה בWC הראשון(AS FAR AS I KNOW...אני די בטוח שמישהו יקפוץ ויגיד שמישהו עשה זאת קודם...)-והיא לבנות בסיס,לאסוף מחצבים,לבנות צבא,לשפר צבא-לאייד את האויב...ובשבילי,אישית,כל משחק בסדרת C&C,AGE OF EMPIRES,WARHAMMER 40K,ועוד הרבה מהסדרות המפורסמות והאהובות ביותר-כולם נראים בעיני כפיתוח פעוט מאוד של WC הראשון..ובגלל זה גם רד אלרט הזה הוא בסך הכל נחמד-לא יותר מזה,כי הוא פשוט לא משנה כלום...
פורסם 2008 באוגוסט 2517 שנים עוד לא מצאתי משחק RTS אחר ששווה לעבור אליו, שמחזיק עניין יותר משבוע שבועיים. זה בגלל שרוב משחקי האסטרטגיה שיש פשוט ממחזרים את העיקרון ולא ממש מחדשים, מה שגורם להרגשה של "מממ לא עשינו את זה כבר?" אחרי שעת משחק שכבר ראית את כול המבנים והיחידות (תנסה COH, זה משחק שמחזיק אותי כבר שנתיים.... ואין שום משחק שהחזיק אותי ככה) בסך הכל,משחקים האסטרטגיה מתחלקים לשני סוגים-אלה שמנסים ו/או מצליחים לחדש את הפורמולה(כמו COH,WIC או SUPREME COMMANDER),ואילו שפשוט מתבססים על הנוסחא הקלאסית ועתיקת היומין שהופיעה בWC הראשון(AS FAR AS I KNOW...אני די בטוח שמישהו יקפוץ ויגיד שמישהו עשה זאת קודם...)-והיא לבנות בסיס,לאסוף מחצבים,לבנות צבא,לשפר צבא-לאייד את האויב...ובשבילי,אישית,כל משחק בסדרת C&C,AGE OF EMPIRES,WARHAMMER 40K,ועוד הרבה מהסדרות המפורסמות והאהובות ביותר-כולם נראים בעיני כפיתוח פעוט מאוד של WC הראשון..ובגלל זה גם רד אלרט הזה הוא בסך הכל נחמד-לא יותר מזה,כי הוא פשוט לא משנה כלום... בדיוק! למרות שלא אהבתי יותר מדי את WIC וSC הם באמת מחדשים (SC לא בדיוק כי זה פשוט שדרוג רציני לTA) ותיקון - למרות שRTS יצא כבר ב81/2 (לא זוכר בדיוק) המשחק שבאמת פרץ בתור RTS זה DUNE II, שאם לא שחקתם בו - מהר להוריד ולשחק! (חוקי), תוכלו לראות שC&C לכ-ו-ל דורותיו זה ב-ד-י-ו-ק אותו משחק אבל ב-ד-י-ו-ק נ.ב. - לא רק שC&C לא מחדש אלא גם הוא חסר כול אינטליגציה, המשחק מהר מתדרדר לקרב מהירות ולבניה לפי סדר בשביל כול צבא
פורסם 2008 באוגוסט 2517 שנים זה לא שזה רע,כל אותם משחקים שהולכים ע"פ הפורמולה המוכרת והישנה...אבל אף אחד מהם בהחלט לא יגרום לך להגיד "וואו,המשחק הזה באמת חדשני/במשחק הזה באמת השקיעו מחשבה..."
פורסם 2008 באוגוסט 2517 שנים בהתחלה זה היה מאוד מורגש - DUNE 2 היה הראשון ואחריו באותו סגנון אסטרטגיה הופיעו C&C והמשכיו שעסקו בעיקרבאסיפת משאבים ובניית הרבה יחידות. לעומת WARCRAFT, WARCRAFT2 שעסקו יותר בבניית צבא בגודל מסוייםושימוש באסטרטגיה כדי לסיים משימה ולאו דווקא בזריקת כמות גדולה של יחידות לשדה הקרב. STARCRAFT הביאאת הזאנר לשיאו ועד היום אף משחק לא מצליח להתקרב לרמה הזו (נו, מתי SC2?).היום הגבול התשתש קצת אבל עדיין אפשר להבחין בו.
פורסם 2008 באוגוסט 2517 שנים warcraft 1/2 לא חידש שום דבר (האמת הוא טיפה כן, היו יחידות שאתה הפעלת שם כוח מיוחד שלא ההתקפה הרגילה של היחידה)starcraft חידש ודינדש את הז'אנר - RTS עם 3 צבאות שונים לגמרי, זה היה מעולהSTARCRAFT הביא את הזאנר לשיאו ועד היום אף משחק לא מצליח להתקרב לרמה הזו (נו, מתי SC2?).לא מסכים, אני כמו תקליט שבור אבל מה אני יכול לעשות, COH מציג כרגע את הRTS הכי טוב שיש, פשוט תנסו לשחק ONLINE איתו ותראו שכול משחק יכול להפתיע אותכם בשיטות ובאפשרויות שיש לכם, כמו שאמרתי - אני משחק בו כבר שנתיים ONLINE (משחק זה אומר כמעט כול ערב איזה שעתיים!) ועדין זה פשוט תענוג לשחק בו
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.