פורסם 2008 באוגוסט 817 שנים ההבדל הקטן הוא אני מכיר מישהי שם מבפנים...והיא בעצמה אומרת שהשירות הטלפוני שלהם ממש גרוע, המון אנשים מחכים על הקו, וגם המעבדה עצמה שם, ברמה נמוכה יחסית....נכון שמה שכתוב בכתבה לא נכון באופן חלקי, אבל יש גם דברים נכונים...עדיין לא מובן איך HP קיבלו ציון כזה גבוה.
פורסם 2008 באוגוסט 1017 שנים דרך טובה לצמצם גם אופציות היא לפי אחריות - כמות שנים ושירות המעבדה... אני יכול לציין לטובה את המעבדה של DELL ושל IBM לעומת זאת על HP שמעתי רק דברים רעים, החל מהשירות הלקוחות המזויע ועד המעבדה שלא ממש מצליחה לעזור תמיד. מעבדה של TOSHIBA לא מכיר אז אין תגובה עליהם. ההבדל הקטן הוא אני מכיר מישהי שם מבפנים... והיא בעצמה אומרת שהשירות הטלפוני שלהם ממש גרוע, המון אנשים מחכים על הקו, וגם המעבדה עצמה שם, ברמה נמוכה יחסית.... נכון שמה שכתוב בכתבה לא נכון באופן חלקי, אבל יש גם דברים נכונים... עדיין לא מובן איך HP קיבלו ציון כזה גבוה. בתגובה אחת אמרת שאתה לא מכיר את המעבדה של TOSHIBA בתגובה אחרת אמרת שאתה מכיר מישהי שם בפנים... אתה לא חושב שאתה סותר את עצמך?
פורסם 2008 באוגוסט 1117 שנים בתגובה אחת אמרת שאתה לא מכיר את המעבדה של TOSHIBA בתגובה אחרת אמרת שאתה מכיר מישהי שם בפנים... אתה לא חושב שאתה סותר את עצמך? עברו כמה ימים בין לבין לא?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.