בדיקת טמפ' המערכת. - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בדיקת טמפ' המערכת.


Davidmag1

Recommended Posts

כן ניקתי אותה לפני כ שבועעים בערך, עם לחץ אוויר שהייתי בחרה, הם החליפו לי גם משחה אבל לא טובה כמו המשחה שבאה יחד עם הקירור וגם לא המשחה MX2 והוא לא מרח את זה כמו שראיתי בתמונה לאורך הוא שם את זה כמו נק' כמו שמיועד למריחת מעבדי c2d.

אז לקנות את הMX2 ולמרוח מחדש?[br]פורסם בתאריך: 4.08.2008 בשעה 12:42:47


מה לגבי שאר המערכת הטמפ' שלה בסדר?
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא ממש חם, כמה זמן יש לך את המחשב?(לדעת פחות או יותר אם זה משחה טרמית)

כמו שאמרו ,תבדוק את הסרקולציה במארז, תשים יד תבדוק את הזרימת אוויר (זה נראה כמו חנק) אם אתה מרגיש את היד מתחמת קצת זה אומר שבקושי מגיע אוויר.

תנקה פילטרים בנוסף למאווררים בקדמת המארז מוצ"ש ניקיתי פילטרים והייתי בשוק לכמות האבק שהצטברה שמה, אחרי שניקיתי אותם צפיתי בירידה משמעותית בטמפ' במארז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ישלי תמחשב משו כמו 8 חודשים אבל החליפו לי משחה לפני כשבועיים, החוטים מסודרים יותר טוב מאשר בפעם הקודמת ובפעם הקודמת הטמפ' הייתה הרבה יותר נמוכה היא עמדה על 38 מעלות במנוחה אני לא יודע למה הוא מתחמם כל כך, זה לא קרה בעבר, אני רוצה להחליף תמשחה לmx2 אבל כמה זה כבר יוריד 3-4 מעלות זה לא רציני. ניקתי את המחשב עם לחץ אוויר לפני שבועיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק אני ינסה לשחק עם הקירור לראות שהוא יושב כמו שצריך אם הוא לא על הדרך אני ירד יקנה תמשחה MX2 יש משו יותר טוב ממנו או לא?[br]פורסם בתאריך: 4.08.2008 בשעה 13:45:46


הקירור יושב כמו שצריך ניסתי למשוך לשחק כלום הוא לא זז.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...