call of duty 6 - הוכרז! - עמוד 4 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

call of duty 6 - הוכרז!


simonsix

Recommended Posts

מעניין אותי כי אחרי COD 4 אינפיניטי יארד (או איך שלא קוראים להם) אמרו שאין ברצונם להמשיך את סדרת COD כי היא כבר מוצאה עד תומה והם רצו לעשות משחק חדש אבל מה בסוף יש COD 6 .... נישמע כמו דיקטטורה מצד ....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 65
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אכן כן.

ידידינו בעלי המחשבים החלשים אל תדאגו COD6 ירוץ על UNREAL ENGENE 3 כמו ידידו COD4 אבל החברה תכניס מספר שיידרים ושיפורים למנוע...

לא יודע מה גרם לך לבלבול, אבל בכל מקרה מה שידוע כרגע הוא שהמנוע הייחודי של COD4 יהיה זה שישתמשו בו גם ב-COD5, כאשר הוא יעבור מספר שיפורים.

מצד שני, עדיין לא קראתי שום ידיעה שמציינת באיזה מנוע ישתמשו בכותר השישי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ל IW שום סיבה שבעולם לשלם מיליונים בכדי לרכוש רשיון למנוע אחר.

יש להם מנוע מצויין שהוכיח את עצמו.

איזה בחור פתח פורום שבו הוא ינסה לקחת מקהילת הגיימרים את מה הם רוצים לראות בכותר השישי של הסידרה

http://callofduty6.freeforums.org/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצפה בקוצר רוח לשני המשחקים החדשים (בתקווה ששניהם יצאו באמת למחשב , משהו שאף אחד פה לא התייחס אליו)

לא פעם , 2 החברות התייחסו לזה שאולי הם לא יוציאו את COD למחשב בגלל כל הפיראטיות.

בכל מקרה , בקשר ל- COD6 , נקווה שאם זה עתידני אז שיהיה עתידני כמו GRAW ולא משהו הזוי לחלוטין כי אז באמת לא כיף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצפה בקוצר רוח לשני המשחקים החדשים (בתקווה ששניהם יצאו באמת למחשב , משהו שאף אחד פה לא התייחס אליו)

לא פעם , 2 החברות התייחסו לזה שאולי הם לא יוציאו את COD למחשב בגלל כל הפיראטיות.

בכל מקרה , בקשר ל- COD6 , נקווה שאם זה עתידני אז שיהיה עתידני כמו GRAW ולא משהו הזוי לחלוטין כי אז באמת לא כיף.

COD5 מפותח לכל דבר קיים

לPC\360\PS2\PS3\WII -ותחזיק חזק-DS :lol: :lol: :lol:

אין סיבה שCOD6 לא יצא גם לPC

מקסימום ידחו אותו בכמה חודשים להרוויח יותר בקונסולות

כמו GTA4 לדוגמה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או יותר מסודר...

Game engine

Call of Duty 4: Modern Warfare runs on a proprietary engine and with features that include true world-dynamic lighting, HDR lighting effects, dynamic shadows, and depth of field.[8] "Bullet Penetration" is calculated by the engine, taking into account factors such as surface type and entity thickness. Certain objects, such as cars and some buildings, are destructible. This makes distinguishing cover from concealment important, as the protection provided by objects such as wooden fences and thin walls do not completely protect players from harm. Bullet speed and stopping power are decreased after penetrating an object, and the decrease is dependent on the thickness and surface type of the object. The game makes use of a dynamic physics engine, not implemented in previous Call of Duty titles. Death animations are a combination of pre-set animations and ragdoll physics. Console versions of Call of Duty 4: Modern Warfare run at a consistent 60 frames per second.[8] Code was included to determine spawning points based on the nearby weapons, and enemy positions and line of sight. The various criteria are meant to minimize players dying immediately after rejoining a match.[22]

The game engine is also being used for two upcoming Activision games. An enhanced version of the original engine is being used for the next game in the series Call of Duty: World at War whilst a slightly altered version will be used for the new James Bond game Quantum of Solace.

http://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty_4:_Modern_Warfare#Game_engine

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכללי אפשר להפוך את הסדרה להרבה יותר מFPS

ולדעתי הגיע הזמן

תחשוב על COD רק אם אפשרות הרבה יותר פתוחה ורחבה לרכבים

זה משחק שהייתי רוצה לשחק בו

תגובה קצת מאוחרת אבל שיהיה.

אני חושב דווקא להיפך ממך. לדעתי מה שמייחד את המשחק הוא הסינגל פלייר הסגור והאינטנסיבי שלו. אתה יודע בדיוק מה לעשות ובדיוק לאן ללכת ולא צריך לחפש את עצמך ולהתחיל לחקור את העולם שסביבך, זאת לא המטרה. יש לך משימות מוגדרות, דרך מוגדרת לעשות אותן, הכל קורה במהירות ואינטנסיביות, קרבות מהמון סוגים, הרבה כלי וכל הטרארם.

לדעתי זאת נוסחה טובה מאוד אם מיישמים אותה כמו שצריך(כמו שעשו בI,II,IV) ולא צריך לפתוח את העולם יותר מדי בשביל השחקן ולא צריך להוסיף כלי ושאר דברים שיסבכו את הפשטות המצוינת של המשחק. if it aint' broken, don't fix it.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרבות מהמון סוגים

שחקנו באותו משחק ?

רוב המשחק אתה עושה אותם פעולות נגד אותם אויבים

פה ושם נותנים לך להשמיד טנק או מסוק

ויש קצת שלבי בונוס נחמדים

אבל הרוב זה אותו הדבר כל הזמן ומבחינתי זה משעמם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...