עבור לתוכן

למה אין משחקי ארקייד חמודים ומגניבים לPC וגם משחקי מכות ??

Featured Replies

פורסם

קיצר חלאס עם החפירות חח..

עד שלא יצא אימלטור נורמלי לPS2 אין על מה לדבר. ( ברמה של EPSXE )

האימלטור של סוני 2 פשוט חרא של אימלטור ויש לו ימבה תקלות ובאגים

  • תגובות 35
  • צפיות 4.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני עוקב אחרי האמולטורים עוד מאז שיצא אמולטור טוב לNES

אתה זה שמסרב לקלוט שיש אבדל גדול בין חברת פיתוח לבין אנשים שמפתחים כתחביב

או סתם דוגמה קטנה

זוכר את האמולטור הטוב הראשון לPS1 ?

מי פיתח אותו ?

כן חברת פיתוח ועד שהפסיקו הוא היה האמולטור הטוב ביותר ויצא הרבה לפני שאמולטורים אחרים היו ברמה שלו

אתה כנראה לא מבין כלום שאי אפשר בכלל להשוות בין PS2 לבין כל קונסולה שהיתה לפניה... כנראה שאין לך אפילו את היכולת השכלית להבין מה שרשום פה:

So why isn't x86-32 enough? Well, for starters the Playstation 2 EE has 32 128bit regular registers, 32 32bit floating point registers, and some COP0 registers. Most instructions work on 64 bits, the MMI instructions work on the full 128bits. On the other hand, the x86 CPU has 8 32bit general purpose registers (one is for stack), 8 64bit registers (MMX), and 8 128bit registers(SSE). And you can't combine the three that easily (ie: you can't add an x86 register with a SSE register before first transferring the x86 to SSE or vice versa). So there's a very big difference in registers sizes. Because of the small number of x86 registers, the recompiler does a lot of register thrashing (registers are spilled to memory very frequently). Each memory read/write is pretty slow, so the more thrashing, the slower the recompiler becomes. Also, x86-32 is inherently 32bit, so a 64bit add would require 2 32bit instructions and 4 regular x86 registers for the source and result (2 if reading from memory). The EE recompiler tries to alleviate the register pressure by using the 64bit arithmetic capabilities of MMX, but MMX has a pretty limited ISA and intra-register set transfers kill performance.

פורסם

mandarin אתה זה שלא עוקב ואז פולט שטויות

עובדה שכן יש משחקים שפועלים בצורה טובה על האמולטור

זה לא עניין של מחשב חזק מספיק זה עניין של אמולטור לא מפותח מספיק

זה כמו שתגיד שבגלל שהחומרה של הDS שונה ממחשב אז האמולטורים לא מושלמים

בפועל זה בולשיט

חברת פיתוח רצינית הייתה יכולה לעשות אמולטור איכותי לPS2 תוך שנתיים מההשקה

ושהמחשבים היו מספיק חזקים נגיד 3 שנים מההשקה

מחשבי גימרים היו יכולים להריץ את זה

מבחינת חומרה לPS2 יש כרטיס חלש מי 5200

כמות קטנה מאוד של זיכרון כולל -24 מגה אם אני לא טועה

ומעבד חלש

התוכנה והחומרה שונות

אבל ניצול טוב מבחינת התוכנה היה פותר את הבעיות

סתם דוגמה הרבה אמולטורים לא עושים שימוש בכוח של הכרטיס הגרפי

במקום זה המעבד עושה את הכל וזה כבר ביזבוב משבים ענקי

בכל מקרה תראה סרטון שמוכיח שמשחקי PS2 כן יכולים לרוץ בצורה טובה באמולטור

http://www.youtube.com/watch?v=IcxGC2BcmqI

פורסם

מהסרט:

Well to operate this emulator you need gsdx 1.8 (gs plugin), to search it go to google and write gsdx 1.8 download (to use this plugin you need sse 4)

כן, צודק, SSE4 בהחלט היה שנתיים אחרי שיצא PS2 (וכמובן שגם ה GS הספציפי הזה מנצל ריבוי ליבות בשביל להגיע לביצועים האלו, דבר שהיה בנמצא בכל מחשב גיימרים ב 2002).

וכנראה שלא הבנת שכמות ההשקעה בשביל לפתח אמולטר כזה היא בלתי פורפורצינליות לכל מה שהיה לפניו וזה בטח משהו שאף חברה עסקית לא תיקח על עצמה (בטח לא אחת שזה כל היעוד שלה ובטח לא אחת אחרת מכובדת).

אבל עזוב, אתה יודע הכל ותמיד צודק, אז אולי נפסיק ?

פורסם

mandarin

מה שאני טוען זה שאם חברת פיתוח רצינית כן הייתה מיצרת אמולטור כזה

הוא היה הרבה יותר יעיל בניצול משבים והיה יוצא הרבה יותר מהר

מה שכמובן היה מאפשר לו לרוץ על מחשבים חלשים בהרבה מהיום

בפועל זה פשוט לא כלכלי

סתם עוד דוגמה

לפתח ציפים ופריצות לקונסלות היום זה עסק מאוד מורכב

למה מצליחים בסופו של דבר ומהר ?

כי יש חברות פיתוח מאחורי זה שעושות הרבה כסף

לאומת זאת חברת פיתוח שפתחה את האמולטור הטוב הראשון לPS1

פשטה את הרגל כי סוני תבעו להם את התחת

אם הם היו קימים היום די בטוח שהיה אמולטור יעיל ומזמן

פורסם

אבל עזוב, אתה יודע הכל ותמיד צודק, אז אולי נפסיק ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים