החל מ 2009: הכניסה לת"א והמרכז בתשלום. - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החל מ 2009: הכניסה לת"א והמרכז בתשלום.


nineball

Recommended Posts

מה?

מה?

מה?

http://news.walla.co.il/?w=//1321858

בשם אלוהים, תחשבו על מי שעובד במרכז ולא גר שם, 40 שקל ביום (ממוצע בין 25 ל 50) כפול 24 זה 960 שקל "מס כניסה למרכז" בחודש :kopfpatsch:

עד מתי נחיה במדינה אוכלת יושביה? שמעתי על מיסי גודש או כבישי אגרה, אבל לאטום את המרכז לבעלי מכוניות אלא אם ישלמו?

עוד ביזיון מבית היוצר "ממשלת ישראל"

אסור לתת להצעת החוק הזו לעבור, אני מקווה שיקומו אינספור ארגונים למיניהם שיצאו להילחם ברעיון הזה לפני שיהפוך להצעת חוק

אם וכאשר מישהו יארגן הפגנה, הפעם אני לא הולך לשבת בבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נראה לי שזה ייצא לפועל, אל תשכחו שעוד מעט יהיו בחירות ואז הכול ישכח. האבסורד הגדול כאן הוא שאם היתה נורמלית, לא היה צריך שום אגרה, אנשים היו בוחרים בתחבורה הציבורית בעצמם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק. מנסים לקחת את המודל של ניו יורק. רק שכחו שניו יורק והפרברים מסועפים בנתיבי רכבות(הן מהירה והן תחתית) ותחבורה ציבורית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק. מנסים לקחת את המודל של ניו יורק. רק שכחו שניו יורק והפרברים מסועפים בנתיבי רכבות(הן מהירה והן תחתית) ותחבורה ציבורית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני משער שהמעסיקים ישלמו לעובדים את השכר הזה, אבל הם יעדיפו לקחת אנשים מת"א עצמה, והנה עוד סיבה לטירוף מחירי הנדלן בת"א, שיכולה לגרום גם לעליית מחירים כתוצאה מעלייה של שכר שמשלמים השוכרים לחנויות בת"א

איך שלא חושבים על זה יוצא רק רע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנסים לקחת את המודל של ניו יורק

ולונדון. בלונדון הרחובות "פנויים" כמעט רק לפעילות המוניות והאוטובוסים, כמעט אין תנועה של מכוניות - גם בשל "אגרת העומס" וגם כי התחבורה הציבורית, ובמיוחד הטיוב - פועלות בצורה מעולה, מסועפת מאוד ומדוייקת. הרבה מהאנשים שעובדים בסיטי - אזור הבורסה של לונדון - מגיעים לשם עם הטיוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא רק בניויורק כמעט כל עיר גדולה באירופה דורשת תשלום תמורת כניסה עם למרכז הערים(ושמה מרכז זה בגודל של כל גוש דן בערך).

המיסים האלה יובילו להורדה במחירים של עם הזמן, המצב בלב ת"א פשוט בלתי נסבל בכל הנוגע לתנועה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עכשיו בניו יורק, במנהטן זה לא בדיוק תעריף כניסה לעיר פשוט מנהטן (החלק המרכזי בNYC) זה אי וניתן להיכנס רק עם גשר או טונל וכולם בתשלום, ואתה משלם רק פעם אחת כשאתה ניכנס ולא על כל יום כמו שיהיה בתל אביב, נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא רק בניויורק כמעט כל עיר גדולה באירופה דורשת תשלום תמורת כניסה עם למרכז הערים(ושמה מרכז זה בגודל של כל גוש דן בערך).

המיסים האלה יובילו להורדה במחירים של עם הזמן, המצב בלב ת"א פשוט בלתי נסבל בכל הנוגע לתנועה...

זה תלוי בהצעות שיגישו ואם זה יהיה כלול שכל הכסף יוזרם למטרות ולא למטרות אחרות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגרות גודש הוחלו בערים שכבר הייתה בהם מתקדמת. בלונדון לדוגמא התחתית פעילה מזה כ-100 שנים, מאוד נוחה, יעילה ומהירה. לציין גם שקיימת שם ביקורת רבה על אגרת הגודש.

הבעיות עם אגרת הגודש בת"א הן ראשית ש-40 ש"ח ליום זה הרבה מאוד כסף בישראל ושנית עליבותה של התחבורה הציבורית בגוש דן. האגרה תגרום לאנשים לנסות להמנע מלהגיע לת"א או לצמצם למינימום את הנסיעות לשם. מי שיפגע בעיקר הם בעלי עסקים קטנים ומקומות בילוי, בנוסף מעסיקים ישקלו העברת עסקיהם אל הפריפריה הקרובה (לאזורי התעשיה המתפתחים בראש העין, בשרון, באיזור שד"ת וכו') בשביל לא לאבד עובדים (בתחום ההיי-טק העובדים הם נכס). אזורי בילוי המתבססים מאוד על מבקרים מהחוץ (אזור הנמל לדוגמא) עלולים להפגע אנושות.

נקודה נוספת היא שרשויות מקומיות נוספות יחליטו לחגוג גם הן עם אגרות כניסה, אני מסופק אם בג"ץ יוכל למנוע מהלך שכזה ברגע שיאושר לת"א לגבות אגרה שכזאת, במיוחד אם האגרה תהיה מפלה ולתושבי חוץ בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המיסים האלה יובילו להורדה במחירים של עם הזמן, המצב בלב ת"א פשוט בלתי נסבל בכל הנוגע לתנועה...

הורדת מחירי זאת לא הבעיה. גם אם זה היה בחינם זה לא היה עוזר, כי אנשים לא יחכו שעות לאוטובוסים כול היום וישרפו את הזמן שלהם. שלא לדבר על איחורים של אנשים למקומות העבודה . כך בחשבון גם, שכמה שחושבים שצריך לשפר את התחבורה הציבורית, צריך לשפר אותה הרבה יותר .תחשוב על זה שכבר היום יש צפיפות ובעיות במערך האוטובוסים, מה יקרה כאשר כמות האנשים הנוסעים בתחבורה ציבורית תוכפל ואפילו תשולש...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שזה רעיון מצויין בעיקרון, אבל ברור לי שבישראל הכספים לא ילכו לשדרוג התחבורה הציבורית, ואם להתבסס על איך שרכבת מתנהלת (כדוגמה לחברת רצינית בשוק) אז אגרת גודש זה לא מה שיציל אותנו... ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...