מבקש עזרה ותמיכה בבחירת מחשב נייד בארה"ב - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מבקש עזרה ותמיכה בבחירת מחשב נייד בארה"ב


elad_sht2003

Recommended Posts

מכר שלי טס לארה"ב בעוד יומיים ואני רוצה לקנות לעצמי מחשב נייד, שישמש אותי בעיקר לצרכים משרדיים (לימודים, כתיבת עבודות), ולראות סרטים.

אני סטודנט ולכן אני מוגבל תקציבית ל500 דולר וראיתי באתרי מכירות אמריקיים הרבה מחשבים בתקציב זה.

אני לא מבין שום דבר במחשבים ניידים, ולכן אשמח לכל עצה שתוכל לעזור לי. אני לא צריך מפרט שלם אלא רק דברים כלליים שחשוב לחפש, כמו נפח , איזה סוג מעבד ומהירות מעבד, וכרטיסי מסך מומלצים לתקציב נמוך וכו'.

יש ברשותי כונן ולכן אני לא מתעקש על נפח גדול לכונן הקשיח במחשב.

תודה רבה על כל עזרה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום elsk

500$ הינו תקציב מגביל מאד גם בארה"ב.

בטווח המחיר הזה אין כלכך טעם להמליץ על מרכיבי חומרה מומלצים שכן ישנם מעט מאד מחשבים שבכלל יהיו אפשריים. אתה סביר להניח מסתכל על מעבד AMD או מעבד אינטל יותר ישן/חלש. כרטיס מסך במחיר כזה יהיה כמעט תמיד Integrated ככה שאין ממש מה להתלבט. אם אתה יכול להעלות קצת את התקציב זה יתן לך קצת יותר אפשרויות, אפילו אם מדובר ב-600$. במחירים כאלה כדאי הרבה פעמים לרכוש לא דרך החברות עצמן שכן Resellers שונים עושים מבצעים על הדגמים הזולים לעיתים יותר קרובות. בדוק מחירים ב- Newegg, Bestbuy וכ"ו.

בטווח ה-500$ ל- יש הכי הרבה אפשרויות. אני אישית לא ממליצה לך לקנות אחד מהדגמים הזולים של . רובם בעלי איכות בניה מאד נמוכה. לדעתי שווה להשקיע עוד 100$ בשביל להמנע מהם, אלא אם כן אין לך בררה.

ה- Inspiron 1525 מתחיל ב-500$ עם מעבד -Duo

HP מוכרים עכשיו את ה-dv6700 במחיר מוזל של 570$ עם מעבד -Due ומפרט כללי טוב בשביל המחיר.

אחת האפשרויות המתקדמות מבחינת מפרט סביב המחירים האלו היא ה-HP dv5z, מחשב חדש עם פלטפורמת פומה (יספק כרטיס מסך Integrated יותר מוצלח). הקונפיגורציה הבסיסית עולה 580$ ונותנת תמורה טובה למחיר (קח בחשבון שהדגם הזה לא קיים עדיין בארץ ולכן עשויות להיות בעיות במציאת חלקי חילוף וכ"ו)

כדאי לך אולי לשקול גם מחשבים מחודשים (Refurbished) מה-Outlet של אחת החברות. ניתן למצוא דילים די טובים על מחשבים משומשים או אפילו על מחשבים שאנשים החזירו אחרי שהם פתחו את הקופסא ואשר לא היו בשימוש או היו בשימוש מינימלי. כאן באמת מדובר על חיפוש מציאות שכן זה תלוי בהיצע בכל רגע נתון. מחשב משומש יתן לך משהו עם מפרט הרבה יותר טוב וגם איכות בניה יותר טובה בתקציב שלך אבל כמובן שמדובר במוצר משומש וזה נתון להכניס לשיקול. סה"כ ה-Outlets של או נחשבים די אמינים.

אפשרות אחרת היא לקנות UMPC (תת-לפטופ), לא ציינת את צרכיך אז אני לא יודעת אם זה יתאים לך או לא. יתרונות ה-UMPC הם כמובן בניידות מאד גבוהה בהשוואה למחשבים שתוכל לרכוש ב-500$ שיהיו כבדים ולא אידיאליים אם אתה רוצה לסחוב אותם ללימודים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...