האם כדאי לי לחבר את הטלוויזיה הזו (22'') במקום מסך מחשב? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם כדאי לי לחבר את הטלוויזיה הזו (22'') במקום מסך מחשב?


ShadowNet

Recommended Posts

אחרי כל ה"הילולים" ששמעתי על הפאנל TN, חשבתי לעצמי שאולי במקום מסך מחשב 22'' עדיף לי לקנות 22'' ולחבר אותה כמסך, בגלל הפאנל כמובן.

השאלה היא, האם הטלוויזיה תתאים לצרכים שלי: אינטרנט, משחקי FPS מהירים, וסרטים :cwm39:. אחרי חיפוש קצרצר בזאפ, הטלוויזיה הכי זולה שמצאתי היא זו:

http://www.p1000.co.il/shop/Templates/groupsalesproduct.aspx?came=177&AuctionId=7701155.

האם הטלוויזיה הזאת טובה?

תודה מראש! :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למרות המחיר, קשה לי להאמין שזה פאנל TN (והנתונים, שיכול להיות שהם שקריים, יגבו את הדברים שלי)

מקסימום, אני יקנה את הטלוויזיה הזאת אחרי האולימפיאדה:

http://www.saleshop.co.il/Product.asp?Pid=W2205S&Cat2Cat1ID=1885&Cat2ID=0&aff=Zap〈=HE

עריכה:

אפשר גם את זאת, שהביקורות עליה בזאפ היו טובות:

http://www.samgal.co.il/Product.asp?ProID=110434

אני די בטוח שהן נורמאליות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

METZ לא מוכרת? השתגעת? KDF קיבלה שם ביקורות טובות, אולי אני יקח אותה. ה- 22'' יקרה בצורה לא אנושית...

METZ זה מדבקה ששמים על המסך, והיא בלעדית לאחד היבואנים בארץ לדעתי. אתה יכול למצוא בדיוק את אותו המסך במקוומות אחרים.

מה שהבאת פה זה מסך מחשב, ששמו לו טיונר. ומי צריך היום חיבור RF? ויש מסכים כמו CHI-MEI אם אני לא טועה, שיש להם חיבור S-VIDEO או משהו דומה, הם עולים פחות ובכל מקרה אתה שולט על התחנות מהממיר היום...

הנתונים עצמם הם כמו של כל מסך TN רגיל, בניגוד לנתונים של טלויזיות טובות, שיש להן בהירות גבוהה יותר למשל, כי בטלויזיה צופים ממרחק יותר גדול מאשר מחשב.

לטלויזיה של KDF יש נתונים יותר טובים, זה גם TN, אבל עם בהירות וניגודיות סטטית גבוהים יותר. מצד שני, בגלל שזה יצרן מדבקה, יתכן שהנתונים האלו שקריים לחלוטין והיצרן מדפיס אותם סתם, או כי היבואן ביקש ממנו.

אולי אני ינסח את השאלה מחדש:

האם כדאי לי לחבר 22'' למשחקים במקום מסך מחשב? עזבו עכשיו דגמים.

אני אנסח, אתה תנסח, הוא ינסח. הבנת את זה??

לטלויזיות לרוב יש רזולוציות יותר נמוכות מאשר מסך מחשב. במשחק מחשב הרזולוציה חשובה.

מסך מחשב, כשתחבר לו ממיר רגיל עם חיבור פשוט כמו S-VIDEO, יתכן שהרבה פעמים יראה תמונה פחות טובה מטלויזיה, שהרזלוציה שלה נמוכה יותר וקרובה יותר לרזולוציה של הממיר, ויש לו שמיועדים לשיפור תמונה. זאת דעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה פתאום? הרי שזו אותה רזולציה. 1680X1050. ומה פתאום METZ זו מדבקה? METZ זו חברה מוכרת לטלוויזיות. אני חושב שאני אקח אתה הטלוויזיה של KDF, עדיף על מסך רגיל. או שאני אחכה לאחרי האולימפיאדה, ואקנה קצת יותר יקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ומה עם ה-LG? אין מצב בעולם שלנו ש- ישימו פאנל TN. אולי אני יחסוך קצת ואקנה את ה- אחרי האולימפיאדה, שהמחירים ירדו. אולי, אם אני יצליח, אני יחכה עד 2009, אז זה כבר יעלה הרבה הרבה פחות. וסתם שאלה כללית, מה גרם לכם לחשוב שזב פאנל TN? על מה ביססתם את זה? על המחיר? אשמח לתשוב :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטלוויזיות האלה הן מסכי מחשב פשוטים עם פאנל TN שהוסיפו להם רמקולים וטיונר (אני מבסס את הקביעה הזאת על-סמך הרזולוציה שלהן, ולא רק על סמך המחיר).

לגבי צפייה בשידורי טלוויזיה מממיר על מסך מחשב, אני משתמש במסך מחשב שלי ASUS "22 כטלוויזיה (באמצעות כרטיס טלוויזיה), והאיכות שלו ממש טובה (יחסית לאיכות של טלוויזיה).

דרך אגב, http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=137747.0

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ומה עם ה-LG? אין מצב בעולם שלנו ש- ישימו פאנל TN. אולי אני יחסוך קצת ואקנה את ה- אחרי האולימפיאדה, שהמחירים ירדו. אולי, אם אני יצליח, אני יחכה עד 2009, אז זה כבר יעלה הרבה הרבה פחות. וסתם שאלה כללית, מה גרם לכם לחשוב שזב פאנל TN? על מה ביססתם את זה? על המחיר? אשמח לתשוב :)

אתה מנסה פה לתחמן את עצמך. ואתה לא מאמין למה שכתבתי לך, אז אני באמת לא יודע מה להגיד לך, חוץ מעובדה אחת - מוכרי אלקטרוניקה מתים על אנשים כמוך. אל תיפגע, פשוט כדאי שתבדוק, לפני שתקנה משהו יקר ללא צורך או יותר גרוע, יקר ובאיכות נמוכה.

מסך TN יש לו זויות צפייה של 160 או 170 מעלות. מסך PVA או זויוות צפייה של 178 מעלות.

לא מאוד מתמצא בטלויזיות, אבל גם לLG יש TN...

אם אתה רוצה מסך מחשב, אז תקנה מסך מחשב. אתה לא תמצא עם פאנל איכותי במחיר זול, ובטח לא אחת שתתן לך רזולוציה כל כך גבוהה לשימוש טוב במשחקים. והטלויזיות שהבאת פה הן עבודה בעיניים לדעתי. זה לא יותר ממסך מחשב זולים עם טיונר מובנה. וחלק גדול מהטלויזיות נותנים רזולוציות יותר נמוכות...

קח בחשבון שמותג לא ידוע, מאוד יתכן שכל הנתונים בו שקריים. בדיוק מישהו פה בפורום הזמין מסך 24" במחיר זול באינטרנט וכל הנתונים שם הצביעו על כך שזה פאנל VA איכותי וזה מסך שגם בעבר יוצר עם פאנל כזה.

אבל הוא מקבל את זה עם פאנל TN... אמנם במחיר סבבה, אבל זה רק אומר מה שווים הנתונים שכותבים באינטרנט...

ושוב, יבואן יכול לבקש מהיצרן לכתוב איזה נתונים שהוא רוצה על המסך, חוץ מהספק. לא נראה לי שיש איזשהוא תקן ישראלי מחייב לבהירות וניגודיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...