פורסם 2003 במאי 2922 שנים יש לי שתי הארדיסקים, אחד של IBM 30 גיגה והשני Seagate 40 גיגה על שניהם יש בד סקטורים :-\ הIBM פחות מ3 שנים אצלי כך שאמורה להיות עליו אחריות, ויש עליו משהו כמו 2 מגה בד סקטורים שלמזלי הם נרגעו והפסיקו להתפשט (יכול להיות בגלל הקירור). הSeagate בן שנה בערך (אולי פחות) וגם נקנה עם אחריות ל3 שנים, ויותר מ2 מגה בד סקטורים. מחיפוש שעשיתי ראיתי שיש אחריות על בד סקטורים (לא יודע למה אח שלי אמר שאין) האם היבואן של שתי הכוננים הנ"ל אמור להחליף אותם בלי בעיה בחדשים? מותר לו "למחוק" (לא פיזית) את הסקטורים הפגומים ולהחזיר לי תכונן "המחודש"? ובכלל אני אמור לפנות ליבואן או לחנות שקניתי ממנה? (קניתי מהחברה שמנסים לחזור עכשיו חזרה לעסקים :) אם למישהו יש טלפונים של היבואנים או לפחות השם של היבואן של סיגייט זה גם יעזור. תודה
פורסם 2003 במאי 2922 שנים יבואן של סיגייט זה TECHDATA לגבי האחריות אין שום סיבה שלא יחליפו לך לכונן קשיח אם יש לך סקטורים פגומים היתה לי BARRACUDA IV 80GB מקודם והיא עשתה מלא בעיות כל פעם סקטורים פגומים עד עכשיו לא יודע למה אז החלפתי אותו4 פעמים לחדש רק מה ממליץ לך לכתוב אתה המספר הסידורי לפני כן שתוכל להיות בטוח שקיבלתה כונן קשיח אחר ולא את שלך בחזרה.וכן תפנה לחנות שקניתה ממנה מהמימלים שלך אני מבין שזה פלונטר הם יפנו ל TECHDATA או כל יבואן אחר כי לרוב יבואנים ממש לא אוהבים שלקוחות פרטיים מתעסקים איתם והם גם לא נותנים שירות הולם ללקוח פרטי.
פורסם 2003 במאי 3022 שנים מחבר אוקיי תודה. אני אחכה בנתיים אולי פלונטר יחזרו לחיים.... עריכה: וארבעת הכוננים שהביאו לך כל אחד מהם היה חדש?
פורסם 2003 במאי 3122 שנים איך אני בודק אם יש סקטורים פגומים בדיסק?דרך הווינדוס זה עושה בדיקה של שתי שניות ולא אומר שום דבר..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.