מחשב נייד שלא פועל האם הוא עובד? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב נייד שלא פועל האם הוא עובד?


I7210I

Recommended Posts

שלום

יש לי WIND ואני רוצה לדעת האם במצב שהוא לא מחובר לחשמל אך הוא גם לא עובד (לא פועל) האם גם אז הבטריה יורדת?אם כן אז מה עושים בזמן שאני לא ליד המחשב למשך שבוע למשל?האם להשאיר אותו במטען או פשוט להשאיר אותו ככה?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שהמחשב כבוי ולא במצב המתנה אז אין כמעט צריכת חשמל חוץ מלמשל הביוס שמגובה על ידי נפרדת.אין צוך לשים אתהמחשב בטעינה אם אתה לא משתמש בו שבוע אלא אם כן אתה רוצה לחזור אליו ועבוד מייד כי הסוללה נפרקת עם הזמן וכנראה שאחרי שבוע כמעט לא תוכל לעבוד עליו ללא טעינה לפני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאחר והמחשב נטען יותר מהר משהבטריה יכולה להגמר זה לא ממש משנה, אישית אני מעדיף להטעין ולעבוד באותו זמן (אלא אם אתה מתכוון לעבוד עליו במקום לא קונבנציונלי סטייל פרסומות לרשת אלחוטית, אז אולי כדאי לטעון קודם :smile1:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כדאי להשאיר אותו בטעינה אם אתה לא משתמש בו, חום גורם לבטריה להיהרס מהר יותר. אם אתה לא משתמש בבטריה תקופה ארוכה (אם זה רק שבוע אחד אז לא כדאי להתחיל להתעסק אם זה אבל אם זה משהו קבוע אז אולי יש טעם) מומלץ לטעון את הבטריה ל-40% ולאכסן אותה במקרר (בשקית אטומה!). אחר כך צריך לתת לה להתחמם לטמפרטורה של החדר ואז לחבר למחשב.

לשאלתך, לא צריכה להיות שום בעיה להשתמש במחשב במקביל להטענת הבטריה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסוללה נפרקת עם הזמן וכנראה שאחרי שבוע כמעט לא תוכל לעבוד עליו ללא טעינה לפני

הגזמנו. חדשה מלאה ולא בשימוש תתפרק תוך שבוע באחוזים בודדים במקרה הרע. ייקח חודשים ללא הטענה כדי שהיא תתפרק למצב שהמחשב יזדקק להטענה.

מה שכן, ממש לא כדאי להשאיר פרוקה לחלוטין ללא הטענה לזמן רב, כי היא עשויה להתפרק מעבר לנקודת האל-חזור ופשוט למות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...