צריך עזרה עם הרשת האלחוטית שלי שלא מתפקדת כמו שצריך . - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה עם הרשת האלחוטית שלי שלא מתפקדת כמו שצריך .


King Of Action

Recommended Posts

שלום לכולם .

יש לי בעיות רציניות עם הרשת האלחוטית שלי שמתבטאות בניתוקים , לאגים רציניים , פינגים . בסלון יש את המחשב הראשי שמחובר ישירות למודם ראוטר של בזק (SIMENS SL-2 141) ומבחינת האינטרנט הוא עובד גדול ואין שום בעיות במחשב זה . המחשב השני בחדר שלי מחובר דרך כרטיס רשת (TPLINK 650G/651G) . לא יודע למה אבל לפני כמה ימים התחילו הבעיות כשכאמור פתאום כל שנייה ניתוקים של הכרטיס , לאגים ופינגים עצומים . ניסיתי לשחק עם הדרייברים וההגדרות ולא הלך לי כלום . זה כאילו מסתדר לכמה דרות ואז עוד פעם מתחילות הבעיות .

בקיצר , אם מישהו מסוגל לעזור איכשהו לפני שאני מתקשר לבזק ומזמין התקנת שקע נוסף בחדר - הינך מוזמן בברכה . תודה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שזה השפעה של של מכשיים שעובדים גם הם באותו תדר של הראוטר, יכול להיות מיקרוגל, טלפון , השראות חשמלית או קרובות שעובדות באותו תדר. (ועוד . . . )

בכל אופן, תנסה לשחק עם התדרים ותראה אם זה פותר את הבעיה |:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע איך זה בדיוק הולך בראוטר שלך, אבל בגדול, תיכנס לממשק של הנתב, שם תבחר מהתפריט באפשרות Wireless ואיפה שכתוב "Channel" תשנה את זה . בד"כ, עדיף לבחור 6 אבל תנסה ערוצים שונים ותראה אם יש השפעה ואיזה ערוץ הכי מתאים לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא שכרגע הכול בסדר והפינגים טובים (נעים בין 2 ל-10) ואין שום איבוד פקטים . אבל מה שכן אני יכול להגיד לך זה שכאשר מתחילות הבעיות הכרטיס לא מצליח לעשות פינג למחשב הראשי (הראוטר) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכרטיס לא תקול או לפחות ככה אני סבור . הוא עבד בסדר גמור עד לפני כשבוע בערך . אין אפשרות לנסות עם כרטיס אחר .

דרך אגב , משהו קטן ששמתי לב אליו . כאשר אני מזיז את הראוטר (שנמצא במחשב "הראשי" בסלון) מצד אחד של השולחן לצד השני שלו והטייה וזויית מסויימות של המודם והאנטנה כמות הלאגים והבעיות שלי פוחתות משמעותית . :/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...