רכשתי מחשב נייד ויש לי מחשב נייח ואין לי מושג קלוש איך מחברים וגולשים ביניהם. - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכשתי מחשב נייד ויש לי מחשב נייח ואין לי מושג קלוש איך מחברים וגולשים ביניהם.


SHELA

Recommended Posts

בנייד (שרכשתי לפני שעה קלה) יש לי - וויסטה הום פרימיום ובנייח (שנה על הכביש) -אקס פי גירסא בייתית, שנייהם :screwy: חוקיים לחלוטין. איך מתחילים לאכול חיבורי בין שני המחשבים וגלישה באינטרנט משניהם :nixweiss: ? מה לרכוש והייכן, נתבים כרטיסי . ומה זה תיקיות משותפות... מרוב עציצים לא רואים ת'מחשב. תודה תודה תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב הסיכויים שיש לך כרטיס רשת מובנה בלוח אם במחשב שלך(אלא אם כן הוא ממש ישן), בנייד בטוח יש לך חיבור רשת חוטי(ואלחוטי), אתה יכול לחבר כבל מוצלב ביניהם ולהגדיר ICS(שיתוף אינטרנט) על החיבור לאינטרנט שלך.

או, שזה הדרך העדיפה, לקנות נתב , לחבר את המודם לנתב ו:

1) אם המחשב הנייח שלך קרוב למודם(שאני מאמין שכן אם הוא היחיד שמחובר למודם) פשוט תחבר את המחשב בכבל רשת לא מוצלב לראוטר .

2) אם המודם רחוק יחסית מהמחשב נייח שלך ואין לך אפשרות להעביר כבל רשת ארוך תקנה כרטיס רשת למחשב ותעבוד בגישה אלחוטית משני המחשבים שלך.

הדרך החוטית בין הנייד לנייח זולה יותר כי אתה לא צריך אבל זה הרבה פחות נוח.

בקשר לשיתוף תיקיות, אתה פשוט נכנס למאפיינים של כל תיקיה(או כונן) שאתה רוצה לשתף ובוחר לשתף אותם, תיתן שם שיתוף והגדרות נוספות שיש לך שם אם אתה צריך(בקשר לגישה לתיקיה, ואם אפשר לשנות אותה מהרשת, אם אתה היחיד שמשתמש מן הסתם תרצה גישה מלאה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צריך נתב(=ראוטר) אלחוטי.

אני אישית עובד עם נתב של אדימקס ואני מבסוט ממנו, עושה את העבודה ומתאים לצרכים ביתיים. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=369809

יש נתבים של חברות אחרות שאנשים ממליצים עליהם אבל לא עבדתי איתם אז אני לא יכול לתת דעה עליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...