רוצה לקרוא את דעתכם בקשר לבעיה שיש לי עם מימוש אחריות לכרטיס מסך. - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רוצה לקרוא את דעתכם בקשר לבעיה שיש לי עם מימוש אחריות לכרטיס מסך.


asmon

Recommended Posts

לפני זמן מה קרה משהו לכרטיס מסך והוא הפסיק לעבוד. כל המאווררים במחשב מתחילים להסתובב, נראה שהכל בסדר אבל המסך לא עולה.

עם כרטיס מסך אחר שיש לי בצד אשר נדפק לי מזמן (איתו אי אפשר לראות חצי מסך מרוב נקודות אבל לפחות הוא עולה) הכל נראה שעובד כראוי והמסך עולה.

עכשיו הם התקשרו להודיע שהם קיבלו את הכרטיס (אחרי עיקוב קל וניג'וס שלי), לאחר שבאתי ישר שמתי לב שהכרטיס הוא בעצם אותו אחד שהיה לי.

אחרי שניסיתי, ראו פלא, שוב לא עולה...

קודם כל האם לדעתכם הגיוני שהיבואן באמת תיקן את הכרטיס?

התקשרתי אליהם והם אומרים לי שהם ניסו אותו לאחר שחזר ועבד אצלהם במשך כמה שעות

הבחור שדיברתי איתו הציע לי לבוא לחנות וננסה ביחד שוב את הכרטיס ולדבריו אם הוא לא עובד, הם ינסו לסדר לי משהו...

אני לא מצליח למצוא שום הסבר הגיוני לכך שהמחשב שלי דפק את הכרטיס פעמיים אבל עם כרטיס אחר הכל בסדר

אני מעדיף כבר ללכת לקנות כרטיס חדש ולעזוב את הסיפור והחנות בצד. דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רואה שום סיבה לוותר על הכרטיס במידה ויש לך אחריות ולא הרסת אותו פיסית/OC בעצמך.

כרטיסים יכולים להדפק = זה קורה וזה לגיטימי.. בשביל זה בדיוק היצרן נותן לך אחריות..

המלצה שלי - לך לחנות כדי שיראו לך שהכרטיס אכן עובד ושהכל בסדר איתו.. במידה והוא אכן תקין ועובד ואצלך עדיין לא, אז בהחלט יכול להיות שיש תקלה כלשהי במחשב שלך..

*הייתי ממליץ לך אפילו לקחת את המחשב כולו אליהם ולבצע את הבדיקה הזאת כבר שם לפני שאתה לוקח את הכרטיס הביתה.. במידה והוא אכן לא יעבוד לפחות יהיה לך שם טכנאי שיכול לתת לך תשובות לשאלות..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...