פורסם 2008 ביולי 1217 שנים סוללות- יעילות יורדת עם הזמן, תקלות אפשריות, נזילות, ויש להן אורך חיים מוגדר מראש.גם הסוללה הטובה ביותר שתוכל לקבל היום לא תחיה יותר מ 5 שנים בתפוקה מלאה.עלויות התחזוקה של מנוע אוויר כזה אפסיות, היעילות שלו נשמרת כמו ביום שבנו אותו, ואין לו שום תוצר מזהם.במתכת שמרכיבה את המנוע, בזמן ששולחים את המכונית לדרכה האחרונה, אפשר להשתמש שוב.סוללות...... זה עסק שונה.
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים למה החלטת שעלות התחזוקה אפסית? כמו כל מכשיר מכאני הוא נתון לכשלים. ומתווסף לך פה המורכבות של הקומפרסור, אותו לא צריך לתקן אם הוא מתקלקל?
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים המערכת של המנוע פשוטה מאוד, היא נתונה להרבה פחות כשלים ממנוע בעירה רגיל.אמרתי עלויות תחוזקה -אפסיות-, לא אמרתי עלות תחזוקה -אפס-.ולגבי הקומפרסור- פה אתה נכנס לסמנטיקה ושטויות. אתה יודע מה ה MTFB הממוצע של קומפרסור?במעודון צלילה שעשיתי בו את הקורס היה להם קומפרסור בן 4 שנים, וחוץ מלנקות אותו מדי פעם ולדאוג שלא יצטבר אבק, לא החליפו בו חלק אחד במשך אותן 4 שנים.
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים הקומפרסור הזה דחס מיכל ל300 אטמוספרות על בסיס קבוע? בכל מקרה. זה מנוע חשמלי, עם אמינות של מנוע חשמליואם זה רכב היברידי? לא הרווחת כלום בתחזוקה.
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים בצלילה משתמשים בדחיסת אוויר ללחץ של 150-200 אטמוספירות, אז כן. הוא דחס ללחצים גבוהים מאוד על בסיס קבוע........ואפשר לדעת מאיפה קבעת שהקומפרסור היה חשמלי? בבניין לא היה חשמל בכלל (וגם אין סיבה שתהיה, יושבים שם בדיוק חצי שעה לתדרוך+קצת חומר עיוני בכל מפגש....)הקומפרסור היה מופעל בדלק. קומפרסורים חשמליים דוחסים בקצב איטי יותר בד"כ, אי אפשר להסתמך על דבר כזה שצריך זמינות מהירה לאוויר דחוס.
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים קבעת על סמך קומפסרסור שמופעל בדלק (כלומר היה לו מנוע בעירה פנימית בפנים) אמינות?
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים התכנית בסופו של דבר היא לשלב את המכונית מונעת האוויר עם קומפרסור מונע בדלק שידחס אוויר תוך כדי הנסיעה, למקרה שלא שמת לב.....אז כן, אני משווה קומפרסור מונע בדלק לקומפרסור מונע בדלק.קומפרסור מונע בדלק והמנוע שלו אמינים יותר מאלו של מכונית קונבנציונלית מונעת בנזין.
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים חשבת במקרה שמנוע של מוכנית מורכב "קצת" הרבה יותר?כמה בוכנות ומקטעים יש לך במנוע של מכונית וכמה בשל קומפרסור אומלל? סתם להמחשה, יש לי טיסן מונע דלק, שגם לו מנוע בעירה פנימית.המנוע שלו לא יכשל גם בעוד 10 שנים (המנוע כבר בן 8 ועובד כמו גדול....)למה? כי הוא לא מורכב בגרוש.מנוע 2 פעימות אומלל עם בוכנה אחת מסכנה. זה הכל.
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים ואתה חושב שמנוע בנזין פשוט כזה הוא כל מה שדרוש בשביל להפעיל מכונית חשמלית? אנרגיה, אנרגיה, אנרגיה. היא אף פעם לא בחינם ותמיד צריך להשקיע יותר ממה שמקבלים.
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים מה זה קשור בשם אלוהים? אנחנו מדברים עכשיו על מכונית מונעת אוויר, שיש עליה קומפרסור מונע דלק, ועל מה האמינות שלה ביחס למכונית "קלאסית" עם מנוע בעירה פנימי. מה לעזאזל קשורה עכשיו מכונית חשמלית, ולמה שמנוע בנזין יפעיל מכונית חשמלית?
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים התכוונתי למכונית אויר.כדי לדחוס אויר מהר מספיק כדי להפעיל מנוע שיניע אותך במהירות סבירה הוא צריך להיות חזק לפחות כאילו הוא זה שמניע אותך בפועל
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים לא הוא לא אני מבין את ההיגיון מאחורי מה שאתה אומר, אבל לדחוס אוויר זו פעולה קצת יותר קלה מלהניע מכונית. הדבר היחיד שדרוש זה זמן. אתה יוצא עם מיכל מלא מהבית, במכונית עם טווח של בערך 200 ק"מ על מיכל אחד ומהירות של 100 קמ"ש. יש לך שעתיים נסיעה, בשעתיים האלו לקומפרסור אין הרבה בעיה למלא חזרה 80% מקיבולת המיכל (לפחות), במיוחד שבעצירות ברמזורים ודברים כאלו אין שום בזבוז או איבוד של אוויר, זה כאילו המנוע "כבוי" למעשה. שהמיכל מלא ב 80% תוכל לנסוע פרק זמן קצר יותר שבו הקומפרסור יספיק לדחוס קצת פחות, וכל פעם קצת פחות, ופחות, ופחות, עד שבסופו של דבר הקומפרסור ידרוש שתעצור בשביל להספיק לדחוס אוויר. הנקודה היא שעד שזה קורה, כבר עברת דרך ארוכה. הם טענו שתוכל לעבור יותר מ 2000 ק"מ על מיכל דלק אחד- הם לא טענו שתוכל לעשות את זה בנסיעה רצופה ב "מכה אחת".
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים לא הוא לא אני מבין את ההיגיון מאחורי מה שאתה אומר, אבל לדחוס אוויר זו פעולה קצת יותר קלה מלהניע מכונית. הדבר היחיד שדרוש זה זמן. אתה יוצא עם מיכל מלא מהבית, במכונית עם טווח של בערך 200 ק"מ על מיכל אחד ומהירות של 100 קמ"ש. יש לך שעתיים נסיעה, בשעתיים האלו לקומפרסור אין הרבה בעיה למלא חזרה 80% מקיבולת המיכל (לפחות), במיוחד שבעצירות ברמזורים ודברים כאלו אין שום בזבוז או איבוד של אוויר, זה כאילו המנוע "כבוי" למעשה. שהמיכל מלא ב 80% תוכל לנסוע פרק זמן קצר יותר שבו הקומפרסור יספיק לדחוס קצת פחות, וכל פעם קצת פחות, ופחות, ופחות, עד שבסופו של דבר הקומפרסור ידרוש שתעצור בשביל להספיק לדחוס אוויר. הנקודה היא שעד שזה קורה, כבר עברת דרך ארוכה. הם טענו שתוכל לעבור יותר מ 2000 ק"מ על מיכל דלק אחד- הם לא טענו שתוכל לעשות את זה בנסיעה רצופה ב "מכה אחת". אני חייב לציין שלכאלה שטויות לא ציפית ממך, כל עוד המכונית על אוויר לא תיהיה בנויה מפייברגלאס ועיסת נייר ותשקול 50 קילו גם אם היא תשקול 200 קילו פחות ממכונית רגילה היא תבזבז יותר אנרגיה. כמות האנרגיה שאתה צריך לבזבז בשביל לדחוס מכיל אוויר שמניע את המכונית לX קילומטרים היא גבוהה יותר מכמות האנרגיה הפוטנציאלית במיכל הדחוס גם ככה. כלומר אם רכב במשקל 1000 קילו דורש XKJ בשביל להניע אותו במהירות של 80 קמ"ש במשך שעה אתה תצתרך להשקיע XKJ*Y כאשר Y הוא המקדם נצילות של המדחס בשביל לדחוס אוויר שיספיק לעוד 80 ק"מ באותה המהירות. אתה לא מבין שאתה לא יוצר כאן אנרגיה "מאוויר" אלא מגלגל אנרגיה X לאנרגיה Y ובדרך אתה תמיד מאבד אנרגיה. בסופו של דבר אם מדברים על מכונית זהה במשקל למכונית עם מנוע בעירה פנימי אתה תצתרך לבזבז יותר אנרגיה עם מנוע הבעירה הפנימי של המדחס מאשר עם מנוע בעירה פנימי שמניע מכונית רגילה כיוון שאתה מוסיף עוד גלגול לדרך. אין שום הבדל בין מנוע של מדחס למנוע של מכונית לא בכמות החלקים ולא בשום דבר אין דבר כזה מנוע של מדחס מדחס זה מכשיר שצריך מנוע בשביל להפעיל אותו המנוע שאתה בוחר להפעיל בו אותו הוא הבחירה שלך.
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים אבל היא לא שוקלת 200 קילו פחות ממכונית רגילה.3/4 מהמבנה הזה עשוי מאלומיניום ופיברגלס, נסה 500 קילו פחות, לא 200.אני מודע לחלוטין לעובדה שבכל גלגול אנרגיה מאבדים (ולא מעט) אנרגיה, אבל כן מדברים פה על הפרש משמעותי מאוד במשקל. (אבל מצד שני, עכשיו שאני חושב על זה, קשה לדעת עם רכב שכזה יעבור את מבחני הריסוק של NCAP ויקבל תקן....)לגבי המנוע של המדחס, העניין הזה עוד נתון לדיון, אבל עד כמה שידוע לי (ותקן אותי אם אני טועה), במדחס שפועל על בנזין יש מנוע בוכנה בודדת, ומדובר על עסק הרבה פחות מורכב והרבה יותר אמין ממנוע של מכונית.בשלב זה אני מעדיף לשתוק כי אני פשוט לא יודע מספיק על מה שהולך שם מלהמשיך להעלות ספקולציות ולהוציא את עצמי פוטנציאלית אהבל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.