פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים מחבר תעשיית המשחקים מעצבנת אותי מאוד בזמן האחרוןYou should watch this, it's a lecture from the maker of Braid. He talks about how companies make "good" modern games purly for the sake of sales, and why he thinks it's actually bad.http://the-witness.net/news/2010/10/a-new-lecture-about-game-design/
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים Biowareחלקית, תראו את כל ה DLC של DA1 ..70% מהם חרא , לא שווים שקל וחצי. עד שיש משהו טוב הוא נגמר תוך דקה. (ובוא לא נתחיל על DA2)גם חלק מה DLC ל ME2 לא משהו .. אבל הם עדיין ברמה הרבה יותר גבוהה משל DAהחברה היחידה שאני חושב שבאמת ברמת ליטוש של בליזארד היא VALVE. אבל מצד שני אי אפשר להאשים את החברות האחרות שלפעמיםמוציאות את המשחקים שלהם לא 100% (אם מוציאים אותם ב 50% זה כבר בעיה). בסה"כ זה עסק, ול BLIZZARD ו VALVE יש מכונות כסףשבזכותם הם פשוט יכולים לקחת כמה זמן שבא להם על כל פרוייקט בלי לדאוג להפסדים. לכן אני לא כועס כשמוציאים משחק ואז מוציאים לו כמה פאטצ'ים שמתקנים את רוב הבעיות בשבועות הראשונים.
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים תתמקד בטיעון שלי ואז (אולי) תבין למה אני מתכוון:להגיד על בליזארד שהם מתמקדים בהייפ ראשוני בשביל למכור מוצר זה טעון שגוי בגלל שרוב (כל?) המוצרים שלהם מסתמכים על הצלחה לטווח ארוך.זה כל מה שאני אומר. שים לב - אין פה שום דבר לגבי איכות/חווית משחק/נשמה/אולימפוס. אני לא אומר שהמשחקים טובים כי הם נמכרו בכמויות. אם תשים לב אני לא אומר שהמשחקים טובים, נקודה. אני רק עונה לטיעון השגוי שלך. להגיד שבליזארד לא בטוחים בעצמם ולכן בונים על הייפ ראשוני זה טעון משולל כל יסוד לוגי ברמה הבסיסית ביותר. להגיד שזה שוב קורה זה בכלל בדיחה - כי זה לא קרה מעולם. הם תמיד בנו על מולטיפלייר וזה תמיד הצליח להם.אני אחדד: בליזארד כבר הרבה זמן נבנית על הצלחה ארוכת טווח - מולטיפלייר - של משחקים, ולא על הייפ ראשוני. למעשה זאת כנראה החברה שנמצאת במקום הראשון מבחינת רווחים ממולטיפלייר. לכן זאת החברה האחרונה שאפשר להגיד עליה שהיא בונה על ההייפ הזה. יש?נ.ב.להגיד 'אני מפה הלכתי' לא הופך אותך למגניב יותר... זה רק משהו שיגרום לך אחד משני דברים:1) לסתום את הפה למרות שיש לך הרבה מה להגיד (כי הרי לדיון אתה תיכנס ואת התגובה שלי אתה תקרא).2) להגיב למרות שטענת בהחלטיות שיצאת מכאן, ואז... מה עשינו בעצם?קיצר, אם אין לך מה להגיד, אל תגיד... למה צריך להכריז על זה שאתה הולך?אם זה הטיעון שלך, ניחא. לי נראה שהתבעסת כי אתה יודע שאני צודק, ואני הולך כי כמה כבר אפשר לבזבז זמן על ההתכתבויות האלה???חאלס שחרר, ממש מגניב להישאר פה ולהמשיך להתווכח כאילו.
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים אם זה הטיעון שלך, ניחא. לי נראה שהתבעסת כי אתה יודע שאני צודק, ואני הולך כי כמה כבר אפשר לבזבז זמן על ההתכתבויות האלה???חאלס שחרר, ממש מגניב להישאר פה ולהמשיך להתווכח כאילו. ... :
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים :-X Writers/artists are people who had command of words were respected and feared as people who manipulated magic. In latter times I think that artists and writers have allowed themselves to be sold down the river. They have accepted the prevailing belief that art and writing are merely forms of entertainment. They're not seen as transformative forces that can change a human being, that can change a society. They are seen as simple entertainment -- things with which we can fill twenty minutes, half an hour, while we're waiting to die
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים אחי איפה אתה חי ... משחק הוא כן סוג בידור, הוא לא אמור לתת לך משמעות לחיים.אם לא אהבת SC2 זה בסדר ... אם לא בא לך לקנות Diablo 3 זה גם בסדר, וזכותך לחשוב מה שבא לך. אבל באמת ...
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים למה אתה חושב שאני מנסה לשכנע אותך? אז למה אתה מנסה לשכנע אותי? "זה דעתך, אבל באמת??" זו דעתי. באמת!אתה רוצה להמשיך לצרוך זבל בקלילות ובקילואים, סבבה לך-אני אמרתי לך משהו על זה שאתה לא יודע מה זה כיף ממשחקים? אמרתי לך שהוויכוחים האלה מטומטמים ושאתה יותר נהנה לעצבן מאשר באמת שאכפת לך ממה שאני אומר? לא אמרתי. באמת. זכותך לחשוב. באמת. לבריאות ושלום.
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים מחבר This video is priceless http://kotaku.com/5830058/an-angry-diablo-3-fans-appeal-to-blizzard-presented-without-commentary
פורסם 2011 באוגוסט 1214 שנים אני מאוד נהנתי מ-Mass Effect, Dead Space, Torchlight, Oblivion ורבים אחרים. ונחשו מה המשחקים לא היו בפיתוח עשרים שנה. לדעתי בליזארד חברה טובה שמפתחת משחקים טובים, אבל להבדיל מכם אני לא תופס ממנה סוג של אלוהים. בליזארד מפחדים ללכת צעד מחוץ ל-Safe Zone שלהם וזה מאוד מורגש ב-SC2. לא לזה ציפיתי אחרי עשור בפיתוח.
פורסם 2011 באוגוסט 1214 שנים This video is priceless http://kotaku.com/5830058/an-angry-diablo-3-fans-appeal-to-blizzard-presented-without-commentary אני לא מאמין שזה אמיתי.
פורסם 2011 באוגוסט 1214 שנים זה לא. הבחור הזה עושה פרודיות על דומיות סטריוטיפיות של גיימרים ככה הוא באמת נשמע:
פורסם 2011 באוגוסט 1214 שנים איך אתם בכלל יכולים להשוות משחקים חד פעמיים כמו משחקים של Bioware למשחקים של Blizzard שאפשר לשחק בהם שנים (גם אם לא מחשיבים את WOW כי הוא עולה תשלום חודשי אחרי הכל בניגוד למשחקים האחרים)?ואם מדברים כבר על איזון, חברות אחרות לא מוציאות עדכונים שמתקנים איזון כי אין טעם בכלל כי המשחקים שלהם לא קרובים למאוזנים וגם ככה עד שבן-אדם מבין במשחק מספיק בשביל להבין מה מאוזן ומה לא הוא כבר מזמן סיים אותו 8 פעמים וזרק אותו לפח. Blizzard באמת מנסים להוציא משחק מאוזן כמה שיותר וכל מה שלא יצא להם מאוזן מספיק יתוקן בהמשך - לפחות כל עוד המשחק חי, אחרי כמה שנים הם כבר לא כל כך ממשיכים עם זה כמו שניתן לראות ב-Diablo 2 וב-Warcraft 3 שלמרות שעדיין יש בעיות איזון הן כנראה לעולם לא יתוקנו כי המשחקים ישנים, אבל עדיין הם יותר מאוזנים מבעצם כל משחק שאני יכול לחשוב עליו.בקיצור Blizzard עושים משחקים שיחזיקו לאורך זמן ושאנשים ימשיכו לשחק בהם. ואני לא יודע מה איתכם, אבל אני מעדיף בהמון משחקים כאלה ולא משחקים שמסיימים וזורקים לפח. אני אוהב שאפשר להמשיך להשתפר ולהתקדם במשחק וללמוד איך לשחק בו יותר ויותר טוב כדי להצליח לעשות דברים יותר ויותר מאתגרים במשחק, ואת זה מקבלים בצורה הטובה ביותר במשחקים של Blizzard.
פורסם 2011 באוגוסט 1214 שנים משחקים חד פעמיים? בקלות אפשר לעשות את ME וDA המון פעמים, וכל פעם לעבור חוויה אחרת לגמרי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.