פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים מחבר בקשר ל UBISOFT, ... הם מתיחסים לפחות הורדות כ GREAT SUCCESS, בפועל אין להם גידול מורגש במספר הקונים. יש קונים שהפסיקו לקנות את המשחקים שלהם בגלל ה DRM ויש כאלה שהתחילו לקנות כי יש להם משחקים טובים, בסופו של דבר המספר הקונים בקושי השתנה ולך תדע כמה כסף הם הוציאו על הפיתוח של ה DRM.But you don't know that; they don't publish exact numbers.And having less people steal your product is always good news. Not to mention that this DRM is used by multiple games so the ROI is much greater in the long run since you utilize the same technology to protect multiple assets.Additionally, since about 90% of sales comes from consoles these days, I'd rather have PC games with DRM over no PC games at all.That being said, not being able to play AT ALL without an internet connection is a terrible idea. At the very least they should give you the option to play "just for fun" with your online character without saving the progress to your profile.
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים הם מוכרים יותר משחקים מבעבר ולא מציגים גידול ברווחים, יותר מזה הם אפילו לא מגיעים לאותם מספרים. למה הם מחזירים את הדרישה לחיבור אינטרנט? AC2 הצליח יפה אבל אחריו אף אחד לא קנה משחקים שלהם למחשב. במקום להבין שה DRM היה רעיון רע וגרם לאנשים לא לחזור שוב הם הבינו שהקלה של ה DRM החזירה את כולם להורדות אתה לא רואה חברות אחרות משתגעות עם ה DRM שלהן, אתה גם לא רואה אותן מפסידות כסף. EA בעליה, ACTIVISION בעליה, VALVE לא מציגה מספרים אבל ידוע שהם בגידול תמידי (NPD פרסמו שמספר הקונים ב DIGITAL COPY עלה על מספר הקונים בחנויות בכ-2 מיליון יחידות, VALVE מחזיקה ברוב השוק הזה אז כניראה שהגידול הזה הגיע לחשבון הבנק שלהם).
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים אני לא יודע עד כמה הDRM של יובי הוא כישלון. אני מכיר כמה וכמה אנשים שנמאס להם לחכות לקראק והם קנו את AC2, למרות שהם לא התכוונו לעשות את זה מלכתחילה.
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים שוב אישית לא כזה מפריע לי כל עניין הלהיות מחובר לאינטרנט, כל עוד זה נעשה טוב. הסיבה שלא קניתי את AC2 לדוגמא היא כי הבנתי ששם זה לא נעשה טוב, והיו עם זה מלא בעיות (שהאמת צפיתי ולכן לא קניתי מראש). לכן אני גם לא אזמין את דיאבלו 3 מראש, רק להיות על הצד הזהיר, ולא להתקע עם שירות אונליין מסריח אפילו שזה לא סביר. לגבי הפיראטיות, אני לא באמת חושב שאת הפיראטים האמיתיים אפשר לעצור. זה עניין של זמן עד שמישהו יפרוץ את המשחק. האמת שזה בעצם מה שהם בונים עליו, הזמן אולי הכי קריטי למכירת משחק הוא השבועות הראשונים אחרי ההשקה, ואם הם הצליחו לגרום ל 20% מאלו שהיו מורידים את המשחק על היום הראשון לקנות את המשחק אז מבחינתם זאת ההצלחה, ואני בטוח שהם קיימו את האחוזים האלו אם לא יותר. ה DRM לא נועד כדי להפסיק את הפיראטיות, הוא נועד לשמור על הגיימר הממוצע (לא הפיראטיים הטוטאליים) ישר, וכולם יודעים כמה גיימרים חייבים לשחק במשחק בשנייה שהוא יוצא (... : )
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים ה DRM עבד חד פעמית, החזיק חודש. כל המשחקים שיצאו אחרי זה נכשלו, ה DRM לא עזר בכלל וגם אנשים פחדו לקנות בגלל הבעיות שהיה עם ה DRM ב AC2. עכשיו שיחזירו את החיבור הקבוע שוב יחזרו גם הבעיות הקשות, עוד משחק יצליח וכל אלה שאחריו יכשלו.
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים ה DRM יעבוד לכל משחק גדול, כל עוד אין בעיות עם השירות שלו. והחזיק חודש דרך אגב, זה בדיוק מה שהם חיפשו.כמו שאמרו פה לפני, לאנשים נמאס לחכות לקראק, והם קונים את המשחק, כל אחד כזה = הצלחה ל DRM. (ויש המונים במיוחד למשחקים כמו DIABLO3). צעד מחושב של בליזארד, שאני מבין לגמרי.
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים מחבר If I'm not mistaken, their DRM server only went down once, so I wouldn't call it a failure.As for the games not selling well, they used it in: Settlers 7, Silent Hunter V, Assassin’s Creed 2 and Assassin’s Creed: Brotherhood.The first two were never big sellers, and the last two must have sold enough to warrant sequels. So clearly, the DRM works for them as well as their customers.
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים Assassin's creed: Brotherhood יצאה בלי DRM המעצבן של UBISOFT. אתה חייב להיות מחובר לאינטרנט רק פעם ראשונה לצורך אקטיבציה. אחר כך אתה יכול לשחק לא מחובר לאינטרנט.
פורסם 2011 באוגוסט 414 שנים Rant של עידן זיירמן על Diablo3 בו הוא מסביר למה הוא לא מתכוון לקנות את המשחקhttp://gamer.nana10.co.il/Article/?ArticleID=819913מה אומרים?
פורסם 2011 באוגוסט 414 שנים אין ספק שכל הסיבות שבליזארד נותנות להחלטה שאין משחק אופליין הן עלובות ביותר, ושקוף מדי שהסיבה האמיתית היא למנוע כמה שיותר פיראטיות (לפחות בחודש-חודשיים הראשונים מהשקת המשחק). אני לא קונה את כל ענייני האקטוויז'ין, בליזארד אהבה לסחוט כסף מהמוצרים שלה מאז ומתמיד, במיוחד בתקופת WOW. אני באמת מאמין שזאת החלטה 100% של בליזארד. לגבי אם לקנות את המשחק או לא .. אני הולך לקנות את המשחק לא משנה מה הם יעשו, כמו שאמרתי כבר מקודם לי לא מפריע חיבור אינטרנט תמידי, ואין לי שום כוונה לשחק בנייד. האמת היא שייתכן שאני לא אקנה, תלוי באחזקת השרתים ושירות האונליין שהם יתנו (שאני מאמין יהיה ברמה הגבוהה ביותר, אבל אין לדעת 100%). בכל מקרה, העניין הוא סובייקטיבי, ולא משנה מה בלי Pre-Order.
פורסם 2011 באוגוסט 414 שנים לא מבין מה הצעקה הגדולה, אז נעשה לוגין כשניכנס למשחק, ביג פאקינג דיל... בליזרד זה לא UBISOFT, עם הנסיון שלהם בכל הנושא של משחקי אונליין, לא רואה בזה שום מתכון לצרות כמו שנטען. גם כשאני משחק סינגל ב-SC2 אני עושה לוגין. לא הרגשתי כל כך נורא עם זה עד עכשיו... למה שישתנה עם משחק אחר של בליזרד?
פורסם 2011 באוגוסט 414 שנים את האמת גם לי זה לא כזה מפריע,למרות שלך תידע אולי אני ארצה לשחק מתישהו באמצע המדבר.מה שיותר מציק לי כל העניין של מכירת חפצים תמורת כסף,זה לא נשמע לי כל כך נכון.שלא נדבר על זה שלא יהיו מודים (גרפיקה משופרת ואווירה שונה ) ולא Wowish horseshit...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.