עבור לתוכן

Diablo 3 - כל הפרטים כאן

Featured Replies

פורסם

כש D3 הוכרז, D2, בן 10 שנים, עלה לראש טבלת המכירות. אתה מכיר משהו דומה לזה בהיסטורית תעשיית המשחקים?

תראו, אין ספק שהמשחק קלאסיקה

אבל עם יחס כזה מחורבן לקהילה... ירד לי הרבה מהכבוד שהיה לי כלפי החברה (לא כלפי המוצרים - הייתי שחקן דיאבלו נלהב ומאוהב)

אבל כמה שנים כבר אפשר לחרוש משחק (וזה שעוד רוב הזמן שיחקתי בלי MP)...

  • תגובות 2k
  • צפיות 543.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מה אתה רוצה? שהם יקשיבו לכל ילד בן 12 שנכנס לשם וכותב שהוא רוצה כך וכך? זה יהיה אסון

פורסם

מה פתאום

לבני 12 אין שכל

כן אני מכליל

אבל שישחררו מידע

ושכן יקשיבו למה שאומרים -המון- אנשים (קח את הבלאגן שהיה לגבי ה-art direction וכל הסיפור הזה שהמשחק נראה קרטוני מדי)

פורסם

איך אתם בטוחים שהמשחק יצא לא מוקדם מ2011? לפי הסירטוננים הוא נראה במצב ממש מתקדם

פורסם

לא מבין למה אתם מתרשמים מהם כל כך לטובה.

אם הם כאלה טובים למה הם לא מצליחים להשקיע גם בגרפיקה חדשנית גם במשחקיות מעולה וגם בתמיכה לקהל?

נתקעו על המשחקיות וזהו?

ממש אחלה חברת משחקים... שכחה שמי שקונה את המשחק הם אנחנו כנראה

אתם לא חייבים להסכים.

זו דעתי.

אם מישהו אומר שהגרפיקה יותר חשובה מהמשחק סימן שהוא אפילו לא יודע מה זה להינות מהמשחק, עדיף שיצפה בפורנו ככה לפחות עושים משהו עם היד.

פורסם

אם מישהו אומר שהגרפיקה יותר חשובה מהמשחק סימן שהוא אפילו לא יודע מה זה להינות מהמשחק, עדיף שיצפה בפורנו ככה לפחות עושים משהו עם היד.

איפה העדפתי גרפיקה על משחקיות?

פורסם

בלי שום קשר לגרפיקה לוקח להם יותר מדי זמן לפתח את המשחק הזה, ואני לא רואה את הסיבה.

H&S זה ז'אנר מאד בסיס ופשוט (עם כל האהבה שלי אליו) ולפתח משחק כזה יותר זמן ממה שעושים משחק ES שמורכב פי כמה זה חסר כל היגיון מבחינתי (תראו כמה זמן לקח ליצור את TORCHLIGHT המצוין).

אולי הם מקציבים צוות קטן מדי לפיתוח ?

פורסם

בלי שום קשר לגרפיקה לוקח להם יותר מדי זמן לפתח את המשחק הזה, ואני לא רואה את הסיבה.

H&S זה ז'אנר מאד בסיס ופשוט (עם כל האהבה שלי אליו) ולפתח משחק כזה יותר זמן ממה שעושים משחק ES שמורכב פי כמה זה חסר כל היגיון מבחינתי (תראו כמה זמן לקח ליצור את TORCHLIGHT המצוין).

אולי הם מקציבים צוות קטן מדי לפיתוח ?

שמע d2 היה פורץ דרך והפיתוח שלו לקח כמה שנים.

d3 הסיפור שונה ,לבליזארד יש הרבה משחקים שהיא מפתחת ,דיאבלו משום מה לא בעדיפות הראשונה.

world of warcraft catclysam וsc2 זה שני דברים שאמורים לצאת לפני דיאבלו אולי בגלל זה הפיתוח האיטי .

חוץ מזה אולי h&s זה ז'אנר בסיסי ,דיאבלו מעולם לא היה בסיסי ולא יהיה בסיסי הוא אמור להיות המוביל בתחום, אז הפיתוח מין הסתם קצת יותר מסובך

חוץ מזה שבליזארד לא משחררים משחק לפני שהוא מוכן 100%

פורסם

זמן הפיתוח הארוך וההשקעה מתבטאים בסופו של דבר בשרידות של המשחק לאורך זמן

זו הסיבה ש D2 שחיק עד היום ומאות אלפי אנשים עדיין משחקים בו

שלא לדבר על המוני אנשים שעדיין משחקים SC, משחק RTS שיצא לפני ~10 שנים (והפך לספורט לאומי בקוריאה...)

זו הסיבה ש D3 (אני מקווה ומאמין) יהיה משחק שישרוד גם הוא עשור שלם על פני משחקי H&S/MMORPG דומים אחרים שיוצאים בתקופה זו.

פורסם

בסדר, בסדר...

כמה פעמים אפשר לחזור על הקלישאה השחוקה הזאת ?

והסיבה ש - D2 עדיין שורד זו חבילת ההרחבה והטלאים השונים ששוחררו לו במהלך השנים, במצבו הבסיסי המשחק לא היה שורד ככה לדעתי.

ועדיין לא קיבלתי הסבר מניח את הדעת לזמן הפיתוח הארוך הזה (במה הם כבר משקיעים עד כדי כך ? משהו שלא ראינו עד היום ? לא נראה לי)

פורסם

איזו קלישאה? זו לא קלישאה, זו עובדה, המשחקים של בליזארד מחזיקים מעמד המון זמן...

חבילת ההרחבה של D2 יצאה ב2001, לפני 8 שנים.

וקח בחשבון שהם עובדים על לא מעט משחקים, כולם בסדר גודל ענק, בו זמנית. ורק תחשוב על הציפיות שיש מהם.

אם אומרים שעובדים על NFS חדש- אף אחד לא באמת מצפה למשהו מיוחד... "יאללה, עוד מירוצים, נחמד".

אצל בליזארד זה לא ככה- כל משחק מצופה שיהיה מעולה ומפונש.

אני בטוח שרק סבבי הבדיקות לוקחים להם זמן ארוך יותר מהרבה חברות אחרות.

פורסם

בוא קח לדוגמה את MW שיצא לא מזמן...

כמה זמן לקח להם לפתח אותו?

לא חידשו הרבה מהקודם והוא המשחק הנמכר בהיסטוריה

ותפסיקו לדבר כאילו יש שם רק ארבעה אנשים בכל בליזארד שעובדים על משחקים

זו חברת ענק עם אלפי עובדים ומפתחים. אין סיבה לפתח משחק במשך כל כך הרבה שנים.

dragon age זה משחק כל כך עמוק ועם כל כך הרבה רקע ותוכן שרק לשחק ולקרוא אותו בכל הצורות משחק (כל דמות וגזע משוחקים בצורה שונה לגמרי עם סופים שונים למשחק) יקח לי שנה וחצי...

כמה עמוק כבר דיאבלו?

זה בסה"כ H&S לא RPG...

פורסם

Dragon Age היה בפיתוח 5 שנים.

http://www.guardian.co.uk/technology/gamesblog/2009/nov/09/dragon-age-origins-game-review

D3 התחיל פיתוח ב-2005, שזה לפני בערך 4 שנים.

http://en.wikipedia.org/wiki/Diablo_III#Development

אל תשכח מה שקרה לBlizzard North (המפתחים המקוריים של דיאבלו). אתה יכול לקרוא על זה קצת

http://en.wikipedia.org/wiki/Blizzard_North

ככה שסביר להניח שהפיתוח לא היה באמת רציף מאז 2005, והשתנה (ואפילו נמחק והתחיל מ-0) לפחות פעם אחת מאז.

קח בחשבון שכמו שאמרתי, שסטנדטרים גבוהים = זמן פיתוח גבוה.

זה יכול להגיע אפילו לרמה שהמשחק נדחה בחודש כי מישהו לא היה מרוצה מהצבע של החפץ שהבוס העשירי מפיל.

בדיאבלו יש גם את ההיבט האקראי שהוא הרבה יותר גדול מכמעט כל משחק אחר. זה גורם לבדיקה להיות קצת יותר סבוכה מבדיקה של משחק עם מפות קבועות מראש.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים