עבור לתוכן

בקשה להסבר לגבי לקוח VIP של מחשבי גיגהבייט אצל מור לוי טכנולוגיות

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין לקנות את הנייד של גיגהבייט W468 הדגם הכי חזק http://www.pc365.co.il/product.aspx?p_id=9486

ורציתי לברר כמה פרטים.

פה בפורום כבר קראתי כמה פעמים שלאחריות של מור לוי טכנולוגיות יש בשנה הראשונה שירות איסוף והחזרה מהבית.

מצד שני דיברתי עם רשת "מרדנית" וגם עם "שניידר פתרונות מיחשוב" ושניהם אמרו לי שאני יכול להוסיף 100 ש"ח ולהיות לקוח VIP שלהם, שזכאי לשרות איסוף והחזרה מהבית למשך כל תקופת האחריות ותמיכה טלפונית (שזה שנתיים).

אם אני לא משלם את ה100 ש"ח האלו אני זכאי לזה רק בשנה הראשונה ולא בשניה? כך שהתוספת של ה 100 ש"ח מאריך לי לשנתיים? או שלא הבנתי נכון?

דבר נוסף במידה ויהיה לי למשך שנתיים את השירות הזה עד בית הלקוח, מה זה אומר שבמידה ותהיה לי תקלה אני מתקשר "למור לוי טכנולוגיות" ישירות ללא כל קשר לחנות שממנה קניתי או שזה בכל זאת דרכם? כי אני לא יודע מה עדיף לי, לקנות בחנות קצת יותר יקרה וקרובה לבית שלי (מרדנית) או בחנות קצת יותר זולה שנותנת לי מתנה תיק לנייד אבל רחוקה ממני (שניידר), כי אולי אני אצטרך את החנות באיזשהו שלב ואולי כלקוח VIP החנות לא צריכה לעניין אותי?

תודה לעוזרים.

פורסם

תשמע יש הרבה דברים לי יש גיגהבייט והאחריות VIP זה לקחת אותו לחנות שממנה קניתי תלך לשני החנויות תקבל מהם את תנאי האחריות ותחליט מה נוח לך ואם בסוף תבחר בחנות הרחוקה והם יבטיחו לך אחריות VIP מהבית אז תדרוש את זה בכתב ואז ידך על העליונה!

פשוט אין לזה הסבר ברור כל חנות אומרת משהוא אחר..!

פורסם
  • מחבר

תודה רן,

במקרה שלי שני החנויות אמרו את אותו הדבר רק בפורום אומרים שונה.

יכול להיות שהתנאים השתנו?

פורסם

עזוב תבקש את תנאי האחריות עם חותמת החנות ואז תאמין לי הם ייעשו הכל כדי לעמוד בזה ואם לא לפחות יש לך הבטחה ויש לך מה לעשות עם זה אם יהיה לך כח לתבוע וכאלה ..!!

אבל אל תחשוב שלילי קנה מאיפה שנאה לך שיותר נוח לך ואיפה שתקבל יותר אל תהייה שלילי יש לי גיגה חצי שנה והוא עובר 7 מדורי גיהנום הוא דלוק נון סטופ והוא עומד בזה יפה..!!

קנייה מוצלחת!!

פורסם
  • מחבר

תודה רבה אני אעשה את מה שאמרת!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים