Tomerb1 פורסם 2008 ביוני 24 מחבר Share פורסם 2008 ביוני 24 מה קשור שמן,רזה,יפה או מכוער לעניין?אינני אומר שהלקוח תמיד צודק,אבל צריך לנסות להיות יותר סבלניים,גם אם זה רק במחשבה..(ד"א,זה חל גם על הלקוחות)שום מצב איננו מצדיק לצעוק על לקוח בחזרה,אין לזה דוגמה בשום מקום בעולם.ומה מצדיק שהלקוח יצעק על המוכר במקום לנסות לדבר ולשאול יפה?בשביל לקבל שכר מינימום עלוב ולעמוד 8 שעות ביום אני לא חושב שזה שווה את זה.ועוד לחשוב שבשביל לקנות פיתה עם שווארמה אני צריך לעבוד קצת יותר משעה... עצוב! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ido2309 פורסם 2008 ביוני 24 Share פורסם 2008 ביוני 24 ומה מצדיק שהלקוח יצעק על המוכר במקום לנסות לדבר ולשאול יפה?בשביל לקבל שכר מינימום עלוב ולעמוד 8 שעות ביום אני לא חושב שזה שווה את זה.ועוד לחשוב שבשביל לקנות פיתה עם שווארמה אני צריך לעבוד קצת יותר משעה... עצוב!קראת מה שכתבתי?ציינתי שגם הלקוחות צריכים להיות סבלניים יותר בגישה שלהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tomerb1 פורסם 2008 ביוני 24 מחבר Share פורסם 2008 ביוני 24 צודק, סליחה פספסתי את המילים הראשונות לפני הפסיק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chymes פורסם 2008 ביוני 24 Share פורסם 2008 ביוני 24 לדעתי זו תכונה לא רעה של ישראלים. אנחנו אנשים עם מזג חם, אבל לא אלימים. מנקודת מבט של רבים ישראלים אומנם מתנהגים בתוקפנות, אבל לרוב אותה תוקפנות תתבטא בצעקות ואיומי סרק. אנשים צועקים פורקים עצבים ואנרגיה. אחרי רבע שעה של צעקות הם אדומים, מזיעים ומתנשפים. אין להם כוח לנשום, בטח שלא לתת למישהו מכות. אז נכון, במדינות אירופה/ ארצות הברית אומנם לא צועקים. הם סופגים חרא יום אחר יום אחר יום, עד שהם קונים נשק ויורים בכל מי שזז עד שנגמרת המחסנית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tomerb1 פורסם 2008 ביוני 24 מחבר Share פורסם 2008 ביוני 24 ^^אני יגיד לך מה ממש ישראלי? לצעוק על אנשים בגלל שקנית משהו ב10 שקל ולחשוב שב10 שקל האלה קנית גם את המוכר גם את החברה גם את המוצר ועוד אחריות לכל החיים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
CLIPSE פורסם 2008 ביוני 24 Share פורסם 2008 ביוני 24 אתה לא מכיר את המונח "הלקוח תמיד צודק" ?מה קרה? תמלא לו קצת,לא יהיה סרט,והוא יהיה מרוצה.לא צריך לערב מנהל,זה דברים ידועים מראש קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tomerb1 פורסם 2008 ביוני 24 מחבר Share פורסם 2008 ביוני 24 אתה לא מכיר את המונח "הלקוח תמיד צודק" ?מה קרה? תמלא לו קצת,לא יהיה סרט,והוא יהיה מרוצה.לא צריך לערב מנהל,זה דברים ידועים מראשחבל שלא קראת גם את התגובה הבאה שלי. ציינתי שם שהוא אפילו לא נתן לי לדבר הוא רק שאל אם זה הצ'יפס וישאר התחיל לצעוק להשתולל לצעוק הוא אפילו לא נתן לי הזדמנות למלאות לו את זה או משהו. תמנע מלהגיב סתם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
night-fire פורסם 2008 ביוני 24 Share פורסם 2008 ביוני 24 ^^ ברגע שלקוח מתעצבן צריך לקרוא למנהל. המדיניות במקדונלדס זה אפילו לא להתווכח עם הלקוח,ישר לקרוא למנהל.ולפותח הנושא- WTF , אם היית יודע כמה פעמים לוקחים בסניף שלי שמות של קופאים היית מת כבר.הלקוחות מגיעים לשום מקום עם השמות והמספרים שהם לוקחים. הם חושבים שהם יגיעו להנהלה הכי גבוהה ויגרמו לכך שיקבלו ציפס מוגדל בארוחה הבאה שלהם.נ.ב - תזכור שאנשים בישראל רגילים לצעוק ולקבל מה שהם רוצים (קח לדוגמא את YES או HOT , צועקים עליהם שעוברים לחברה המתחרה , והופ כמו קסם יש לך מיליון ערוצים פתוחים.) ככה זה גם ברשתות המזון המהיר, הלקוחות יודעים שעם קצת צעקות הם יקבלו ציפס ענק או גלידה חינם.בקיצור,אל תתרגש,לא יעשו לך כלום וגם השם שלך לא יגיע לשום מקום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
CLIPSE פורסם 2008 ביוני 24 Share פורסם 2008 ביוני 24 מה אתה מצפה ממני לקרוא 2 דפים מלאים? אני מגיב לנושא שלך,תבין לבד.בכל מקרה,מה אתה בלחץ? עבודה עם אנשים לא קלה,יהיו לך את כל סוגי האנשים,אבל לקחת את זה כל כך אישי,מיותר.לא יפטרו אותך בקיצור,אל תכנס לסרט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tomerb1 פורסם 2008 ביוני 24 מחבר Share פורסם 2008 ביוני 24 זה לא אישי סתם רציתי לדעת מה כבר יקרה... ולקבל איומים מאיזה איש בן 35 זה לא כמו איזה סתם איום מאיזה מישהו שאתה מכיר שאומר שהוא יזיין אותך או משהו כזה ואז הוא הולך איתך מכות מקבל מכות הולך בוכה לחברים שלו ואז הם אומרים לו שהם לא מתכוונים להרביץ לך [מבוסס על סיפור אמיתי] (חח) אבל אני לא מבין מאיפה יש לאנשים את החוצפה הזאת בכלל לאיים ככה מה הם חושבים שאני חייב להם משהו...? באותו הרגע פשוט רציתי להרוג אותו מכות הוא כ"כ עיצבן אותי. וכמו שאמרתם אני מצדיק את זה... עבודה עם לקוחות זאת עבודה קשה. night-fire- חח לך תדע מה הם עושים עם השמות אתה רואה אותם מחפשים בספר טלפונים את המספר של הקופאית כדי להתחיל איתה חח. נ.ב אתמול באו אלי לפחות איזה 12 לקוחות ממש נחמדים ואמרו תודה וכל הכבוד ואפילו אמרו למנהל דברים טובים. וחוץ מזה באו גם כמה לקוחות אחת בריטית אחד מקסיקני וכאלה והם האנשים הכי נחמדים ניראה לי... סבלניים והכל לא כמו ישראלים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EVGA-yuvalll22 פורסם 2008 ביוני 24 Share פורסם 2008 ביוני 24 אצלי יותר גרוע שאני עובד במקדולנס בדיוטי פרי המון לקוחות באים ורוצים להזמין אוכל אבל הם מחו"ל מדברים שפות שונות שאני לא מבין והלקוחות אומרים זה זה זה ואני לא מבין בכלל בגלל שפות שונות והם מתחילים להיתעצבן וישר לקחתי מנהל שידבר איתם חח אבל במיוחד הישראלים מתעצבנים נורא מאשר אנשים זרים מחו"ל או תיירים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Nosh פורסם 2008 ביוני 24 Share פורסם 2008 ביוני 24 הם/אתה לא מדברים אנגלית? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.