בעיה בPaypal, לא מצליח להפקיד כסף. - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בPaypal, לא מצליח להפקיד כסף.


1nstall

Recommended Posts

שלום לכולם..

ביצעתי רכישה בebay, ואני רוצה לשלם עליה (יותר נכוון אני חייב :P )

עכשיו פתחתי משתמש בpaypal, והכנסתי כרטיס אשראי... אבל איך בדיוק אני מכניס כסף לחשבון שלי?

אני לוחץ "Add funds", אבל הוא נותן לי אפשרות רק מבנקים בארה"ב..

עזרה בבקשה.

Install

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא מפקיד כסף ב PP

זה פשוט כמו מתווך.

כאשר אתה משלם אתה מכניס את פרטי ה PP שלך.

והתשלום פשוט יורד מהכרטיס אשראי שלך.

היתרון של זה. הוא שהמוכר אינו יודע את פרטי כרטיס האשראי שלך

אלה רק את שם המשתמש שלך ב PP

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פתחת חשבון בPP, הכנסת שם פרטי כרטיס אשראי בינלאומי וגם פרטי שילוח.

כנס לעמוד המכירה של המוצר שבו זכית והתחייבת לרכוש, לחץ שם על PAY NOW, לחץ אישור, הכנס את האימייל והסיסמא שלך בפייפאל בעמוד החדש שהופנית אליו, לחץ NEXT, לחץ אישור.

זהו - שילמת.

עכשיו תוך 10 שניות אתה צריך לקבל אימייל לג'ימייל גם מPP וגם מEBAY.(אםז ה לא ג'ימייל, יכול לקחת יותר זמן)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב PAY PAL אתה יכול לפתוח Dispute עד 45 יום לאחר התשלום.

שים לעצמך מזכר, אני פעם בטעות פספסתי את זה ונידפקתי (לא שלחו לי משהו). :nixweiss:

הדיספויט של שווה לתחת, פעם פתחתי והחרות האלה לא עשו שום דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון כן.

שים לב שאתה קונה ממוכרים בעלי FEEDBACKS טובים

עדיף POWER SELLER

מה שכן תעקוב בחדשות אחרי עיצומים או שביתות במכס

זה יכול לעקב משמעותית את המשלוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב PAY PAL אתה יכול לפתוח Dispute עד 45 יום לאחר התשלום.

שים לעצמך מזכר, אני פעם בטעות פספסתי את זה ונידפקתי (לא שלחו לי משהו). :nixweiss:

הדיספויט של שווה לתחת, פעם פתחתי והחרות האלה לא עשו שום דבר.

פותחים גם דיספוט וPAYPAL ואחרי שבוע מהפתיחה מעבירים לclaim

כנראה שאתה לא העברת ונדפקתה הדיספוט נסגר

בעיקרון כן.

שים לב שאתה קונה ממוכרים בעלי FEEDBACKS טובים

עדיף POWER SELLER

מה שכן תעקוב בחדשות אחרי עיצומים או שביתות במכס

זה יכול לעקב משמעותית את המשלוח.

יש כרגע עיצומים בדואר

וכרגע החבילה שלי מתעקבת

וכמו כן תבקש קוד מעקב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאשר קיבלת מוצר דפוק, לא קיבלת מוצר כמו שצריך , או לא קיבלת בכלל

ואתה רוצה בחזרה את הכסף

אז יש תהליך

פותחים DISPUTE - זה מכריח את המוכר \ הקונה לתקשר עם הצד השני תוך זמן סביר על מנת לקבל את כספו בחזרה או לפתור את הבעייה לשביעות שתי הצדדים

תוך כדי התהליך יש אנשים שיושבים ומסתכלים על ההתכתבויות (חשוב שיהיו מפורטות וברורות) ופוסקים לטובת אחד הצדדים במקרה שנדרשת התערבות צד שלישי - שזה הפייפל במקרה הזה .

אם וכאשר אין תקשורת כמו שצריך מהצד השני אז מעלים דרגה את ה DISPUTE ל CLAIM - זה כבר דרישה ברורה מצד הקונה לכספו בחזרה, ואם המוכר לא מסכים מרצונו להחזיר את הכסף, והקונה הוכיח שהוא לא קיבל מוצר, קיבל מוצר דפוק ,

אז הPAYPAL מחזירים את הכסף בחזרה גם ללא רצון המוכר במקרה הקיצוני ביותר האפשרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...