עבור לתוכן

פיתוח מאוד גדול בתחום משחקי המחשב

Featured Replies

פורסם

שאלה קטנה

המשחק שאני רוצה להריץ על הנייד דרך השרת החזק צריך להיות גרסא מיוחדת של המשחק?

כי באתר אני רואה שיש רק כמה משחקים מסוימים

  • תגובות 55
  • צפיות 4.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

גם אם את בעיית רוחב הפס, וכל הבעיות הקטנות יהיה אפשר לפתור בעתיד, עדיין בעיית הlag במרחקים ארוכים היא בלתי פתירה, מכיוון שאת מהירות האור אנחנו לא יכולים לשפר..

האור יכול להקיף את כדור הארץ 8 פעמים בשניה - כלומר 125ms להקפה.

ז"א במקרה הכי הכי טוב, הלאג מפה לצד השני של העולם (ארה"ב?) יהיה 125ms.

במשחקי רשת 125ms יהיה סביר (בשבילי לפחות) - אבל הלאג במשחקי רשת שונה מהלאג שמדובר עליו כאן. במשחקי הרשת כשאתה מזיז את העכבר המצלמה זזה מידית, ורק כשאתה יורה במישהו אתה צריך לכוון קצת לפניו. אבל פה כשאתה מזיז את העכבר תמונת המסך מעדכנת רק אחרי 125ms (במקרה הטוב) - מה שיהיה מאוד מורגש (כמה אנשים אמרו פה שזה מורגש ומפריע מאוד גם ברשת אלחוטית ביתית).

JAMAN ,מאיפה אתה מביא את החישובים שלך? המרחק מישראל לארה"ב הוא בערך 10,000 ק"מ, האור נע 300,000 ק"מ בשניה, מה שאומר שאתה המרחק מישראל לארה"ב הוא עושה ב 30MS. לי יש פינגים של 120MS לארה"ב ולא הייתי מגדיר את איכות האינטרנט שאני מקבל כאופטימלית.

היקף כדור הארץ 40,000 ק"מ, ככה שגם הצד השני של העולם (אוסטרליה לדוגמא) נמצאת 20,000 ק"מ מפה, מה שאומר 60MS.

בכל מקרה, הפתרון הזה לא רלוונטי מאחר ובשווקים בהם יש אינטרנט מהיר מספיק לפתרונות כאלה, הוא עולה לפחות $40 יותר לחודש, מה שאומר $480 לשנה, בהפרש הזה כבר קונים נייד יותר טוב וזהו.

זה קונספט נחמד, אבל לא מעשי ולא רלוונטי.

אני מסכים לגבי עניין החישובים ומוסיף: אם האור מקיף את העולם ב-125ms (או לא משנה כמה זמן), הוא יגיע לאותה נקודה... ככה שהדיבור על 'הקצה השני של העולם' די שגוי... הפינג הכי רחוק שיכול להיות זה כאשר המרחק שהאור עובר הוא הקשת של הקוטר של כדור הארץ... בקיצור פחות מ-62ms.

פורסם

JAMAN ,מאיפה אתה מביא את החישובים שלך? המרחק מישראל לארה"ב הוא בערך 10,000 ק"מ, האור נע 300,000 ק"מ בשניה, מה שאומר שאתה המרחק מישראל לארה"ב הוא עושה ב 30MS. לי יש פינגים של 120MS לארה"ב ולא הייתי מגדיר את איכות האינטרנט שאני מקבל כאופטימלית.

היקף כדור הארץ 40,000 ק"מ, ככה שגם הצד השני של העולם (אוסטרליה לדוגמא) נמצאת 20,000 ק"מ מפה, מה שאומר 60MS.

בכל מקרה, הפתרון הזה לא רלוונטי מאחר ובשווקים בהם יש אינטרנט מהיר מספיק לפתרונות כאלה, הוא עולה לפחות $40 יותר לחודש, מה שאומר $480 לשנה, בהפרש הזה כבר קונים נייד יותר טוב וזהו.

זה קונספט נחמד, אבל לא מעשי ולא רלוונטי.

שמתי סימן שאלה ליד ארה"ב כי לא הייתי בטוח שהיא בצד השני של העולם יחסית אלינו, אז על תתפוס אותי במילה..

זה שהאור מקיף את כדור הארץ ב-8 שניות - ידע כללי (ע"פ המספרים שלך זה 7.5 שניות - אותו סדר גודל).

ושניכם טועים בחישוב של הפינג. הזמן שיקח לאות להגיע מפה לצד השני יהיה 60ms, אבל ביחד עם הזמן שיקח לנתונים להשלח חזרה זה 120MS (כמו שאמרתי ~125).

ואני אשמח לדעת עם איזה ספקית אתה מקבל פינגים של 120ms לארה"ב, כי לי זה נדיר לרדת מה-200ms במשחקים.

פורסם

אני מקבל מינימום 180 לחוף המזרחי ומינימום 220 לחוף המערבי. אני לא חושב ש120 מילי זה אפשרי.

בכל מקרה ניסיתי עוד פעם הפעם ירדתי ברזולוציה למינימום העכבר אולי זז קצת יותר חלק אבל הטקסט לא היה קריא. אני עדיין לא ניסיתי חיבור קווי. אולי אני אנסה לשחק בremote desktop :lol: אולי זה עובד יותר טוב....

פורסם

אני מקבל 125 MS עם בזק בינלאומי. אולי אני טועה, מול מי אתה בודק?

לגבי המספרים, אתה שוב מבלבל, החוף המזרחי של ארה"ב נמצא בערך 10,000 ק"מ מאיתנו, אתה ביצעת את החישובים שלך על בסיס מרחק של 40,000 ק"מ לפינג, המרחק המקסימלי הוא 20,000 ק"מ, מרגע שעברת את 20,000 ק"מ בעצם יותר קצר להגיע מהכיוון השני- אחרי הכל כדור הארץ הוא כדור!

אני לא טועה בחישוב של הזמן של הפינג, אתה טועה בהבנה של מה זה פינג, פינג מודד את הזמן משליחת המידע ועד לקבלתו בצד השני, הוא מתייחס לזמן מעבר המידע מישראל לארה"ב (לדוגמא). הדרך חזרה לא נמדדת בפינג.

האור לא מקיף את כדור הארץ בשמונה שניות, אלא 7.5 פעמים בשניה, אבל אני מניח שלא שמת לב מה כתבת.

חוץ מזה, אתה סתם בוחר מצבי קיצון ולא שימוש נפוץ, שימוש נפוץ הוא משהו בסגנון של תל-אביב ניו יורק, לא תל-אביב פפואה ניו גיני. בגדול אני מסכים איתך לגבי העובדה שזה לא מוצר שימושי וריאלי, אבל תדייק בעובדות.

פורסם

אני מקבל 125 MS עם בזק בינלאומי. אולי אני טועה, מול מי אתה בודק?

לגבי המספרים, אתה שוב מבלבל, החוף המזרחי של ארה"ב נמצא בערך 10,000 ק"מ מאיתנו, אתה ביצעת את החישובים שלך על בסיס מרחק של 40,000 ק"מ לפינג, המרחק המקסימלי הוא 20,000 ק"מ, מרגע שעברת את 20,000 ק"מ בעצם יותר קצר להגיע מהכיוון השני- אחרי הכל כדור הארץ הוא כדור!

אני לא טועה בחישוב של הזמן של הפינג, אתה טועה בהבנה של מה זה פינג, פינג מודד את הזמן משליחת המידע ועד לקבלתו בצד השני, הוא מתייחס לזמן מעבר המידע מישראל לארה"ב (לדוגמא). הדרך חזרה לא נמדדת בפינג.

האור לא מקיף את כדור הארץ בשמונה שניות, אלא 7.5 פעמים בשניה, אבל אני מניח שלא שמת לב מה כתבת.

חוץ מזה, אתה סתם בוחר מצבי קיצון ולא שימוש נפוץ, שימוש נפוץ הוא משהו בסגנון של תל-אביב ניו יורק, לא תל-אביב פפואה ניו גיני. בגדול אני מסכים איתך לגבי העובדה שזה לא מוצר שימושי וריאלי, אבל תדייק בעובדות.

זה מה שאני מקבל לארה"ב:

286293817.png

בהודעה האחרונה לא דיברתי על ארה"ב בכלל, דיברתי על הצד השני של העולם, ואני מבין טוב מאוד מה המשמעות של כדוריותה של הארץ.

פינג ע"פ ויקי:

Ping estimates the round-trip time, generally in milliseconds...

round-trip time ע"פ ויקי:

The elapsed time for transit of a signal over a closed circuit, or time elapsed for a message to a remote place and back again.

ועזוב מונחים והגדרות, מחשב שולח מידע על לחיצת עכבר לצד שני = 60ms, השרת מעבד ומחזיר תמונת מסך = עוד 60ms. בסך הכל הזמן מאז לחיצת העכבר עד עדכון המסך הוא 120ms.

פורסם
  • מחבר
חוץ מזה, אתה סתם בוחר מצבי קיצון ולא שימוש נפוץ, שימוש נפוץ הוא משהו בסגנון של תל-אביב ניו יורק, לא תל-אביב פפואה ניו גיני. בגדול אני מסכים איתך לגבי העובדה שזה לא מוצר שימושי וריאלי, אבל תדייק בעובדות.

גם תל אביב ניו יורק נראה לי מצב קיצוני

נגיד בארץ סתם לדוגמה מפרדס חנה עד תל אביב

בארצות הברית אנשים יכולים לנסוע רחוק יותר

אז נגיד מרחק של 4 שעות נסיעה

ככל שמרחיקים הסיכוי שהרבה ישתמשו בזה נמוך יותר יחסית למרחק

כי גם אם עושים שימוש בזה צריך "תחנה" צריך להתקין משחקים לפעמים

צריך לתחזק את ה"תחנה" וכו

אם מישהו נוסע לארצות הברית מישראל להרבה זמן כבר עדיף לו לקנות מחשב\קונסולה בארצות הברית

פורסם

ול 120 MS האלו אתה צריך להוסיף את העיכוב שיש בין המחשב שבאמת מריץ את המשחק לשרת (בהנחה שאתה משחק ברשת)

אתה בודק פינג מול החוף המערבי, זה מצב קיצוני.

כשאני בודק פינגים מול השרת של החברה שלי בניו יורק אני מקבל בין 120 ל 150, האתר שאתה משתמש בו נראה לי מוזר, הוא נותן לי פינג של 193 לניו יורק בכל בדיקה, ובדקתי כבר 7-8 פעמים.

בקיצור אנחנו מסכימים. אז חבל על הוויכוח.

פורסם

יש דרך לקבל 120ms לnyc במקרה שיש לך spoofer שנותן לך ACK מדומה . עושים את זה בלווינים כדי להאיץ TCP . בגלל שהמרחק הפיזי בתקשורת לווינים הוא כ70000 ק"מ (גובה של 35~ אלף ק"מ) הping זוואתי אז שמים שרת שיעשה את ה ack של TCP ואז דואג לקבל את הACK האמיתי.

אתה יכול לעשות tracert לראות לאיפה אתה באמת מגיע כשאתה עושה פינג לחברה שלך אולי השרת בכלל לא בארה"ב למרות שזאת חברה שעובדת בארה"ב.

פורסם

השרת בארצות הברית, אני התקנתי אותו בעצמי.

פורסם

בקיצור אנחנו מסכימים. אז חבל על הוויכוח.

נכון, הויכוח היה רק על המספרים..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים