עבור לתוכן

פיתוח מאוד גדול בתחום משחקי המחשב

Featured Replies

פורסם

בגלל הping שמתווסף לזמן תגובה גיימר שמשחק בארץ יושפע בערך בכ40 מילי שניות מקרה ממוצע או יותר גרוע. ו140-150 מילי זה עדיין שחיק אבל לא ברמה של גיימר מתקדם אבל הוא אולי ירגיש בזה כי זה 50%. לרוב הקהל עם זמן תגובה של אולי 200-250 מילי שניות ה40 מילי שניות לא יהיו כלכך נוראים . אם אתם משחקים דרך זה בבית ההבדל יהיה אולי של 10 מילי שניות ולא תרגישו את זה כי זה בערך זמן של frame אחד ב100FPS .

אני חושב שהחישובים שלך ממש אבל ממש לא מדוייקים.

40 מילישניות לא ייתווספו למהירות התגובה שלך, הם יבואו מהמשחק אליך וזה שונה לגמרי. זה לא שאתה רואה שקורה משהו במשחק ולוקח לך יותר זמן להגיב בגלל הלג. אתה פשוט רואה את זה קורה באיחור - וזה כן קריטי.

  • תגובות 55
  • צפיות 4.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

זה נכון שאתה רואה את זה באיחור אבל תמיד יש איחור השאלה אם תבחין בו. במעל 100 מילי שניות אתה תבחין אבל בפחות זה לא יהיה קריטי. זה כמו לשחק משחק רשת בהתאם למשחק השפעת ה ping יגרום לקושי לשחק ו40 מילי שניות לא יהיה כלכך מורגש. בFPS ping גבוה יכול להשפיע משמעותית. במשחקי top down shooter אפשר לשחק גם ב300 מילי שניות ומעל ל500מילי זה מתחיל להיות קשה.

ראיתי אתמול שהחישוב שלי לא היה נכון כי מדובר פה על משלוח וידאו שסותם לי את הקו תקשורת. אולי אני צריך לשדרג את מהירות החיבור של הנייד של אשתי לG כי ב 11Mbps יכול לגרום לקצת בעיות כי בגלל איכות הסיגנאל זה לא תמיד עובד במהירות גבוהה והטבע של רשת אל-חוטית יכול לגרום לLAG בגלל הרעשים (הוא מחכה למתי שהסיגנאל טוב ו"מפציץ") .

בארץ בכלל אי אפשר להשתמש בזה בשביל לעשות hosting מרחוק כי בקושי אפשר להגיע לuplink של 512kbps . עדיין אני רוצה לנסות את זה עוד אולי ברשת קווית עם המחשב הישן שלי לראות "good case " כי בbestcase (כשאני משחק על המחשב שהמשחק רץ אליו אבל דרך הclient שלהם ) זה עובד די חלק...

המשחק ששיחקתי אתמול לא מצריך זמן תגובה מהיר כי הוא מסוג אסטרטגיה בתורות. קוראים לו silent storm - sentinels . הבעיה שראיתי היא delay של כחצי שניה אפילו שגרם לכך שלא יכלתי לשחק. לא ניסיתי עוד פעם אבל אני אראה מה אפשר להתפשר על איכות התמונה ולשחק יותר חלק. עדיין יש להם גם כמה באגים שיכולים לגרום לשרת המשחקים להתקע אם אתה לא מכיר את התוכנה. חוץ מזה אי אפשר לשחק ברזולוציה מתחת ל800X600 במשחק הזה מה שמחייב לעשות resize לתמונה לפני הקידוד שיכול להכביד על השרת(הגרסה החינמית מגבילה ל640X480 ) . אני שוקל לתת להם קצת כסף כי 10$ זה כלום כסף ואני די מעוניין שהמיזם הזה יצליח. אני עדיין צריך עוד לבדוק את זה..

פורסם

קודם ש Remote Desktop ברשת מקומית יעבוד חלק.

אחר כך נתקדם הלאה.

פורסם
  • מחבר

תראו אני לא המפתח של זה ואין לי אף כוונה להשוות את זה לRemote Desktop

או כל דבר אחר

כי גם ככה אני לא מבין גדול בתחום

אם המפתחים אומרים שזה פועל טוב למה ישר לא להאמין להם ?

מישהו בכלל בדק את זה לעומק ?

לי אין מחשב ניד לבדוק את זה אבל אני מקווה שזה כן פועל טוב או לפחות יפעל טוב בעתיד

אם זה יפעל טוב למשחקים זה פותח המון גבולות

תחשבו על זמן בטרייה \רעש\אפשרויות שזה פותח למחשבים ניידים תקציבים

אפשר יהיה לזרוק את רוב החישובים לנייח שזה כבר מצוין

פורסם

קודם שיהיה שרתי windows להשכרה בארץ אחר כך תדברו...

ב 2009 בזק תוציא ת 20 מגה שלה

אבל עדיין להפוך רעייון ככזה לפעיל זה בעייה@!!

פורסם

אני בודק את זה כשיש לי זמן אולי בסוף שבוע. הclient מודד גם מהירות הורדה/העלאה שהוא משתמש . הstream של ה640X480 שהוא המקסימום שלא צריך לשלם בשבילו אוכל 1-2Mbps של רוחב פס. אי אפשר בכלל להשתמש בזה בארץ - יעני לנסוע לחופשה עם הנייד באיזה בית מלון שיש לו אינטרנט ואז לשחק משחקים על המחשב שלך בבית. אפשר להשתמש בזה רק בבית ואז זה לא הכי שימושי אולי לאנשים שיש להם HTPC בסלון ורוצים לשחק עליו משחקים.

כל הישראלים בוכים על uplink וזאת אפליקציה שבאמת צריכה uplink אבל היא יותר אפליקצית נישה שלא הרבה משתמשים בה.

פורסם

אני מתשמש בסלינג כדי לראות טלויזיה מארה"ב, יש לי חיבור 5 מגה של בזק, אבל למרות הכל המהירות המקסימלית שאני מצליח לקבל היא 1.2 מגה. (ה UPLOAD בארה"ב הוא 20 מגה, אז בבירור בעיה של רוחב פס אצל הספק), במהירות הזה יש יותר מדי קפיצות, איכות תמונה בינונית, ובגדול אי אפשר לשחק ככה.

בכל מקרה, סלינג צריך חיבור יציב של 2.5 מגה כדי לתת תמונה איכותית טובה וחלקה של 480X640, איכות אופטימלית של סלינג דורשת 4 מגה, הרזולוציה לא משתנה. אם תביא בחשבון חיבור שאתה רוצה תמונה ב 768X1024 אתה צריך כבר רוחב פס של 6 מגה כולל UPLOAD בצד המשדר.

אגב, סלינג במוצר החדש הולכים להשתמש בבאפרים כדי לשפר איכות תמונה, פיתרון שהוא לחלוטין לא ישים עבור משחקים.

לדעתי, לא מדובר בפתרון ריאלי, רוחב הפס הדרוש הוא גבוה וגל משמעותית ככל שעולה הרזולוציה, הפינגים מייצרים בעיה, ומה עושים כשיש בעיות רשת?

כשאני משחק בLIVE בא לי לשבור משהו כל פעם שאני מת בגלל בעיית פינגים, בשיטה הזו, אם אתה מנסה לשחק משחק רשת אתה אוכל את עונש הפינגים פעמיים, גם בגלל פינגים בין הנייד לבין המחשב עליו רץ המשחק וגם בין המחשב עליו רץ המשחק לשרת או ל HOST. ולזה אפשר להוסיף LAGGING שנוצר מאחר ולוקח זמן למחשב עליו עובדים לפענח את הסטרים ולהציג תמונה.

פורסם
  • מחבר

תראה הדבר הזה לא פותח במחשבה על ישראל

בארץ 5 על 512 נחשב מהיר

יש ארצות שזה מספר מגוחך מבחינתם

לפי מה שהבנתי יש ארצות באירופה אם תשתית של כבלים אופטיים

לפחות בחלק מהאזורים שלהם

בארץ יש לך נחושת מצד אחד וכבלים ישנים מהצד השני

אז בטח שלהיום המוצר לא מתאים לישראל

פורסם

זה חדש? אני כבר שנים משחק ככה משחקים ברשת הבייתית בראמוט דאסקטופ! עובד בדיוק כמו בסירטון ביוטיוב!

פורסם

לגבי מהירות בעולם, באזורים מסויימים בארה"ב יש שירות של VERIZON שנקרא FIOS, בפשטות מדובר באינטרנט כבלים וטלפון על גבי סיב אופטי.

המהירות שאתה מקבל מחיבור FIOS היא העלאה של 20 מגה והורדה של 50 מגה. אבל זה עדיין לא פותר את בעיות הפינגים שנוצרות ממשחק בשיטה הזו, והאמת היא שבהפרש בין עלות חיבור עם UPLOAD חלש יותר לבין FIOS אתב יכול לשדרג ולקנות מחשב נייד יותר נורמלי, תזכור שבארה"ב אתה קונה ב $849 מחשב עם CORE 2 DUO, 2 GB RAM כרטיס מסך 8600GT, ומסך 15.4" 800X1280 בזמן שמחשב אולטרא נייד עולה $400-$500 ויש לו מסך 7-9" שלא בדיוק כיף לשחק עליו.

אני יכול לראות מאיפה בא הרעיון, אבל בסופו של דבר, הוא דורש השקעה לא קטנה מאחר ואתה צריך חיבור אינטרנט איכותי ויקר יותר, מחשב שולחני ומחשב נייד. בסה"כ יש יותר מדי סיבות למה לא ללכת בכיוון הזה ופחות מדי סיבות למה כן.

פורסם

גם אם את בעיית רוחב הפס, וכל הבעיות הקטנות יהיה אפשר לפתור בעתיד, עדיין בעיית הlag במרחקים ארוכים היא בלתי פתירה, מכיוון שאת מהירות האור אנחנו לא יכולים לשפר..

האור יכול להקיף את כדור הארץ 8 פעמים בשניה - כלומר 125ms להקפה.

ז"א במקרה הכי הכי טוב, הלאג מפה לצד השני של העולם (ארה"ב?) יהיה 125ms.

במשחקי רשת 125ms יהיה סביר (בשבילי לפחות) - אבל הלאג במשחקי רשת שונה מהלאג שמדובר עליו כאן. במשחקי הרשת כשאתה מזיז את העכבר המצלמה זזה מידית, ורק כשאתה יורה במישהו אתה צריך לכוון קצת לפניו. אבל פה כשאתה מזיז את העכבר תמונת המסך מעדכנת רק אחרי 125ms (במקרה הטוב) - מה שיהיה מאוד מורגש (כמה אנשים אמרו פה שזה מורגש ומפריע מאוד גם ברשת אלחוטית ביתית).

פורסם

בקיצור...שטויות במיץ ...הטכנולוגיה הזאת

פורסם
  • מחבר

גם אם את בעיית רוחב הפס, וכל הבעיות הקטנות יהיה אפשר לפתור בעתיד, עדיין בעיית הlag במרחקים ארוכים היא בלתי פתירה, מכיוון שאת מהירות האור אנחנו לא יכולים לשפר..

האור יכול להקיף את כדור הארץ 8 פעמים בשניה - כלומר 125ms להקפה.

ז"א במקרה הכי הכי טוב, הלאג מפה לצד השני של העולם (ארה"ב?) יהיה 125ms.

במשחקי רשת 125ms יהיה סביר (בשבילי לפחות) - אבל הלאג במשחקי רשת שונה מהלאג שמדובר עליו כאן. במשחקי הרשת כשאתה מזיז את העכבר המצלמה זזה מידית, ורק כשאתה יורה במישהו אתה צריך לכוון קצת לפניו. אבל פה כשאתה מזיז את העכבר תמונת המסך מעדכנת רק אחרי 125ms (במקרה הטוב) - מה שיהיה מאוד מורגש (כמה אנשים אמרו פה שזה מורגש ומפריע מאוד גם ברשת אלחוטית ביתית).

אתה חושב בעיקר על FPS וגם אז על משחק מהצד השני של העולם

יש עוד הרבה סוגי משחקים וזה לא שאתה הולך לשחק מסין נכון ?

גם בFPS אפשר לשחק סינגל ברמה קלה

פורסם

JAMAN ,מאיפה אתה מביא את החישובים שלך? המרחק מישראל לארה"ב הוא בערך 10,000 ק"מ, האור נע 300,000 ק"מ בשניה, מה שאומר שאתה המרחק מישראל לארה"ב הוא עושה ב 30MS. לי יש פינגים של 120MS לארה"ב ולא הייתי מגדיר את איכות האינטרנט שאני מקבל כאופטימלית.

היקף כדור הארץ 40,000 ק"מ, ככה שגם הצד השני של העולם (אוסטרליה לדוגמא) נמצאת 20,000 ק"מ מפה, מה שאומר 60MS.

בכל מקרה, הפתרון הזה לא רלוונטי מאחר ובשווקים בהם יש אינטרנט מהיר מספיק לפתרונות כאלה, הוא עולה לפחות $40 יותר לחודש, מה שאומר $480 לשנה, בהפרש הזה כבר קונים נייד יותר טוב וזהו.

זה קונספט נחמד, אבל לא מעשי ולא רלוונטי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים