פורסם 2008 ביוני 1717 שנים Crysis/CoD 4/BioShock now playable on Eee PC and other UMPCs http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=28575אתם בטח קוראים את הכותרת ואומרים מה ? אז זה פיתוח שנותן לשחק במשחקים דרך סטירמינג מהרשת במילים אחרות נותן למחשב שאין לא סיכוי להגדרות גרפיות נורמליות במשחקים לשחק בהגדרות נורמליות בזה שהכוח חישוב נלקח ממחשב\שרת אחר הטכנולוגיה גם תומכת בלינוקס וזה בכלל פותח את תחום הלינוקס אם זה יצליח מאוד יכול להיות שבעתיד במקום לשדרג \לקנות מחשב חדש למשחקים יהיה אפשר לעשות מנוי לשרות כזה זה דוגמה http://www.youtube.com/watch?v=Y4cUl9WFv7gלפי מה שקראתי בשלב הזה מדובר על התקנה במחשב הביתי ששולח את המידע לנייד אבל אני בטוח שהטכנולוגיה מאפשרת גם שימוש בשרתים אם איזה חברה תחליט לאמץ מודל כזה בעתיד
פורסם 2008 ביוני 1717 שנים מחבר תחשבו על זה ככה יש לכם מחשב חזק בבית אם שטח אכסון גדול כרטיס גרפי חזק וכו הבעיה שאתם לא הרבה בבית אבל יש לכם מחשב ניד \אולטרה ניד אז במקום להסתפק במשחקים קלילים אתם מתקינים את המשחק במחשב הביתי ומשחקים מהניד מרחוק בעזרת סטירמינג דרך הרשת בעתיד חברות יוכלו להציע שרות מנוים לשרתים שלהם וככה לא תהיו חייבים מחשב חזק בכלל ובגלל שזה תומך גם בלינוקס יהיה אפשר להסתפק במחשב זול מאוד ועדיין לשחק בהגדרות טובות
פורסם 2008 ביוני 1717 שנים הבעיה בזה, שצריך להעביר כל שניה לפחות 24 FRAMES של תמונה, באיכות של 32BIT ובגודל המסך של ה-EEE, שזה משהו כמו 800X600? (אין לי מושג, סתם זורק), שזה בערך 46 MEGABYTE לשניה אם לא טעיתי בחישוב.בהצלחה.
פורסם 2008 ביוני 1717 שנים מחבר אני לא חושב שהמפתחים כיוונו בכלל על ישראל אלה על אזורים אם רשתות מאוד מהירות בסופו של דבר גם בישראל תהייה רשת מאוד מהירה אבל בטח יתחילו להפיץ את זה באזורים שמפותחים מאוד בתחום הרשת
פורסם 2008 ביוני 1717 שנים רק אני לא מבין על מה ההתלהבות? מה שהוא עושה שקול לחיבור המסך, העכבר והמקלדת של הEEE למחשב חזק מאוד שמריץ בעצם את המשחק...
פורסם 2008 ביוני 1717 שנים מחבר תחשוב על זה שהמחשב שמריץ את המשחק יכול תאורטית להיות בהונלולו ואתה יכול להיות באוסטרליה ועדיין תוכל לשחק אם אולטרה נייד משחקים כבדים
פורסם 2008 ביוני 1717 שנים הבעיה בזה, שצריך להעביר כל שניה לפחות 24 FRAMES של תמונה, באיכות של 32BIT ובגודל המסך של ה-EEE, שזה משהו כמו 800X600? (אין לי מושג, סתם זורק), שזה בערך 46 MEGABYTE לשניה אם לא טעיתי בחישוב.בהצלחה.זה בדיוק על מה שחשבתי. אתה תצתרך רוחב פס ענקי... ואם אני רוצה לשחק על ה 12.1" שלי ? או על ה 15.4" שלי? ששמה הרזולוציה הרבה יותר גבוהה...
פורסם 2008 ביוני 1717 שנים תאורטית זה נחמד, כרגע המחשב המריץ והמחשב ה"מורץ" נמצאים במרחק של סנטימטרים ספורים אחד מן השני.אני בספק שנראה פיתוח עתידי של זה כפי שאתה(קרירין) מציג אותו.המשחקים הללו דורשים "בלעדיות" מן המחשב המריץ אותם... זה אומר שאם יהיה שירות "עסקי" כזה בעתיד, מספר המחשבים יהיה צריך להיות כמספר הלקוחות... 1000 לקוחות בלבד יצטרכו כ1000 מחשבים, זה לא מאוד כלכלי וזה ממש לא יעיל.
פורסם 2008 ביוני 1717 שנים מחבר Judas Iscariot אתה חושב בקטן ואתה חושב גם לא נכון זה לא שבו נגיד יש 100 גימרים מנוים לשרות מנוים תאורטי כזה (מספר קטן לחישוב קל יותר) אז צריך 100 מחשבים קודם כל אנשים לא משחקים באותם שעות ככה שספק אם יהיה צריך אפילו 50 מחשבים שנית יש הבדל ב"כובד" שכל משחק ומשחק לוקח ובטח יהיו גם שרתים\מחשבים מיוחדים לזה חלוקת המשבים תהייה לפי הצורך ככה שעלות ההחזקה לספק השרות תהייה קטנה יחסית ויספיק לו דמי מנוי סבירים להחזיק את זה בעניין המשחקים כבר היום יש שרותי הורדות משחקים בתשלום את המודל הזה אפשר בקלות לשנות גם למודל של מנוי סטירמינג פשוט צריך לחתום על הסכמים אם חברות פיתוח גדולות תאורטית אפשר לעשות מצד אחד מנוי לשרות עצמו ומצד שני קניה לא פיזית של משחקים " סתם לדוגמה לקנות על שם המנוי COD5 אבל לשחק אותו ישירות מהשרת ככה לא צריך אף התקנת קבצים אף שדרוג מחשב ויהיה אפשר לקנות מחשב תקציבי אם SSD קטן יחסית (שבעתיד בטח יהיה זול )ולהנות ממשחקים ממחשב קטן\שקט\ובעל צריכת חשמל נמוכה דרך אגב איך כותבים להנות נכון?
פורסם 2008 ביוני 1717 שנים נשבע לכם שחשבתי על זה פעם !כי זה כל כך מתבקש, רק מה שצריך רוחב פס של 368 מגה ! זה פשוט עצום ! (לפי החישובים של אחד מכאן)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.