פורסם 2008 ביוני 1618 שנים לא רואים את החלון יש רק ICON TRAY של האפלקציהעכשיו אני רוצה לעשות שכשאר אני לוחץ על מקש לדוגמה K האפלקציה תופסת את האירוע אבל בגלל שהיא בHIDE היא לא תופסת אותו יש למישהו רעיונות כיצד לתפוס את האירוע כשהיא נמצאת בHIDE?
פורסם 2008 ביוני 1918 שנים אני חושב שהמונח הוא keyboad hook, או key hooking, או כל דבר בסגנון...על כל פנים, נסה את זה http://www.codeguru.com/cpp/w-p/system/keyboard/article.php/c5699/
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.