פורסם 2008 ביוני 1618 שנים חבר שלי כתב קובץ בוורד, עם תמונה ברקע והכל יפה. שלח לי כדי שאדפיס את זה, אבל הקובץ הוא XML, וכשאני מנסה לפתוח אותו עם הוורד 2003 אני לא מצליח.מה אפשר לעשות?
פורסם 2008 ביוני 1618 שנים תתקין את זה:http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=941B3470-3AE9-4AEE-8F43-C6BB74CD1466&displaylang=en
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.