האם יש הבדל בעת חיבור DAC אם זה לUSB או ליציאה האופטית של כרטיס קול ? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם יש הבדל בעת חיבור DAC אם זה לUSB או ליציאה האופטית של כרטיס קול ?


EAD

Recommended Posts

שמעתי שיש טענות, שאם מחברים DAC (איכותי ככול שיהיה) ישירות לכרטיס קול, אז מאבדים מן האיכות כתוצאה מרעשים פניימים שיש במחשב

מה דעתכם לגבי זה?

והאם זה בכלל רלונטי כשמדובר ביציאות אופטיות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שבטוח, זה עדיף מ-.

חיבור אופטי לכרטיס קול סביר עם יציאה אופטית ישירה שלא דוגמת מחדש (לדוגמא, כרטיסי הקול של קריאטיב כן דוגמים מחדש) תהייה הפיתרון הנוח ביותר. אני עבדתי ככה הרבה זמן בלי שום בעיות. לא ג'יטרים, ולא קטיעות. וזה היה עם כמה כרטיסי קול, אחד מהם היה OB (כיום אני עובד עם SB3 שנותן לי סטרים אלחטוי ומשם אופטי לממיר שלי).

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה כרטיסים לא דוגמים מחדש?

איזה כרטיסים נותנים לך נטו מה ששומע בלי לגעת בו בכלל ?

והתכונתי לב דווקא לחיבור , אלא גם לFIREWIRE נניח ובכלל חיבורים חיצונים למינהים.

בכל מקרה, מה הדרך הכי טובה לקחת שמתנגן במחשב (נניח בCD שלו או בFLAC) ולהוציא אותו החוצה עם מינימום (או אפס) איבוד איכות או שינוי ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הרבה אפשרויות. בסופו של דבר אתה צריך משהו ריאלי שיביא לך איכות טוב מספיק כדי שלא תרגיש שהוא שם. יש לא מעט כרטיסים כאלה, ואני אישית חובב של כרטיסי PCI למטרה זו. בארץ אני לא ממש בעניין מה נמכר כיום בכמה, אך בעיקרון לרוב הכרטיסים אין בעיות עם היציאה. הכרטיסים של קריאטיב הם הכי בעיתיים מבין הכרטיסים שאני מכיר. אם יש לך אפשרות להביא מחו"ל עם חבר, אפשר להביא משם Chaintech AV-710 שהוא כרטיס מאוד זול, ומאוד בסיסי, אך היציאה האופטית שלו מוצלחת. אני גם יודע שיש אנשים שצרבו לו ביוס של פרודיג'י (קח בחשבון שזה מבטל את היציאה האנאלוגית) וקיבלו יציאה דיגיטלית שלפי מה שהם אומרים היא bit-perfect. אני אישית לא בחנתי את הנקודה הזו, אך כן היה לי אותו לתקופה קצרה (אתה יכול לראות קישור בחתימה שלי).

אגב, רוב כרטיסי ה-OB מוציאים דיגיטלי סביר לחלוטין. לדעתי כדאי לך קודם כל לנסות אותו ורק אז לבדוק האם יש הבדל בינו לבין כרטיס חיצוני.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...