כמה שאלות לגבי המסכים הבאים: NEC LCD20WGX2PRO , Philips 200WP7ES - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה שאלות לגבי המסכים הבאים: NEC LCD20WGX2PRO , Philips 200WP7ES


Dror D.

Recommended Posts

בוא נתחיל את הסיפור מהתחלה...

לפני כשלושה שבועות הזמנתי את ה- Dell 2007WFP מפנדה , המסך כמובן לא היה במלאי וחכתי שהחנות תברר עם היבואן מתי המסך מגיע, אחרי הרבה התכתבויות הלוך ושוב אמרו לי שאין צפי להגעת המסך :kopfpatsch:.

שאלתי אותם אם המסך Dell 2007FP הוא באותו המצב כמו המסך שהזמנתי והם ענו לי שכן, אין גם לו צפי הגעה.

מאוד התבאסתי מכל הסיפור ושאלתי אותם מה לגבי ה-Philips 200WP7ES אמרו שיבדקו זאת (לפני כמה ימים) ועדיין לא החזירו לי תשובה.

אז אני מקווה שהם יכולים להשיג את ה-Philips 200WP7ES אבל אני לא אופטימי במיוחד בגלל שגם הייצור שלו הופסק על פי מיטב הבנתי.

בדקתי כמה אופציות אחרות למסך כמו ה-NEC LCD20WGX2PRO שמחירו דיי גבוה ועולה כ-300 ש"ח יותר מאשר ה-Philips 200WP7ES , בעיקרון התקציב שלי היה בסביבות ה-1500 ש"ח ובלית ברירה עלה ל-2000 ש"ח ... עכשיו אני לא יודע כמה אני עוד יצטרך לעלות את התקציב בשביל מסך שיתאים לדרישות שלי :nixweiss:(הרבה משחקים, הרבה והרבה קריאת טקסטים).

הנה השאלות שלי לגבי ה-Philips 200WP7ES :

1) האם יש הבדל בין ה- Philips 200WP7ES/05 לבין ה-Philips 200WP7ES/00 ? הסתכלתי במפרטים שלהם ואפילו לא נתון אחד השתנה שם...

2)לפי מה שהבנתי ה-Philips 200WP7ES הוא דיי שווה ערך ל-Dell 2007WFP, האם זה נכון?

שאלות לגבי ה-NEC LCD20WGX2PRO:

1)ראיתי שרשום בהרבה מקומות שהמסך הזה הוא S- ובאתר לבדיקת פאנלים שיש קישור אליו בסטיקי רשום שהפאנל הוא AS-IPS ,איזה מהסוגי פאנלים הוא הנכון?

( לפי הזמן תגובה זה נראה לי AS-IPS)

2)האם אתם חושבים שהמסך הזה שווה את ההשקעה?

דרך אגב ראיתי גם את המסך EIZO S1932SH-BK שעולה כמעט כמו ה-NEC LCD20WGX2PRO אבל הגודל שלו הוא רק 19" והוא אינו רחב (זה אומר שיהיה לי הרבה שטח מבוזבז כאשר אני יראה ), אני יודע שזה מסך מעולה והפנאל שלו יותר טוב לסרטים (S-PVA ) אבל המחיר שלו לעומת הגודל שלו לא כל כך מסתדר לי...

הנה קישורים למסכים בפנדה:

EIZO S1932SH-BK

http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=39_43_103&products_id=21095

NEC LCD20WGX2PRO

http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=39_2698_2700&products_id=19834

Philips 200WP7ES

http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=39_52_601_1878&products_id=20944

תודה מראש לעוזרים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר להבין שאתה צריך היום מסך, אז במקום להשתגע מדגם שנמצא בבעיית זמינות/ייבוא מיבואן רשמי תבדוק אותו בנקסטופ. אם אין לו, אז תעבור למסך הבא איכותי שזמין עבורך.

את הפיליפס קנה מישהו רק לפני חודשיים ומאז אף אחד לא דיווח שהשיג אותו, וייתכן שזה היה המסך האחרון שהיה בזמנו במלאי. אז לא הייתי מחכה לתשובה על אפשרות לקבל אותו הרבה מעבר לשבוע.

למשחקים מהירים מאוד, ה-NEC טוב מאוד, אבל יש לו ציפוי מבריק אז תצטרך לקחת אותו לתקופת ניסיון , בכדי לראות שזה מתאים לך. לדעתי יחסית ל-20" רחב הוא מאוד יקר, ואילו ה- PW201 שיש לו גם ציפוי מבריק, יותר זול ממנו על חשבון זוויות צפייה (שלא הכי טובות יחסית לפאנל VA, אבל איכשהו עדיין עדיפות על פני 20" TN למיניהם). בסרטים יש לאסוס יחס ניגודיות טוב. מהנק אתה קופץ בתוספת כספית לא רצינית לדעתי ל- 2408WFP / 2407WFP-HC לכן יש לו בעיית תמורה.

עם המוגבלות של השגת ה-2007FP, במידה ולא ניקח בחשבון האם נשארו או לא נשארו מסכי 2007FP בנקסטופ, המסך של איזו הפך ביחד עם הסמסונג 971P לכורח המציאות לכל שימוש שכולל עיבודי תמונה חצי-מקצועיים ואין לשניהם כיום חלופה רצינית זמינה לעיבודי תמונה עד לרמת ה-NEC 2090UXi או מסכי ה-24" של EIZO במרחב sRGB. אם אתה לא זקוק לו לעיבוד תמונה משולב בגיימינג מהיר, ורוצה לצפות כל יום בתוכן HD, עדיין מומלץ לעשות את המירב ל-24" של הנ"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הייתי מודע לזה של-NEC יש ציפוי מבריק, נראה לי שהציפוי המבריק הזה יפריע לי.

אין לי כבר ממש כוח להתחיל לרוץ בחיפושים אחר המסך הזה או מסכים אחרים בחנויות אחרות , אני כבר רגיל לקנות את כל הרכיבי מחשב שלי מפנדה והשירות שלהם עדיין לא איכזב אותי.(עד עכשיו , למרות שהמצב זמינות של המסך הוא לא אשמתם אבל בכל זאת הם מרחו אותי איזה שלושה שבועות)

יש לי התסתייגות מלקנות מסך 24" משום שהכרטיס מסך שלי לא כל כך יוכל לעמוד בעומס של הרצת משחקים על הרזולוציה הטבעית של המסך וכמובן העלייה במחיר היא של כ-600 ש"ח שבמילא אני בחריגה דיי גדולה מהתקציב אם אני הולך על המסך של NEC או EIZO.

בעיקרון אני לא ישתמש במסך הזה לעיבודי תמונה ועיצוב גרפי אבל אני כן ישתמש בו להרבה ומשחקים וחשוב לי שהמסך יהיה כמה שיותר "מושלם" לשימושים האלו.

כרגע יש לי מסך CRT "17 ואני לא רוצה לרדת ברמה של איכות התמונה, יצא לי לעבוד עם מסכי LCD לא מוצלחים במיוחד ומהר מאוד התגעגעתי אל המסך CRT שלי (במיוחד בצפיה בסרטים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-S1932 לא צריך לעלות מחיר של יותר מ-2480 שקלים - מה שמוצע ב-IQPC, אז זה לשיקול דעתך. בסרטים הוא מציג צבעים מרשימים ומאוזנים ועומק שחור מעולה, כך שזה לא צריך להדאיג אותך. אם אתה לא משחק משחקי FPS מהירים, ה- 971P יכול להיות אפשרות זולה יותר ומשתלמת וגם בסרטים הוא טוב. רק במשחקים מהירים הוא מראה מריחות.

בקשר ל-2007FP מוצע גם בנוסף לבדיקה בנקסטופ, לבדוק בזיגזג ובלוג'יק פיסי. אם אין להם במלאי אותו מהיום למחר עד מקסימום שבוע, קח את אחד משני ה-19 שהזכרתי לפי סוג המשחקים שמעניינים אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כן משחק משחקי FPS מהירים אז ה- 971P לא מתאים לי.

מה שמפריע לי ב-S1932 זה שהוא מסך לא רחב ואני צופה בהרבה סרטים\סדרות בפורמט רחב אז יהיה לי הרבה שטח מבוזבז.

אני כבר חשבתי שבתקציב הזה אני יקנה מסך 20"...., קצת מבאס לשלם הרבה ולקבל מסך 19" שפחות מתאים לאחד השימושים שלי (צפיה בסרטים\סדרות בפורמט רחב).

אולי אני בכל זאת ישקול ללכת על ה-NEC למרות הציפוי המבריק שלו , המסך רוב הזמן ימצא בתאורה חשוכה אז אני מקווה שזה לא יפריע לי כל כך מבחינת ההשתקפויות.

האם ישנם בעיות אחרות למסכים בעלי ציפוי מבריק או הבדל מורגש בינם לבין מסכים בעלי ציפוי לא מבריק?

בכל מקרה תודה על העזרה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב-S1932 סרטים בפורמט לא רחב לא בעייתים מבחינת ניצול שטח. הרחבים והסינמסקופיים נראים קטנים ביחס ל-20" רחבים, ואכן במיוחד בגלל שיחס התצוגה ב-19" רגיל הוא 5:4 יש הרבה שטח מבוזבז בתכנים רחבים.

המסך של NEC תוכנן מראש ע"י החברה לגיימינג מהיר ופחות לשימושי טקסט או גרפיקה בגלל אותו יישום של ציפוי מבריק. כאשר יש לך ציפוי מאט אתה פחות מתעייף מקריאת טקסט, כי אתה יכול לעבוד בכל תנאי תאורה שנוחים לך. אני יכול לומר לך שראיתי כמה מסכים של אסוס וזירוקס עם ציפוי מבריק דומה, ולא אהבתי לראות את ההשתקפויות ,אבל זה יותר עניין של טעם אישי וכל אחד ישפוט את ההשתקפויות בצורה שונה. לא מיישמים ציפוי מבריק במסכים מקצועיים / חצי-מקצועיים לגרפיקה, מכיוון שהאור שנשבר משנה את רפרודוקציית הצבע לעומת בחושך (מדידות דיוק בצבעים במסך הזה בוצעו בחושך מוחלט. המכייל באור נותן שגיאות במדידות ). הצבעים בתצוגות כתוצאה מהאור הופכים במסך עם ציפוי מבריק ליותר עזים לכן אנשים מאוד נמשכים בחנויות למסכים מהסוג הזה - הציפוי משיג את היעד בכך. בסרטים בגלל ה-OverDrive האגרסיבי ועיצוב הפיקסל ב- IPS חווים twinkling (ניצנוץ) ובאופן גורף פאנלי IPS פחות מצטיינים בניגודיות לעומת פאנל S-PVA.

תוכל לקרוא על ה-NEC בביקורות הבאות:

tftcentral

xbitlabs

behardware

behardware

בשורה התחתונה, ה-NEC טוב למי שמוכן לעבוד בתנאי תאורה ירודים, אבל לא משתלם היום בעליל לעומת מסכי ה-24" של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על הביקורות :xyxthumbs:, עברתי עליהם והחלטתי לרדת מה-NEC , הדבר שהכי מפריע לי במסך הזה הוא הביצועים הירודים בסרטים.

יצא לי לעבוד עם עם מסך מבריק וזאת לא הייתה חוויה גדולה.

יש לי הרגשה שאני אלך על ה-S1932 , הדבר היחיד שמפריע לי במסך הוא המחיר הגבוה יחסית, אולי אני יצליח לגרום לפנדה להוריד קצת את המחיר של המסך הזה למחיר שבו IQPC מוכרים אתו.

אתה יכול לתת לי בבקשה קישורים לביקורות על ה-S1932 בשביל שאני יהיה בטוח ב-100% שאני עושה את הצעד הנכון?

שוב תודה על כל העזרה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בטוח שדווקא הציפוי המבריק הוא שגורם לאיכות התמונה הירודה. יותר סביר שמדובר בפנל נחות וחסכוני בחשמל, שמנסים לשפר אותו עם ציפוי מבריק.

אפשרות נוספת שטובה יותר לסרטים ומשחקים ופחות לגרפיקה היא האסוס PW201. פחות מדוייק מהדל אבל עם ניגודיות יותר טובה וציפוי מבריק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול לתת לי בבקשה קישורים לביקורות על ה-S1932 בשביל שאני יהיה בטוח ב-100% שאני עושה את הצעד הנכון?

אין עדיין ביקורות מקצועיות על ה-S1932. מדובר ביורשו של S1931 עם שיפורים כמו תפריט אינטואיטיבי יותר, האפשרות לבחור מבחר גדול יותר של טמפ' צבע, ועוד. מכלול הצבעים נשאר כמות שהוא, ועם המסורת של איזו למצויינות מרבית הסיכויים הם שהוא יהיה דומה ל-S1931, עליו יש ביקורת בנעוץ (19" מובחרים). אנשים שקנו אותו סיפרו על שביעות רצון חיובית.

כפי ש-borsood אמר, גם עם ציפוי מבריק ה-PW201 יהיה עדיף לסרטים מה-NEC בזכות פאנל P-MVA - ואני מסכים איתו. יחס התצוגה שלו יותר מתאים לסרטים בפורמט רחב מאשר האיזו. האיזו נותן פיתרון עדיף לעומתו ליישומי טקסט וגרפיקה. לא בלתי אפשרי להנות מסרטים באיזו - הם נראים נפלא בצבעים וניגודיות, אבל הוא ייתן הרבה שטח מת עבור סרטים בפורמט רחב.

כדאי שתתעניין אצל רונלייט, יבואני , איפה יש להם מסך בתצוגה של אחת החנויות. אפשר לבדוק גם אצל קרט, יבואני איזו, האם יש להם בתצוגה S1932. התרשמות משני המסכים תקל עליך לגבש החלטה סופית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי הרגשה שאני הולך בסוף על ה-S1932 , אמרתי לפנדה שהמחיר שלו קצת גבוה יותר מחנויות אחרות שראיתי ברשת אז הם אמרו לי שלא בטוח שהחנויות האלה עובדות על היבואן הרשמי והסכימו להוריד את המחיר למחיר שכמעט משתווה למחיר המסך ב-IQPC.

הם אמרו לי שהאחריות של היבואן הרשמי (שאיתו הם עובדים) היא ל-5 שנים , עוד לא ביררתי מה הם בדיוק תנאי האחריות אבל אני מניח שחברה כמו EIZO נותנת אחריות טובה יחסית בשביל להראות את האמון שלה במוצריה.

עוד בודקים לי את עניין הזמינות של ה- 200WP7ES , אני לא אופטימי במיוחד אבל אולי במקרה היבואן יצליח להשיג עוד איזה משלוח של המסכים האלו.

שוב תודה על כל העזרה, עזרתם לי מאוד בהתבלטויות שלי :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

בסוף פנדה הצליחו להשיג לי את ה- Philips 200WP7ES , המסך כבר אצלי ;D , יום לפני שבאתי לקחת את המסך ה- 2007WFP חזר פתאום למלאי, החלטתי בסוף ללכת על ה- 200WP7ES בגלל שהוא מבוסס על פאנל שיותר טוב בשביל ואני הולך לצפות בהרבה על המסך הזה.

עכשיו השאלה שלי האם המסך הוא עם פאנל P-MVA או עם פאנל A-MVA ?, ראיתי שהוזכר פה בפורום כמה פעמיםשהמסך הזה בא עם פאנל A-MVA אבל במקומות אחרים רשום שהפאנל הוא P-MVA.

בתפריט המוסתר של המסך רשום שהקוד של הפאנל הוא : AU_201W , מקווה שזה אומר משהו :)

דרך אגב אם מישהו התנסה במסך הזה עם הפאנל הזה אשמח אם הוא יגיד לי את הערכים של ה- שהוא קבע בשביל תצוגה אופטימלית :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסוף פנדה הצליחו להשיג לי את ה- Philips 200WP7ES , המסך כבר אצלי ;D , יום לפני שבאתי לקחת את המסך ה- 2007WFP חזר פתאום למלאי, החלטתי בסוף ללכת על ה- 200WP7ES בגלל שהוא מבוסס על פאנל שיותר טוב בשביל ואני הולך לצפות בהרבה על המסך הזה.

עכשיו השאלה שלי האם המסך הוא עם פאנל P-MVA או עם פאנל A-MVA ?, ראיתי שהוזכר פה בפורום כמה פעמיםשהמסך הזה בא עם פאנל A-MVA אבל במקומות אחרים רשום שהפאנל הוא P-MVA.

בתפריט המוסתר של המסך רשום שהקוד של הפאנל הוא : AU_201W , מקווה שזה אומר משהו :)

דרך אגב אם מישהו התנסה במסך הזה עם הפאנל הזה אשמח אם הוא יגיד לי את הערכים של ה- שהוא קבע בשביל תצוגה אופטימלית :xyxthumbs:

המסך אמור להיות לפי אתר TFTCENTRAL בעל פאנל S-, אני זוכרת גם כי אני גם התעניינתי במסך הזה כשרציתי לקנות אותו או את הדל 2007FP, בסוףך רכשתי את הדל בגלל המחיר.

יש לך הילה סגולה שאתה מסתכל בצדדים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין למסך שלי הילה סגולה שאני מסתכל מהצדדים (זה הדבר הראשון שבדקתי כאשר קיבלתי את המסך).

המסך הזה מגיע עם פאנל P-MVA (בחלק מההודעות בפורום רשמו שהוא עם פאנל A-MVA) או עם פאנל S- , לי יש פאנל השאלה שלי היא האם זה P-MVA או A-MVA .

המסך שלי בא בלי אפילו פיקסל שרוף אחד והאחידות שלו בצבע שחור מרשימה למדי , אין זליגות אור המורגשות לעין אפילו ברקע שחור לגמרי (יש קצת בפינות שינו קל מאוד של הצבע השחור אבל אפילו שבודקים את המסך בחדר חשוך לגמרי עם רקע שכולו שחור בקושי רואים זאת).

בסך הכל אני מאוד מרוצה מהמסך :), עכשיו רק צריך להתעסק קצת עם הכיול שלו... (המסך מגיע עם גוון צהבהב טיפה שמסתכלים ברקע לבן, בנתיים שיניתי קצת את ערכי הירוק ל- 96 וערכי האדום ל-96 ואת הכחול השארתי על 100 והגוון הצהבהב הזה דיי נעלם אפילו עם השינוי הקל הזה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...