פורסם 2008 ביוני 218 שנים גיסי זרק את האקוויריום שלו לפח ונתן לי כמה דברים עכשיו לזה שבלינק הוא קרא המשאבה אבל ממה שראיתי זה פילטר ביולוגי.שווה משהו בתור משאבה לקירור מים? http://cgi.ebay.co.uk/EXTERNAL-AQUARIUM-FILTER-1200-LITRES-PER-HOUR-NEW_W0QQitemZ320256902798QQihZ011QQcategoryZ46310QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
פורסם 2008 ביוני 318 שנים המשאבה הזאת נחמדה ואפשרי להשתמש בה למערכת קרור מיםאני לא הייתי חושב פעמיים ומרכיב מערכת הגודל של הצנרת אולי יהיה גדול מידי ותצתרך מתאמיםהיא עושה רעש??
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.