פורסם 2008 ביוני 118 שנים שלום , אני רוצה לדעת למה Traffic Statistics יש הרבה erros ומה אומרים הerros האלה?http://img89.imageshack.us/img89/9167/sasssdfgeuf5.jpg ואיזה channel כדי לבחור בראוטר ?, אני שמתי על Select best quality channel automaticly האם זה טוב בכלל?
פורסם 2008 ביוני 218 שנים הפרעות מסוגים שונים יכולים לגרום לשגיאות (כל מקרה לגופו) מה ששולח את החבילת המידע בשנית כחלק מתהליך בקרת האיכות של השידור.
פורסם 2008 ביוני 218 שנים בעיות של latency ואיבוד מידע בהחלט יכולות להגיעה מאותם חבילות שמגיעות בצורה "לא תקנית" והפרעות תקשורת בדרך.בתקשורת אלחוטית השידור כמובן הרבה יותר חשוף לאותם הפרעות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.