פורסם 2008 ביוני 118 שנים הייהכרטיס מאוד מרעיש עם המאוורר שהוא בא איתו, אני צריך משהו הרבה יותר שקט, בלי צורך ב overclock.יש הצעות?
פורסם 2008 ביוני 118 שנים הקירור היחידי שמצאתי שמתאים לכרטיס שלך.הוא נראה לי טוב.http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=1610לא רשום שהוא מתאים אבל באתר יצרן רשום שכן.http://www.thermaltake.com/product/Cooler/VGAnCHIPnMEM/CL-G0102/cl-g0102.asp
פורסם 2008 ביוני 118 שנים למה אתה לא מגדיר מהירויות נמוכות יותר למאוורר? זה יפתור לך את הבעיה.בנוסף, הקירור של Palit מעולה, חבל להחליף אותו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.