עבור לתוכן

הדיון הראשי: NVIDIA GeForce 200 vs ATI Radeon HD 4000

איזה כרטיס מסך יש לך ? 1,073 הצבעות

  1. 1. איזה כרטיס מסך יש לך ?

    • 3DFX Voodoo 12345 כבוד !
    • Intel GMA מובנה בלוח האם
    • ATI Radeon HD 3100\3200\3300
    • ATI Radeon HD 3450
    • ATI Radeon HD 3470
      0
    • ATI Radeon HD 3650
    • ATI Radeon HD 3690
      0
    • שמור
    • ATI Radeon HD 3850
    • ATI Radeon HD 3850X2
      0
    • ATI Radeon HD 3870
    • ATI Radeon HD 3870X2
    • ATI Radeon HD 4350
    • שמור
      0
    • שמור
      0
    • ATI Radeon HD 4550
    • ATI Radeon HD 4650
    • ATI Radeon HD 4670 512MB
    • ATI Radeon HD 4670 1GB
    • ATI Radeon HD 4770
    • שמור
    • ATI Radeon HD 4830
    • ATI Radeon HD 4850
    • ATI Radeon HD 4870
    • ATI Radeon HD 4870X2
    • ATI Radeon HD 4890
    • ATI Radeon HD 4890X2
    • שמור
      0
    • שמור
    • שמור
    • שמור
      0
    • שמור
    • שמור
    • Nvidia GeForce 8400 GS
    • Nvidia GeForce 8500 GT
    • Nvidia GeForce 8600 GT
    • Nvidia GeForce 8600 GTS
    • Nvidia GeForce 8800 GS 384MB
      0
    • Nvidia GeForce 8800 GS 768MB
      0
    • Nvidia GeForce 8800 GT
    • Nvidia GeForce 8800 GTS 320
    • Nvidia GeForce 8800 GTS 640MB
    • Nvidia GeForce 8800 GTS 512MB
    • Nvidia GeForce 8800 GTX
    • Nvidia GeForce 8800 Ultra
    • שמור
    • שמור
      0
    • Nvidia GeForce 9400 GT
    • שמור
    • Nvidia GeForce 9500 GT
    • Nvidia GeForce 9600 GSO 384MB
    • Nvidia GeForce 9600 GSO 512MB
    • Nvidia GeForce 9600 GSO 768MB
    • שמור
      0
    • Nvidia GeForce 9600 GT
    • Nvidia GeForce 9800 GT
    • שמור
    • Nvidia GeForce 9800 GTX
    • Nvidia GeForce 9800GTX plus
    • Nvidia GeForce 9800GX2
    • Nvidia GeForce GTS 250
    • Nvidia GeForce GTX 260
    • Nvidia GeForce GTX260/216SP
    • Nvidia GeForce GTX 280
    • Nvidia GeForce GTX 285
    • Nvidia GeForce GTX 275
    • Nvidia GeForce GTX 295

אנא התחבר או הירשם על מנת להצביע לסקר זה.

Featured Replies

פורסם

המקסימלית למסך שלי שהוא 22 אינץ', 1680X1050.

  • תגובות 4k
  • צפיות 449.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

בלי פילטרים זה עובד הרבה יותר מהר, אבל כל היופי במשחק זה לשחק עם ANTI-ALIASING...

תלוי ברזולוציה אני חושב

ברזולוציות גבוהות משום מה אני לא מרגיש צורך ב AA גבוה

גם ככה התמונה חלקה מספיק,

לא יודע למה אבל ככה זה

פורסם

תלוי ברזולוציה אני חושב

ברזולוציות גבוהות משום מה אני לא מרגיש צורך ב AA גבוה

גם ככה התמונה חלקה מספיק,

לא יודע למה אבל ככה זה

גם אני חושב ככה, אבל ראיתי טסטים של הכרטיס הזה והוא אמור לא "להיחנק" גם עם AA של 2 או 4X.

פורסם

תלוי ברזולוציה אני חושב

ברזולוציות גבוהות משום מה אני לא מרגיש צורך ב AA גבוה

גם ככה התמונה חלקה מספיק,

לא יודע למה אבל ככה זה

ברזולוציה גבוהה הצורך בAA יורד. AA בא כדי לתקן מצב של קווים אלכסוניים משוננים. ברזולוציה גבוהה יש מספיק פיקסלים כדי לצייר קו אלכסוני שיהיה לעין קשה לראות את השבירות.

פורסם

מה גם מן הסתם שAA יהרוג בכזאת רזולוציה... אי אפשר להשוות AA ב1280X1024 ל1920X1200

פורסם
  • מחבר

ברזולוציה גבוהה הצורך בAA יורד. AA בא כדי לתקן מצב של קווים אלכסוניים משוננים. ברזולוציה גבוהה יש מספיק פיקסלים כדי לצייר קו אלכסוני שיהיה לעין קשה לראות את השבירות.

בוא נחלק את זה ל2.

א. הצורך אכן יורד

ב. לא נכון - גם ב1920X1200 כל משחק שאני נוגע בו יש קווים אלכסוניים מגעלים ללא AA.

פורסם

יש משחקים שכן ויש משחקים שלא

בכל מקרה עד היום לא נאלצתי להרים את ה AA ליותר מ X2

פורסם

אני משום מה לא שם לב לקווים אלכסוניים כמעט, אולי אני לא יודע איפה לחפש ?

פורסם

כי בזמן שאנשים משחקים הם לא בדיוק מתחילים לחפש קווים אלכסונים וגם אם כן זה לא כזה קריטי.

בשטחים פתוחים אין כמעט הבדל בין פילטרים לבין ללא פילטרים.

כשהמצלמה יותר ממוקדת ניתן לראות הבדלים (תמונות)

צילמתי שתי תמונות מהמשחק Cod4 :

ללא AA

iw3sp200811250xaaeg1.th.jpg

2XAA

iw3sp20081125aax2tg6.th.jpg

פורסם
  • מחבר

החלקת קצוות שינון זה הפירוש העברי וזה בדיוק מה שקורב. כל הקצוות של האובייקטים התלת מימדיים נראים בצורת מדרגות שרואים היטב.

ודווקא רואים אתז ה יפה. במשחק אקשן שרצים כל הזמן זה לא נראה כל הזמן אבל במשחקים איטיים יותר זה מגעיל נורא.

פורסם

אני לא שם לב להבדל.

בדרך כלל אני צריך לשים פילטרים במשחקים (בTF2,HL למינהם וגם אנריל 3).

משום מה אצלי זה ממש חובה, תמיד יש קצת חלקים משוננים מדי.

הנה דוגמא מTF2:

התמונה הראשונה בלי AA.

התמונה השנייה עם AAx2.

אני משוכנע שיש מפות שצריכות אפילו יותר פילטרים.

[attachment deleted by admin]

פורסם

בלי AA

atmark-aliasing.jpgatmark-aliasing-detail.jpg

עם AA

atmark-antialiased.jpgatmark-antialiased-detail.jpg

אומנם AA שאנחנו מדברים עליו (FSAA) מתייחס לקצוות אובייקטים תלת מימדיים, אבל בדוגמא הנ"ל, אפילו שמדובר באובייקט דו מימדי, ניתן לראות

בבירור את השפעת ה-AA על קצוות האובייקט. כשאומרים "קוים אלכסונים" הכוונה היא לכל קו שלא מקביל ב-100% למסגרת המסך :

horizontal-lines.jpghorizontal-lines-detail.jpgdiagonal-lines.jpgdiagonal-lines-detail.jpg

נדיר שתתקלו בקווים ישרים ^ במשחק תלת מימדי (הזויות תמיד משתנות)

כבר שהיתי ילד ציירתי בפיקסלים (עם zoom בתוכנת ציור), הייתי תמיד מעגל פינות עם צבעי ביניים (ממוצעים בין האובייקט לרקע, כמו בדוגמא הראשונה למעלה - "עם AA"), על מנת להמנע מ-jaggies...

איך אפשר שלא לשים לב לזה במשחק מלא אובייקטים \ חיתוכים ועוד בתזוזה (שזה ממש "מנצנץ" בעין), אני לא יודע :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים