הגיע המסך (DELL 2007WFP) מה עכשיו איך מכיילים? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הגיע המסך (DELL 2007WFP) מה עכשיו איך מכיילים?


zoyaniv

Recommended Posts

לפי מה שהבנתי לכיול מקצועי צריך לקנות איזה מכשיר ביחד עם תוכנה מסויימת. את המכשיר אתה שם על המסך וזה מכייל איכשהו בעזרת התוכנה את המסך.

אבל אני חושב שב 2007WFP אתה יכול לשנות את הצבעים לפי איך שנראה לך טוב בעזרת הכפתורים על פאנל המסך..

זה לא יהיה מקצועי, אבל זה יראה לך אישית טוב וזה מה שחשוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה לכייל חוץ מבהירות ורקע לבן של טקסט (נקודה לבנה) ע"י שינוי ה- של המסך בתפריט שלו, שינוי זה מאפשר לאזן רקע לבן מנטייה שלו כלפי צבע יסוד ע"י השוואה לדף נייר בתאורה סביבתית אופיינית של החדר.

אתה יכול לבחור בשתי שיטות להורדת בהירות: ע"י הורדת Brightness עצמו או להשאיר את הערכים על הגדרות ברירת מחדל ולהשתמש ב-SoftMCCS לשינוי מהיר של ערכי ה- גם עבור השגת בהירות מופחתת וגם לקביעת נקודה לבנה.

כל שאר הצבעים שמופיעים בתמונות יכולים להיות מאוזנים טוב יותר רק עם קולורמטר, וגם אז רק בתוכנות לעריכה גרפית בעלות תמיכה לניהול צבע (פוטושופ וכו') וזאת לצורך עריכה גרפית.

מי שיפיק תועלת מקולורמטר הוא אדם שהכנסתו באה מתחום הדפוס או צילום. קולורמטר לשימושים כמו סרטים, דפדפני , משחקים ועוד לא מועיל, לכן בשביל מטרות כאלו לא קונים קולורמטר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במדריך שכאן יש לרשותך את החלק Color Adjustment שם אתה בוחר ב- PC Custom Color.

במצב של 50 בהירות וניגודיות (הגדרות יצרן) הורדת בהירות לרמה הרצויה ניתנת לביצוע ע"י הפחתה שווה של כל אחד מערוצי הצבע, ואחרי זה ניתן "לשחק" עם הערוצים בכדי להגיע לנקודה לבנה. במסך הנ"ל של Dell יש שליטה של הבהירות דרך זווית גבישי הפאנל במקום בתאורה האחורית בלבד, לכן מומלץ לשנות בהירות בצורה זו, מכיוון שבאופן זה גוונים כהים פחות ייעלמו. אפשר לבחון את זאת בגוונים הכהים הממוספרים מ-1 ואילך.

לגבי נקודה לבנה: במילון המונחים יש הגדרה שלה. בלי קשר לדגם שרכשת, לפעמים מסכים מראים רקע לבן כחלחל מדי או אדמומי. יש גם מקרים של רקע ירקרק או צבהבהב. את הרווייה הזו אפשר לנסות לאזן ע"י משחק בכמויות של ה-RGB בתפריטי בקרת הצבעים של מסכים.

בתוכנה תמיד יותר קל להגיע במהירות עם עכבר לנקודה לבנה. SoftMCCS היא תוכנה מעולה שמפשטת הליכי כיווני במקרים בהם הניווט בתפריט ו/או הכפתורים לא אינטואיטיבי/נוח מספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...