עבור לתוכן

בעית התנתקויות באינטרנט

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

הבעיה היא 100 אחוז לא במחשב.

כי החלפתי כבר 2 כרטיסי רשת.

וגם יש לי שתי מחשבים בבית, אחד שלי שמחובר חוטית ישירות לנתב והשני מחובר באלחוטי. ברגע שיש התנתקות אז גם במחשב שמחובר אלחוטית יש התנתקות באינטנרנט.

כך שזה לא בעיה במחשב שלי.

ואני עכשיו מציין, עשיתי פירמוטים למחשב, כך שלא שיניתי שום הגדרת רשת כזאת או אחרת.

פורסם

נשארה רק אפשרות אחת - הנתב. כנראה שיש בו בעיה.

פורסם
  • מחבר

אבל ציינתי כבר שהחלפתי לנתב אחר. דגם של asus

פורסם
  • מחבר

אני לא מגזים אבל דיברתי עם הספק שלי(בזק בינלאומי) לפחות איזה 5 פעמים או יותר.

וכל פעם הם עונים תשובה אחת. "הקו תקין, אנחנו לא רואים שום בעיה, הבעיה נראה באה מהתשתית".

וכשאני מתקשר לבזק(התשתית) הם אומרים אותו דבר, אין בעיה, וזה יכול להיות אצל הספקית.

תגידו מה אפשר לעשות במצב כזה? הרי אם אני משלם אני אמור לקבל את מלוא הסיפוק מהאינטרנט!

זה לא יכול להיות שאני משלם, ואני מקבל אינטרנט תקול.

למי עוד אני יכול לפנות? לעבור ספק אני לא חושב שזה יפתור כי אולי הבעיה היא באמת בתשתית של בזק.

פורסם

תנסה להסביר פה שוב פירוט מה הכוונה לניתוק בזמן העלת קבצים.

לפי הלוג של הנתב שלך לא היה לך ניתוק אחד מהספק וניתוק אחד מהתשתית מאז האיפוס האחרון שלו.

פורסם
  • מחבר

כשיש ניתוק אז תוכנות המסרים כמו הסקייפ והמסנגר מתנתקות וגם אין דף מוצג בדפדפן.

או שאני מדבר עם חברים בסקייפ, ולפעמים גם רק מזה האינטרנט שלי מתנתק והשיחה מתנתקת גם.

באופן עקרוני הניתוק הוא לא ניתוק פיזי אלה לוגי.

כשאני הולך להגדרות הנתב שלי רשום כמה זמן אני מחובר, וכשיש התנתקות המונה חוזר ל 0.

ושוב אני אומר, לפעמים כשיש ניתוק נורית ה ppp שעל הנתב נכבת, ולפעמים לא. אך בשני המקרים יש ניתוק 100 אחוז.

פורסם

תנסה לאפס אותו חשמלית ולהגדיר מחדש.

יש גם אפשרות של שדרוג הקושחה שלו מבזק שפותרת הרבה בעיות בסגנון הזה.

פורסם
  • מחבר

ניסיתי לאפס אותו ולהגדיר מחדש מספר פעמים, אפילו איפסתי גם דרך הכפתור שעל הנתב.

אני לא מצאתי את גירסת הקושחה שלו, אתה יכול להביא לי הורדה

נתב- rotal rta 1025w

פורסם
  • מחבר

אני רוצה לעדכן קושחה לנתב שלי, באתר של החברה יש שתי הורודות, אחת של אוסטרליה והשניה של ניו זילן, האם שני ההורדות הם רק משרת הורדה אחר או שהקובץ אחר?

מה להוריד?

הנה האתר - http://www.dynalink.co.nz/cms/index.php?page=adsl2-wireless-4-port-modem-router-rta1025w

פורסם

אל תוריד משם אתה יכול בכלל להשבית את הנתב!

תתקשר ל166 ותבקש מהמוקד שילחו לך בדוא"ל.

פורסם

במקום להגזים וישר להתחיל לטפל בבעיה אצל הנתב שלא בטוח שקיימת, תנסה משהו פשוט מאוד.

תחבר מחשב אחד, ישירות למודם (או לקיר, איך שזה אצלך) ותתחבר לאינטרנט. אם הבעיה נמשכת סימן שהראוטר הוא לא הבעיה.

פורסם

הנתב במקרה הזה הוא גם המודם...

פורסם

לי נראה שהבעיה בתשתית

הרי הראוטרים שבזק מחלקים הם לא ידועים כמוצלחים ביותר

בכל מקרה,האפשרות שהשם משתמש שלך נתקע ברדיו של בזק בינלאומי הוא אפשרי אבל הסיכויים ממש נמוכים

בטוח שהבעיה מהראוטר

כמו שאחרים אמרו לך,קח מודם ADSL כלשהו מחבר תגדיר חייגן ותתחבר ותשים את עצמך במעקב בקשר לניתוקים

עוד אופציה טובה להוכיח לבזזז שהבעיה בראוטר ולקבל חדש ופיצוי(כי אני מתעב את בזק) היא לבקש מהספק יוזר זמני לצורך בדיקה ל24 שעות ולהעלות דברים ולראות אם יש התנתקויות אז או שהבעיה מהמחשב או בראוטר

אני בטוח או סתם מנחש שכשתקבל יוזר וססמה זמניים ימשיכו הניתוקים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים