עבור לתוכן

בעית התנתקויות באינטרנט

Featured Replies

פורסם

שלום

יש לי בעית התנתקויות באינטרנט שלי.

כל פעם שאני מעמיס על האינטרנט שלי אז יש לי התנתקות של איזה 2-3 שניות ואז האינטרנט חוזר.

העומס שאני אומר הוא כמו: לדבר בסקייפ ובייחד עם זה לגלוש באתרים. או להוריד משהו מהביטורנט ולגלוש באתרים, ואז גם האינטרנט מתנתק.

זה אומר שזה בעיה של upload.

הספק שלי הוא בזק בינלאומי, ותשתית של בזק. מהירות האינטרנט היא - 1.5 (הורדה), ו 128 (העלאה.).

יש לי נתב - rotal rta 1025 w.

יש לי רשת ביתית. עם עוד מחשב אחד שמחובר דרך כרטיס רשת אלחוטי.

יש לציין בבירור שאפילו שהמחשב השני סגור, ואני מעמיס על האינטרנט רק מהמחשב אצלי, אז גם יש התנתקויות.

אני ספק ב100 אחוז שהבעיה היא ה upload, בגלל שגם ניסיתי להחליף נתב, ועדיין הבעיה קורת. ואפילו התמיכה של בזק בינלאומי אמרה שזה נשמע כמו בעית

upload .

הבעיה הזאת לא אמורה לקרות, בגלל שיש לי מהירות upload סבירה, שכמעט לכל משתמש רגיל יש. ולאף אחד אין את הבעיה הזאת.

מתי שבמחשב שלי האינטרנט מתנתק, אז גם במחשב השני הוא מתנתק.

בזמן שהאינטרנט מתנתק לי, אין שום סימן לניתוק בנתב. הנורות שם פעולות רגיל, אבל לפעמים נורת ה PPP נכבת.

למה הבעיה קורת?

מה עושים?

תודה רבה רבה.

פורסם

מה קורה אם אתה סתם מעלה קובץ לאיזשהו אתר אחסון או עושה בדיקה של upload?

דרך אגב ניסו לעזות לך ריסט לפורט אצל התשתית?

אתה יכול לראות גם את נתוני הקו בתוך הממשק של הנתב שלך בתפריט ADSL כדי לקבל המחשה של המצב.

פורסם
  • מחבר

ואואו multicore, תודה שהזכרת את זה. אם אני מעלה משהו לאתר אחסון, האינטרנט מתנתק כל הזמן. זה פשוט סיוט.

ציטוט שלך-"דרך אגב ניסו לעזות לך ריסט לפורט אצל התשתית?"

לא הבנתי, מזאת אומרת לפורט?

והנה נתוני הקו -

49219728wo9.jpg

המשך טבלה-

60765758lu9.jpg

יש משהו מוזר בנתונים, מה הם אומרים?

פורסם

אני כרגע בעבודה ולא יכול לראות את התמונות שצירפת.

אפשר לבצע נעילה ושחרור או שינוי חבילות לפורט שלך בכרטיס של הDSLAM זה פותר בעיות מהסגנון הזה במקרים מסויימים.

תרים טלפון ל166 ותסביר לנציג תמיכה שיש לך בעיית UPLOAD ותבקש איפוס לפורט.

פורסם
  • מחבר

כשאני מחייג 166 לאיפה זה מפנה אותי? לתמיכה של בזק בינלואמי או לתשתית שלי?

ובקשר לתמונות, אני ישמח כאשר תיהיה בבית, תוכל לראות אותם, ולהגיד מה הם אומרות.

תודה רבה לך!

פורסם
  • מחבר

אוקי פניתי לתשתית(בזק) ואמרתי להם את הבעיה של הניתוקים שלי, והם אמרו שהם לא רואים שום בעיה והקו בסדר גמור.

אמרתי להם שיעשו איפוס לפורט ב dslam, הם עשו, אבל הבעיה ממשיכה. עכשיו העלאתי משהו לאתר איחסון ובשניה האינטרנט שלי התנתק.

מה עוד יכול להיות גמור לבעיה?

אני כבר משתגע עם זה חצי שנה!

התשתית אמרה לי לפנות לספק שלי(בזק בינלאומי), אבל פניתי גם המון פעמים אליהם והם אומרים לי לפנות לבזק. כל פעם עושים לי את זה.

פורסם

ברור שזה מה שהם אומרים

גם לי יש בעיה, לא יכול לדבר בסקייפ עם חו"ל. הספק מאשים את התשתית, התשתית מאשימה את הספק וחוזר חלילה.

אצל כולם הקו בסדר גמור.

עכשיו הם מאשימים את המחשב שלי שהוא לא חזק מספיק לסקייפ ( Core 2 Duo ו - 2 גיגה זיכרון ), טוב שלא אמרו לי שהעכבר לא בסדר

פורסם

הקו שלך נראה מצויין ויש לך רק נפילת סנכרון (אם בכלל) אחת.

תתחבר ל@1 ותשעה ב 147.235.246.92 בדיקת upload דרך ה-java applet שיש לך שם.

פורסם
  • מחבר

חכה , אתה אומר לעשות שבמקום המשתמש שלי, אני רושם בשם משתמש:@1, ומה בסיסמה?

או שאתה אומר את השם משתמש שלי ואחריו 1@?

פורסם

something@1

לא משנה מה בסיסמא אבל שלא יהיה ריק.

ותעשה את זה פעמיים (ניתוק וחיבור שוב) כי בסימנס יש איזה באג שהוא תמיד זוכר חיבור אחרון.

אתה יכול גם לראות אח"כ בstatus שה defaul gateway שלך משתנה ל147.X.X.X כלומר אתה מחובר ל@1.

פורסם
  • מחבר

אוקי מהבדיקת ה upload הקצרה שם קיבלתי בשלוש מהמקרים תוצאה של - 12.875 Kbyte/Sec, ובפעם הרביעית תוצאה של 14.0 Kbyte/Sec

פורסם
  • מחבר

לא. הבדיקה הייתה קצרה מדי

פורסם

אני חושש שהבעיה היא בכלל לא מהספק/תשתית אלא מהמחשב שלך.

יש לך מחשב/כרטיס רשת אחר לבדוק איתו?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים