עבור לתוכן

איטיות בלתי נסבלת באינטרנט .

Featured Replies

פורסם

אני מחובר ל 012 ויש לי 5 מגה, ולאחרונה אני חווה איטיות מטורפת לגמריי באינטרנט...

אני מבצע בדיקת מהירות בכמה שרתים, והמהירות לפעמים עומדת על 200,150 , 500 משהו כזה...

התקשרתי אליהם לברר, ומפה לשם עם כל הבדיקות שלהם שלא צלחו כ"כ, אמרו לי ללחוץ הפעלה CMD NETSTAT-N , ולראות כמה דברים יש לי שם משהו כזה...

הרצתי, ועלו המון דברים, אמר לי שיש לי דברים שמשתמשים לי באינטרנט וזה מה שמאיט לי תאינטרנט, שיש לי וירוסים או ספאיים .

יש לי אנטי וירוס של קספרסקי, וגם היה לי של נוד, יש לי גם כמה תוכנות ספאי, בדקתי ושום דבר שום וירוס שום ספאי...

אמרתי לו את זה...אבל עדיין הוא טען שזה מה שזה, וזאת הבעיה...

רציתי לדעת ממה זה נובע איך אפשר לסדר את זה, אם בכלל...ואם בכלל הטענה שלו צודקת, כי זה ממש לא נראה לי הגיוני !

(אני יכול להעלות תמונה אם צריך)

פורסם

אתה לא לבד

זוועה מה שהולך כאן..אני אמנם 2.5 אבל עדיין איטי להחריד הגלישה באתרים.

פורסם
  • מחבר

הגלישה באתרים בכלללללללל חבל על הזמן שעה עד שנכנס לי לאתר מסוים, וגם המהירות גלישה איטית שזה בכלל לא בסדר, על מה אני משלם ?

רק אני חייב לציין שזה אף פעם כמעט לא קרה, רק מאז שהתחברתי ל 012 , וגם רק בזמן האחרון עד לא מזמן זה היה בסדר היה מוריד על 620 ככה...

פורסם
  • מחבר

תשתית של בזק ADSL (אם הבנתי את זה כמו שצריך חח)

יש לי ראוטר וגם מתאם שיחות של 012 (בשביל הטלפון, או משו כזה מן טיפשות שלהם) אז המודם מחובר למתאם דרך ה WAN והראוטר דרך ה LAN , והראוטר מתחבר למחשב...

מקווה שהסברתי את עצמי נכון...

פורסם

תחבר את המודם ישירות למחשב עם חייגן ותבדוק אם יש שינוי.

אם זה עדיין נשאר לא תקין תתחבר ל@1 (שם המחשתמש שלך ו1 אחרי ה@ במקום הסיומת של הספק)

למשל: user@1

לאחר שהתחברת תכנס ל 192.168.99.6 תוריד משם קובץ של התקנת ג'אוה ותראה באיזה קצב הוא יורד.

אם עדיין התוצאות לא מספקות תתתקשר ל 1800-340-340 שיבדקו אם אתה מוגדר נכון מבחינת רוחב ופס ונתוני הקו שלך תקינים ויציבים.

אתה יכול גם לבצע את הבדיקות האלו בעצמך בהתאם לציוד קצה (מודם) שיש לך.

פורסם
  • מחבר

עשיתי את זה איתם בטלפון, וגם אני לבד כמה פעמים וזה עדיין איטי...

בדקתי הכל גם עם בזק תתשתית, וגם הספק שהיום דיברתי איתו (012) וזה מוגדר לחמש מגה, וגם נתוני הקו תקינים, אפילו שאני יכול לבדוק זאת שוב...

הטענה היחידה שלו הייתה זה שיש לי וירוסים או ספאיים שמשתמשים לי ברוחב פס, נשמע לי קישקוש אבל הוא אומר שזה מה שעלה ב NETSTAT -N .

פורסם
  • מחבר

100-150 ככה, וגם עכשיו שאני כותב הגלישה בין האתרים איטית חבל על הזמן !

פורסם

גם כאשר אתה מחובר ל@1 ומוריד מהפורטל הפנימי?

פורסם
  • מחבר

כן /= .

פורסם

אני יכול לציין שגם אצלי קיימת איטיות נוראית בזמן גלישה, חלק מהאתרים עולים בצורה חלקית וחלקם פשוט לא עולה. אני מחובר לחבילת 3 מגה עם בזק בינלאומי והוט ואפילו היה אצלי טכנאי של הוט שהחליף את המודם אך הבעיה עדיין לא הסתדרה. עשיתי בדיקת מהירות מול האתר של בזק בינלאומי וקיבלתי מהירות הורדה של 5KB לשניה כאשר בבדיקת הורדה אצל הוט קיבלתי מהירות של כמה מאות בייטים לשניה!

האיטיות מתרחשת כבר למעלה משבוע והיום דיברתי שוב עם תומך של בזק בינלאומי שאמר לי לבדוק ב-TASK MANAGER תחת הלשונית NETWORK האם המחשב שלי מבצע שליחה או קבלה של מידע כלשהו אחרי שאני סוגר את כל התוכנות. אמרתי לו שמופיע לו שאני מדי פעם מקבל מידע בכמות של 300-400 בייטים (לא KB) אז התומך החליט שמדובר ברוגלה או וירוס שמשתמשים במחשב שלי. הסברתי לו שאין שום סיכוי שהרי המחשב שלי מאובטח במיוחד (אנטי וירוס, שתי אנטי רוגלות וחומת אש שכולם מעודכנים ואת חומת האש אני בודק מדי פעם לפרצות בעזרת אתרים ייעודים לנושא) ושאם המחשב שלי הפך לבוט הוא ישדר ויקבל כמויות הרבה יותר גדולות של מידע אך התומך היה בשלו ונראה שהוא לא מבין כלום מהחיים שלו ורק מחפש לנפנף אותי, אני אישית לא מכיר אף רוגלה/וירוס שרק מקבלים מידע דרך הרשת ולא משדרים שום מידע החוצה (שהרי כל הרצון של כותבי הוירוסים הוא לדלות מידע חשוב מהמחשב של המשתמשים).

מיותר לציין שביצעתי אין ספור אתחולים למחשב וכמה פעמים סגרתי ידנית דרך ה-TASK MANAGER כל תוכנה שלא קשורה למערכת ההפעלה אך הבעיה עדיין ממשיכה והגלישה בלתי נסבלת. את ההודעה הזאת אני כותב דרך מחשב אחר שמחובר ל-013, כאשר ניסיתי להיכנס לאתר מהמחשב שלי לא הצלחתי בכלל וזאת מכיוון שהדפדפן טען חלק מעמוד הבית ונתקע כך במשך כמה עשרות דקות עד שסגרתי אותו (אחרי 5 או 6 רפרושים שניסיתי לבצע לפני כן).

פורסם

אם גם בשתית אתה מקבל תוצעות לא תקינות אז משהו באמת חשוד פה.

מה שאפשר לעשות זה להיכנס במצב בטוח עם תמיכת רשת ולבדוק שוב או להתעקש על "טכנאי להמחשת גלישה" שבעצם אמור להגיע עם לפטופ ו"להראות" לך שאתה מוריד תקין מהפורטל הפנימי.

יש לך מחשב נוסף שאפשר לבדוק איתו?

פורסם
  • מחבר

אם גם בשתית אתה מקבל תוצעות לא תקינות אז משהו באמת חשוד פה.

מה שאפשר לעשות זה להיכנס במצב בטוח עם תמיכת רשת ולבדוק שוב או להתעקש על "טכנאי להמחשת גלישה" שבעצם אמור להגיע עם לפטופ ו"להראות" לך שאתה מוריד תקין מהפורטל הפנימי.

יש לך מחשב נוסף שאפשר לבדוק איתו?

מה זאת אומרת להיכנס במצב בטוח עם תמיכת רשת ?

אני אבדוק תעניין הזה עם הטכאני, וכן יש לי עוד שני מחשבים, אחד שמחובר אליי מהראוטר חוטי, ואחד שמחובר עם כרטיס רשת אלחוטי...

במחשב שמחובר בכרטיס, הגלישה באתרים דווקא מהירה, עשיתי שם אבל בדיקת מהירות והמהירות היא 140 ככה גם .

פורסם

אז לפי מה שאתה אומר יש בעיה נקודתית במחשב עצמו (ברמת התוכנה/חומרה).

כאשר את הלוחץ F6 בהפעלת המערכת יש לך safe mode with networking.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים