פורסם 2008 במאי 1017 שנים בימים הטובים ההם (תחילת-אמצע שנות ה-90) היו הגנות יותר חכמות. ההגנה הכי בסיסית עבדה בצורה הבאה: בערך אחרי עשר דקות אחרי הכניסה למשחק המשחק קפא וקפץ חלון בו כתוב "פתח את המדריך בעמוד 45 ותכתוב את המילה הראשונה בפסקה השלישית". אם טעית שלוש פעמים המשחק קרס.זו הייתה הגנה יפה ובסיסית. היום זה לא יעבוד כי לכל אחד יש אינטרנט ואין בעיה להוריד את המדריך, אבל אני בטוח שניתן לחשוב על משהו שיבוסס על ההגנות של פעם ויהיה הרבה יותר קשה לפריצה. ההגנות האלו נפרצו, גם בלי קשר לזה שאפשר להעלות את הטקסטים לאינטרנט.
פורסם 2008 במאי 1017 שנים בימים הטובים ההם (תחילת-אמצע שנות ה-90) היו הגנות יותר חכמות. ההגנה הכי בסיסית עבדה בצורה הבאה: בערך אחרי עשר דקות אחרי הכניסה למשחק המשחק קפא וקפץ חלון בו כתוב "פתח את המדריך בעמוד 45 ותכתוב את המילה הראשונה בפסקה השלישית". אם טעית שלוש פעמים המשחק קרס.זו הייתה הגנה יפה ובסיסית. היום זה לא יעבוד כי לכל אחד יש אינטרנט ואין בעיה להוריד את המדריך, אבל אני בטוח שניתן לחשוב על משהו שיבוסס על ההגנות של פעם ויהיה הרבה יותר קשה לפריצה. זה מפגר... אם מישהו קונה משחק הוא מצפה להנות ממנו, ולא שיבדקו כל 10 דקות אם הוא באמת קנה בדרך מסורבלת
פורסם 2008 במאי 1017 שנים מחבר ההגנות של הקוד עדיין קימות במובן מסוים להרבה משחקים עדיין יש קוד של הCD אם קודים שונים בכל קופסה הבעיה שברגע שיש עותק פרוץ אחד אין בעיה להשתמש באותו הקוד בדיוק ואז מי שנדפק זה רק משתמשים חוקים שצריכים להכניס קודים רק במשחקי מולטיפליר יש לזה היתרון אבל גם ככה אפשר לזהות עותק חוקי בדרכים יעילות יותר שלא פוגעות באנשים שקונים את המשחק
פורסם 2008 במאי 1017 שנים קרירין אתה יכול להסביר למה את חושב שהגנת האינטרנט מסבכת את החיים לאלה שקנו באופן חוקי.ולגבי מחיר השרתים, תן לחברות המשחקים לעשות את החישוב מה כדאי להם, שישחקו במשחק שלהם בחינם או לתחזק שרת.בכללי, כל הגנה ניתן לפרוץ, השאלה היא כמה זמן זה יקח ומה ההשלכות של זה.כמו למשל במשחקי מולטיפלייר ניתן לשחק אבל רק בשרתים פרוצים מה שאומר שאין לך גישה לחלק גדול מהקהילה.יש גם רעיון לעשות אימות ברמת החומרה, לא יודע אם כבר מימשו את זה.
פורסם 2008 במאי 1017 שנים מחבר קרירין אתה יכול להסביר למה את חושב שהגנת האינטרנט מסבכת את החיים לאלה שקנו באופן חוקי.כי זה רק מסבך את החיים וגם יגרום לעלית מחירים כי צריך להחזיק שרתים גל לאלו שמשחקים רק בסינגל פליר סתם לדוגמה אני עובד היום אם כרטיס רשת אלחוטי שרחוק מהראוטר ולפעמים יש בעיות קליטה אם הייתי קונה משחק ובאותו הזמן שאני רוצה להתקין לא היה קליטה אבל משחק פרוץ מותקן גם בלי זה מי מרוויח יותר ? זה לא עוצר באמת את הפריצות כמו שDRM לא עצר כלום זה דופק משתמשים חוקים קח את GOW במחשב לדוגמה בניסיון לעצור פירטיות דפקו גם פירטים אבל גם חוקים ביחד כי המערכת היתה בעיתית מאוד ובגלל זה נמחקו הרבה שמירות
פורסם 2008 במאי 1017 שנים כי זה רק מסבך את החיים וגם יגרום לעלית מחירים כי צריך להחזיק שרתים גל לאלו שמשחקים רק בסינגל פליר סתם לדוגמה אני עובד היום אם כרטיס רשת אלחוטי שרחוק מהראוטר ולפעמים יש בעיות קליטה אם הייתי קונה משחק ובאותו הזמן שאני רוצה להתקין לא היה קליטה אבל משחק פרוץ מותקן גם בלי זה מי מרוויח יותר ? זה לא עוצר באמת את הפריצות כמו שDRM לא עצר כלום זה דופק משתמשים חוקים קח את GOW במחשב לדוגמה בניסיון לעצור פירטיות דפקו גם פירטים אבל גם חוקים ביחד כי המערכת היתה בעיתית מאוד ובגלל זה נמחקו הרבה שמירות וואי כמה טמטום בהודעה אחת....
פורסם 2008 במאי 1017 שנים מה כל כך יקר בשרת שבודק אם קנית חוקי? זה לא שרת של MMORPG שצריך להחזיק אלפי אנשים בזמן אמת... בטח בחודש זה יוצא פחות ממשכורת חודשית של מתכנת זוטר...
פורסם 2008 במאי 1017 שנים מחבר שרת כזה עולה לפי הציפיות של המכירות כמה שיש יותר עותקים צריך שרת רציני יותר אבל הניסיון מראה שחוץ מהעלות יכול להיות לזה בעיות כמו שהזכרתי את GOW גרסת המחשב
פורסם 2008 במאי 1017 שנים ווללא אז אתה בעצם טוען שאתה יודע יותר טוב מחברות המחשקים מה טוב בשבילם.כל מש האני מנסה להגיד זה שלחברות המחשקים ולך יש את אותו אינטרנטס ולכן תסנה להפסיק להיות כל כך פרנואיד.אין לחברת משחקים שם סיבה ליצור משחק שיקשה את החיים למשתמשים חוקיים. ולפעמים קורות טעויותו זה מה שקורה אבל זה לא תחילה של מגמתיות שאמורה להדאיג אותך. תיהיה בטוח שהחברה הצטערה על הטעות יותר ממך כי זה פגע להם במכירות. כמו שלפעמים משתחררים משחקים עם בעיות טכניות אז לפעמים יש הגנות דפוקות.קשה מאוד לחזות את העתיד בתחום הזה, עד היום כל משחק מבוקש מצליחים לפרוץ אותו. אני מאמין שהעתיד יהיה שמשחקים יעלו ממש קצת ובתוך המשחק יהיו פרסומות כך למשתמשים לא יהיה אינטרסט להוריד אותו באופן לא חוקי.
פורסם 2008 במאי 1017 שנים http://www.penny-arcade.com/2008/5/9/מסכם טוב את העניין. ובכל מקרה, הזעם הציבורי השתלם: EA ויתרה
פורסם 2008 במאי 1017 שנים מחבר תראה ניסיון העבר מוכיח שמעל 10 שנים כל פלטפורמת משחקים מצליחה היתה מוצפת בפיראטיות ובכל זאת הרווחים של החברות עלו שמחשבים באופן כללי בדורות הקודמים זה היה הPS1 והPS2 שהגדילו את השוק למרות המון פיראטיות הGBA\DS בנידות היו מוצפות פיראטיות הWII היום וה360 מוצפים פיראטיות האם זה גרם לירידה ברווחים ?-לא בכללי השוק גדל ולא ירד היום אפילו יש אמולטורים טובים לDS ועדיין קונים הרבה משחקי DS ללכת לבנות חומות לא יעזור הגימקיוב והN64 היו בלי הרבה פיראטיות אבל נכשלו גם הPS3 היום עדיין לא מוכר כמויות יש לערכתי שוק מאוד גדול שאני כלול בו שהוא חצי פיראטי והשוק הזה לא יקנה פלטפורמות אם חומות סיניות אז במקום ללכת לקראת האנשים ולמצוא דרך לגרום לאנשים לקנות יותר המפתחות מנסות לבנות חומות שלא עזרו בעבר וספק גדול אם יעזרו בעתיד
פורסם 2008 במאי 1017 שנים אנחנו מתחילים לטחון מים. שנינו מסכימים שהגנות יותר ויותר מסובכות הם הדרך. אם חברות המשחקים יחליטו לסבך לנו את החיים אז הם יפסידו מכל הסיפור.
פורסם 2008 במאי 1017 שנים מחבר לא יודע בקשר לשרות עצמו אבל המשחקים הגיעו לשוק הפרוץ והיה מאוד קל להפעיל אותם אבל אני כן חושב ששרותים כאלו בסופו של דבר יצמצמו את שוק המשחקים הפרוצים שיגיע היום ותצא קונסולה חדשה שאני יתעניין בה אם יהיה שרות הורדות חוקי במחירים של חול אז אני לא יקנה אף ציפ או דברים בסגנון אני חושב שאם ילכו בדרך הזאת ובלי לחסום ארצות הרבה אנשים יעדיפו לקנות ולא לפרוץ אין לי בעיה לשלם 50$ לזלדה עתידית כן יש לי בעיה לשלם פי 2 רק כי אני גר בישראל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.