פורסם 2008 במאי 917 שנים הייתי היום באייבורי רק כדאי לקבל הצעת מחיר..באתי אם מחשב מוכן מראש -Gigabyte W566Nוהמוכר התחיל לדחוף לי את ה-msi כששמתי לב שהמפרט בערך דומה חוץ מהעובדה של msi יש מעבד 8100 (2.1ghz) לעומת t7250, הבדל קטן במהירות הזיכרון לטובת ( Gigabyte-800mhz msi-667mhz) והבדל קטן במשקל לטובת ה-msi ...שמתי לב שאנשים פה לא מחבבים את איבורי וזה משליח על המוצרים שלהם...השאלה שלי היא האם למישהו יש ניסיון עם msi, מבחינת פיזור חום,סוללה,איכות המסך (בהירות, זווית צפיה) במיוחד עם הדגם הזה?ועד כמה המקלדת גרועה או שזה רק בדגמים מסויימים...?אני מבקש לא לתת ביקורת על איבורי כי את המצב שלהם אני מכיר......תודה
פורסם 2008 במאי 1017 שנים מחבר אתה אומר איכות חומרים מה זה אומר?הפלסטיק, הרכבה ,הנדסה אנושית מה בדיוק....?ולגבי אחריות אני מכיר את של איבורי אבל לא של מור לוי אז מבחניתי כרגע אותו דבר.יש לך פירוט טוב יותר לגבי החסרונות והמעלות של שני המוצרים?
פורסם 2008 במאי 1017 שנים אני משווק של מור לוי חח אל תשווה בין השירות של מור לוי כיבואן לעומת אייבורי חחחחחחחחח
פורסם 2008 במאי 1017 שנים מחבר אני לא משווה, אני אומר אני לא מכיר אז מבחנתי השירות הוא סימן שאלה.השירות של איבורי הוא לא טוב אבל זה אני יודע..אבל אני יותר מעוניין בהשוואה בין הדגמים.
פורסם 2008 במאי 1017 שנים ההרכבה של ה MSI טובה פחות (מה זה אומר? סתם לדוגמה, ציר פחות "קשה" של המסך שעם הזמן נוטה לעשות בעיות, כפתורים רופפים ש "מקרקשים" שמזיזים את המחשב, דברים כאלו)הלוח בתוך המחשב- בג'יגבייט הוא של ג'יגבייט, שזה כבר יתרון, ב MSI הוא של MSI, מן הסתם.פיזור החום בג'יגבייט טוב יותר חד וחלק.והנקודה החלשה ביותר ב EX600 ספציפית- המקלדת הנוראית שלו ועיצוב קצה המחשב, שבגלל השילוב הזה ישברו לך פרקי הידיים אחרי 10 דקות של הקלדה (ואת זה אני אומר מנסיון)מבחינת סוללה, שניהם בערך אותו דבר, שני המחשבים האלו לא אלופים מבחינת זמן הסוללה.....לך על הג'יגבייט, מחשב יותר טוב, שירות פי 1000 יותר טוב.
פורסם 2008 במאי 1017 שנים מחבר תודה על התשובה..אם אני קונה באייבורי את הGigabyte זה עדיין בסדר מבחינת האחריות או עדיף חנות אחרת?ולגבי המקלדת זה לא ענין של התרגלות?יש איזשהו הבדלים באיכות הפנאלים של המסכים בין המחשבים?ומה בדיוק ההבדל בלוחות אם?
פורסם 2008 במאי 1117 שנים מחבר איפה אתם ממליצים לקנות מחשב של Gigabyte כך שלא צריך יהיה לנסוע מרחקים כדי להגיע אליהם בשביל אחריות... (המגורים שלי זה יהיה באר שבע)אני מזכיר איבורי הם בפריסה ארצית...
פורסם 2008 במאי 1117 שנים א. השירות של מור לוי לא טוב יותר מהשירות של אייבורי, שניהם לוקים בחסר.ב. מבחינת מחשב, אין לי נסיון אישי עם GB אבל יש לי נסיון אישי עם ניידים שונים של MSI (דגם שקניתי לפני כשנתיים וחצי ודגם שקיבלתי לפני חצי שנה לצורכי עבודה), אני יכול רק להגיד שאני לא בחור עדין עם המחשב ועדיין שניהם עובדים מצוין ולא היו מעולם בטיפול. יכול להיות שאיכות הפלסטיק שלהם נחותה מה - GB אבל לי לפחות זה לא נראה כהבדל גדול מאוד בין השניים.אני אומר, תבדוק איזה מהם מתאים לך יותר מבחינת מפרט טכני ותבקש לראות את הנייד לפני שאתה קונה על מנת שתוכל לראות אם העיצוב שלהם מתאים לך.
פורסם 2008 במאי 1117 שנים השירות של מור לוי פי 1000 יותר טוב משל אייבורי. אלוהים בעצמו יכה בך עם ברק אם תעז לעשות השוואה כזו :\ וזה מנסיון ארוך מאוד עם השירות של שני המקומות. גם כלקוח, וגם כעובד בחנות.bigdady- לא משנה מאיפה תקנה, האחריות היא של מור לוי, ויש להם בשנה הראשונה שירות איסוף והחזרה מהבית, אתה לא צריך לזוז מב"ש.בשנה השניה צריך לשלוח את המחשב למעבדות בנתניה, יש נקודות איסוף ברחבי הארץ.
פורסם 2008 במאי 1117 שנים מחבר התקשרתי למור לוי ודיברתי איתם והם אומרים שאם יש תקלה הפניה נעשת לחנות ולא למעבדה אצלהם...לכן שאלתי אם יש הבדל ואיפה לקנות...הבחור שדיברתי איתו הוא מהמעבדה לכן נראה לי שהוא אחראי על אחריות וכדומה..(אין שם שירות לקוחות אלא רק מכירות, מרכזיה ומעבדה והנהלה, קצת מוזר)אני נוטה לכיוון של ofir2808 שכנראה שניהם לוקים בחסר רק שאייבורי הם הרבה יותר זמן בשוק ולכן יותר אנשים סבלו מהם..בלי קישר למישהו יצא להתעסק עם מחשב של Gigabyte תקול והוא ניסה לממש את האחריות? אם כן איך זה נעשה מנסיונו?נ.באני לא מנסה להגיד שאייבורי יותר טובים אני רק מנסה להבין למה אנשים חושבים שהשירות נעשה ישר דרך היבואן ולא דרך החנות שבמקרה יכולה להיות אייבורי.
פורסם 2008 במאי 1117 שנים כל יבואן שתתקשר אליו יאמר לך את אותו הדבר יבואן לא מתעסק עם אנשים פרטיים כמוך.למה צריך שירות לקוחות הם לא מתעסקים עם אנשים פרטים כמוך רק עם משווקבוא ניקח דוגמאכרטיס מסך מקולקל שכל כמה שעות קורס (סתם דוגמאאני ניגש למור לוי בתור משווק לאחר דקה יוצא משם עם כרטיס אחראייבורי חחחחחלחכות שעה בתור לאחר מכן להסביר לילד מה הבעיה הוא יקח יבדוק יאמר הכל בסדר אצלנוויחזור אליך ויאשים אותך במשהו ורק אחרי ריב של כמה דקות תקבל מהם בתור טובה כרטיס אחר
פורסם 2008 במאי 1217 שנים מחבר צריך שירות לקוחות כי גם כמשווק אתה צריך לאן לפנות וזה בדרך כלל שירות לקוחות...אני מכיר את היבואן חיון שמשווק את סמסונג בישראלולו יש מעבדות, מכירות וכמובן שירות לקוחות...בלי קשר איפה אתה ממליץ לקנות שיש בו יחס טוב ופריסה ארצית?
פורסם 2008 במאי 1217 שנים לקוח מ KSP:" שנתיים אחריות בבית הלקוח ע''י מור לוי טכנולוגיות בע''מ היבואנית הרשמית של Gigabyte בישראל, טלפון: 03-9423222 "
פורסם 2008 במאי 1217 שנים מחבר אני מצטער אבל ksp הם בדיוק כמו אייבורי....אותו חרא שרות ואיפלו חרא שירות במכירה...ופחות משני סניפים שאני פנית אליהם (תל אביב ונתניה)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.