פורסם 2008 במאי 917 שנים טוב הדרישות לפרוייקט בעיקרון זה שימוש בשפה C# ומבוסס windows application לא קונסולה וכו'--מפה זה בערך חופשי לחלוטיןאני יכול לעשות הכל רק לתכנת הכל בעצמיאז הרעיון הכללי שלי כרגע זה איזה משחק אחד הכיוונים המועדפים עלי זה space shooter כלשהועכשיו בעיקרון יש לי שאלה אחת שהייתי רוצה לשמוע דעות של אנשיםאני יודע שאפשר לתכנת בopenGL ובdirectx (אם יש עוד אז סבבה) השאלה אם כדאי לי בכלל להתחיל ללמוד אחת מאלה בשימוש בפרוייקט או לבנות את המשחק בדרך שוב (שוב אין לי מושג איך)בעיקרון אני רק צריך קצת הדרכה על בניית משחקים כללי (C# בדגש)
פורסם 2008 במאי 917 שנים מחבר מפה זה בערך חופשי לחלוטיןאני יכול לעשות הכל רק לתכנת הכל בעצמיאני מודע לקיום של XNA הבעיה היא שאני חייב לתכנת את הכל בעצמי..
פורסם 2008 במאי 917 שנים איפה הגבול של לתכנת בעצמי? נגיד GUI לאיזה WINDOWS APP ש VS מכין זה בסדר?אגב, איך זה שאין הגבלה אצלכם? לא למדתם עוד נושאים לא לבגרות במקביל לבגרות של מדעי המחשב? כי אצלנו הפרוייקט חייב להיות מערכת מידע (בנק, חנות או סתם איזו חברה) :\
פורסם 2008 במאי 917 שנים מחבר את ה5 יחידות שלנו אנחנו עושים באסמבלר ופסקל5 יחידות פרוייקט זה בC#בגלל ההבדל הרב בין השפות החליטו לא להגביל אותנו לידע שהשגנו בפסקל/אסמבלרכמובן שהכל חייב לעבור אישור...--בנוגע לגבול של תכנות עצמיבוא נגיד את זה ככהכל מה שמגיע עם visual studio 2005/8 במצב של ווינדוס אפלייקשן הוא שמישאסור לך להוריד קבצים שמישהו אחר עשה (קבצי DLL למשל) ולהשתמש בהם בפרוייקט
פורסם 2008 במאי 917 שנים וואו זה נחמד יחסית... אותנו מטרחנים בשנה הראשונה (י') בלימוד מסדי נתונים 3 שעות בשבוע (שזה עוד ידע שימושי יחסית) ובשנה השנייה VB וניתוח מערכות 6 שעות (משעמם עד כדי הברזה 70 אחוז מהשיעורים) בשביל פרוייקט ב יב' ב VB שלא באמת עוזר במשהו...
פורסם 2008 במאי 917 שנים מחבר אנחנו עברנו שיעורי access בי'... בהחלט סיוט---נחזור לשאלה המקורית!בשביל לעשות משחק בC#עדיף לי ללמוד(בחר אחד או יותר)1.Directx2.OpenGL3.אחר
פורסם 2008 במאי 1417 שנים קודם כל, אתה לא יכול לפתח ב C# לא ב OpenGL ולא Directx, ללא איזשהו SDK מהאינטרנט. בשביל Opengl אתה צריך איזשהו wrapper, בשביל directx אתה צריך את ה MDX של ה Directx SDK או XNA.לדעתי הלא מלומדת הכוונה ב"לא להשתמש בקוד חיצוני" הוא לא "לא להשתמש ב SDK רשמיים של מיקרוסופט." למשחקים דו מימדיים הייתי ממליץ לעבוד עם silverlight או WPF ,גם הם של מיקרוסופט.
פורסם 2008 במאי 1417 שנים אני חייב לציין שלא צריך להשקיע כדי לקבל 100 אם זוהי המטרהמעבר לזה, כמה זמן יש לך? כי אם אני לא טועה שנת הלימודים בבצפר כמעט הסתיימהאפשר לעשות איזה משחק לוח טוב עם AI, משחק פשוט ב3D אם יש לך ידע מתמטי ופיזיקאי טוב(למשל כדור שנע על לוח מעופף, ולכל מקום שהוא זז הוא משפיע על הלוח), זה ממש בגדול ואם אתה מעוניין יותר ללמוד מאשר לקבל 100.ממה שנראה לי פאקמן יכול לצאת לך טוב, אבל קצת מעבר לרמת בצפר(קצת גרפים, AI, אפשר להוסיף גם DB)
פורסם 2008 במאי 1517 שנים מחבר אם אתם לא עוקבים אני ביא' והפורייקט הוא לסוף י'בsilverlight הא? מהו ה learning curve שלו לעומת הWPF שהזכרת אני מחפש משהו שאפשר ללמוד במהירות ולא משהו שיקח לי את רוב השנה
פורסם 2008 במאי 1517 שנים opengl, כמדומני, זמין דרך ה- c# בלי צורך בהתקנות נוספות (או ככה זה לפחות נראה במחשבים של אלו שהליטו לעשות דברים אחרים בתרגולים הפתוחים).
פורסם 2008 במאי 1817 שנים אם אתם לא עוקבים אני ביא' והפורייקט הוא לסוף י'בsilverlight הא? מהו ה learning curve שלו לעומת הWPF שהזכרת אני מחפש משהו שאפשר ללמוד במהירות ולא משהו שיקח לי את רוב השנהלמי שמכיר c# יחסית מאוד פשוט. הוא נחשב למאוד אלגנטי (בטח שביחס ל XNA או Opengle)אפשר להגיע לרמה די טובה ב silverlight כבר לאחר שעתיים של צפיה בסרטי ההדרכה (המצוינים) באתר של microsoft.
פורסם 2008 במאי 1817 שנים מחבר טוב בנתיים הדבר היחיד שלמדתי זה console ואפילו לא נגענו בwindows application וכו'נראה לי שאני אחכה קצת
פורסם 2008 במאי 1817 שנים אתה מקבל תוספת ניקוד על שימוש בOPEN GL או בכול API תלת מימדי אחר ? לפי דעתי אם זה לא חובה תוותר, זה עלול לעלות לך בהרבה כאבי ראש.
פורסם 2008 במאי 1817 שנים מחבר עוד נקודות על השקעה?פשוט חשבתי לעצמי אם כבר אני עושה משחק אני מעדיף לא לעשות אותו בשיטה עקומה כלשהי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.