עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעיית שיתוף ברשת ביתית - נפתרה הבעייה

Featured Replies

פורסם

שלום שלום!

יש לי בעייה ברשת: אין לי תקשורת בין 2 המחשבים:

הפעלתי את האשף לרשת ביתית בשני מחשבים (ראה מצגת). לאחר מכן, ראיתי כי אין שיתוף בין שני המחשבים.

יש לי מודם/ ראוטר של רוטל rta1320a וסוויטש של רוטל של 4 יציאות.

המודם מתחבר לקו הטלפון, ממנו מתחבר לסוויטש, ומשם מתפצל לשני המחשבים. כל מחשב מחובר לאינטרנט ללא תלות במחשב השני.

בדקתי PING בין המחשבים ויש תקשורת, 0מילי שניות.

כשאני מנסה להציג את המחשבים בקבוצת העבודה,במחשב הראשון, אני מקבל את ההודעה:

"

אין אפשרות גישה אל GRINS. ייתכן שאין לך הרשאה לשימוש במשאב רשת זה. פנה אל מנהל השרת כדי לבדוק אם יש לך הרשאות גישה.

רשימת שרתים עבור קבוצת עבודה זן אינה זמינה כעת.

"

במחשב השני אני מצליח להציג את המחשבים בקבוצת העבודה, ואני יכול ללכת אחורה, ולראות את קבוצת עבודה GRINS, אבל, בכל מקרה, רק המחשב השני מופיע שם...

נראה לי שעשיתי משהו ל טוב, כי לפי ההגיון שלי, צריך להגדיר קבוצת עבודה אחת, ואז להצטרף לרשת עם המחשב השני. אני יצרתי שני רשתות חדשות בעלות אותו שם.

מה אני יכול לעשות בנידון?

תודה ושבת שלום,

מושיקו

פתרון: הכל היה תקין, מה שעשיתי אחרי זה היה להכנס למיקומי הרשת שלי -> הצג מחשבים בקבוצת עבודה, ושם חשבתי שיש בעייה, שלא הופיע המחשב השני. אבל אח"כ בשורת המשימה רשמתי \\computer's name

והצלחתי להכנס לרשת.

תודה רבה והמשך שבת נעימה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.