למה זיגזג כאלה יקרנים? - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה זיגזג כאלה יקרנים?


tazok

Recommended Posts

שני דברים

אין פה מקום ליחס מזלזל אני מדבר מאוד ברצינות

אתה מוזמן לחלוק עלי

החלפה כל החנויות מחליפות בסופו של דבר! מהות השירות זה באיזה סבל עצבים ומהירות...

גם החנויות עם השירות הרע מחליפות את המוצרים תוך מקסימום חודש ברוב המקרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 106
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לרגע לא זילזלתי בחנות או ברמת השירות... אני דווקא מעריך את זה בגלל שזה כל כך נדיר בארץ

אני פשוט תוהה בפשטות למה המחיר בשביל שירות בארץ כל כך יקר

לפני כמה ימים אמרה לי אשת המכירות שלי אצל אחד היבואנים הגדולים בארץ שבשביל שרות צריך לשלם וזה אחרי ששאלתי אותה למה מחירי המעבדים שלהם יקרים יותר מיבואנים אחרים, ואני שכבר מכיר את התשובה שלה בעל פה אמרתי תודה ונגשתי להחליף מעבד שרוף בן שנתיים וחצי שהוחלף במקום.

השאלה בעצם למה בחו"ל זה מובן מאליו שכלול במחיר שירות אמין וטוב

PATANE (לא יודע בהינדית)

ובעוד בארץ כאשר אתה בא לקנות מוצר ו"חבל וחלילה" זול אתה צריך לחשוד משהו פה מסריח... או שהמוצר סוג ב'

או שכמו שגיליתי לפני זמן רב את הקומבינה של סאקל עם הDVD ב200 דולר הרי זה לא הגיוני!!! הם פשוט מביאים מכשירים מסין ופורצים אותם כלומר הם מביאים זון 3 ופורצים אותך לא חוקי אבל זה לא קשור לנושא...

נראה לי שענית לעצמך על השאלה הקודמת.

ברומא התנהג כרומאי...

(ואם זה לא ברור לך ידידי אני אשמח להסביר לך טלפונית - 03-6341916)

למה כדי לקבל את השירות הכל כך מובן מאליו אני צריך לשלם את התוספת 200 ש"ח למה אתם בתור חנות ברמה גבוהה ואין פה ויכוח על זה לא יכולים לתת מחיר זול + שירות אמין

http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_89&products_id=945

http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_90&products_id=1169

http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_90&products_id=1031

http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_90&products_id=613

ובאספקה מידית

למה אני צריך לקבל סליחה על המילה שירות חרא בגלל שאני רוצה לשלם מחיר זול

למה שבאתי בארה"ב לקנות כל מיני ציוד שם הדבר הכי חשוב זה השירות ללקוח והלקוח הכי חשוב והתחרות על המחיר בכלל לא קשורה השירות נשאר בכל מצב מצויין

אתה בא לסופר עם מוצר חצי אכול ואומר שזה לא היה טעים יש מביאים לך אחד חדש! זה מהות השירות הטוב אתה יוצא מהקניה בתחושה שמי שמכר לך לא ניסה לדפוק אותך באיזה צורה בשביל לעשות רווח עליך

אם הייתי יודע לתת שירות חרא הייתי מוכר הכי זול.

נמאס מזה נקודה.

בהחלט נמאס מזה. תתקשר ואני אשמח להסביר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מוכן לשלם עוד כסף בשביל השרות והיחס והאמינות

אבל הבדל של 200 שקל ויותר זה כבר מוגזם

אם אתם אומרים שחנות זו או אחרת נותנת שרות גרוע אז אל תקנו מהם לא משנה עד כמה הם יהיו זולים

נ.ב

הרגתם אותי עם הקטע של הבמבה :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רק יכל להגיד דבר אחד -

אף פעם לא נפתח פה דיון על החנות זיגזג שאומר -קניתי א וקבלתי ד אחרי חודש ולא רוצים להחליף .

או משהו קרוב לזה ,חלק הדיונים שנפתחו על חניות אחרות גם היו ללא סיבה פרט לאטימות הלקוח .

אני יתן עוד דוגמה לא מעולם המחשבים :

לפני כמה שנים רכשתי CBR600 מחנות מוכרת וידועה (שהיא גם היבואן) ,באותו יום שהוצאתי את האונוע ושילמתי 66 אלף שח לא הכירו אותי יותר לא אחריות ולא בטיח .

לאחר זמן הוא נגנב לא חשוב ,אבל בשנת 2002 רכשתי אופנוע אחר שעולה שליש ממנו ולאחר תקופת האחריות (שנה וחודשיים)

האופנוע גמר מנוע ! לאחר 7300 קמ ,הגעתי ליבואן ולאחר שיחה קצרה ובדיקה הוחלט שאני מקבל אופנוע חדש 2003

וצריך לשלם רק על המיסים והתקנת האזעקה וכו כ 2500 שח .

אז תגיד לי : איפה אתה חושב שאני ימשיך לקנות אופנועים ?

גם במחיר גבוה בהרבה אני ימשיך לקנות בחנות השניה כי אני יודע שיש כיסוי למילה אחריות מקיפה .

אז כן זה שווה לי לשלם יותר (וגם הטיפולים עולים יותר והכל יותר) .

וחזרה לנושא :

כאשר אם אתם זוכרים היתה לי נזילה של המים על הלוח אם ועל הכרטיס מסך והכל ,אורן ופבל היו שם בשביל לעזור טכנית וארז היה תמיכה נפשית ,לא דבר שבקשתי עזרה (בגבול ההיגיון ) שלא קבלתי .

אני לא אומר שאצל אלכס או חנות אחרת זה לא ככה (אני לא יודע ) אבל איפה שזה כן ככה אני בטוח נשאר .

אם קנית ממקום (ולצורך העניין לא משנה המחיר) וקיבלת שרות טוב כשהיית צריך (בזמן תקלה או זמן אספקה או תנאי תשלום וכו )

תשאר שם ככה זה צריך להיות אם לא הצבע ברגליך.

חויית הקניה צריכה להיות מהנה ולא סיוט וכאב ראש.

אהה :תפסיקו לדבר על הבמבה כי סבא שלי הוא סמנכ"ל אוסם ,אז תבחרו מוצר אחר לדוגמה שלכם.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יכול להגיד שקניתי מZIGZAG כי פשוט לא עשיתי את זה עדיין אבל אני מכיר כאלה שכן והם מרוצים, ואני גם דיי מתרשם מהם עד עכשיו.

אבל... אני חושש שלא הבנתם את TAZOK, אני כן ואני בהחלט מסכים איתו, עם כל הכבוד לZIGZAG ואני לא ציני הדיון פה הוא כללי ולא רק על זיגזג ואני חייב להגיד לכם שעוד לא הבנתם את מטרתו.

לא צריך (יותר נכון אסור !) לשלם יותר לחנות בגלל שירות ! אין דבר כזה, זה פשוט גניבה. חברה טובה צריכה לתת לך את השירות המקסימלי עד גבול מסוים כמובן אבל שתשאר מרוצה. אני יכול להגיד לכם שאני לא מסכים בשום פנים ואופן לשלם לחנות עוד בגלל שיש לה שירות טוב יותר, אבל.. אני מוכן לקנות בחנות שנותנת שירות טוב למרות שהיא יקרה (שזה כבר דבר אחר לגמרי!). בעיקרון לזיגזג לא מגיע עוד כסף על שירות טוב אלא אם כן הם עושים ממש שירות ספשייל בצורה קיצונית.

אני חושב שלא שווה לשלם עוד 200-300 שקל, זה יקר מדי ואין סיבה לגבות כל כך הרבה על מוצר שאצל חברות אחרות זול בהרבה, בכלל בקניית מחשב שלם זה יכול להגיע ליותר מ1000 ש"ח הבדל אם ככה תשלם על כל מוצר עוד.

TAZOK שאל למה הוא צריך לשלם כל כך הרבה יותר וחוץ מארז עובד ZIGZAG שאמר שלפעמים המחירים שלהם לא מועדכנים כי המחירים משתנים כל יום, כל אחד מכם אמר שיש להם שירות טוב אבל זה לא הנושא כאן.

אני גם כמו TAZOK שמתי לב שבדרך כלל ZIGZAG יקרים יותר מחנויות אחרות כשמשווים מוצרים זהים עד בערך 7%

אני כבר למדתי והבנתי שבארץ כל חנות דופקת אותך במקום אחר, אם זה במחיר אם זה בשירות או אם זה פשוט ברמאות, ברור שזה לא הכל שחור ולבן ואני כמעט בטוח שZIGZAG לא באים ואומרים בואו נדפוק אותם ונעלה מחירים אבל אני יודע כאחד שבונה מפרטים דיי הרבה ועוקב אחרי מחירים שהמחיר של הכרטיס 9700PRO מבית לא התעדכן הרבה הרבה זמן. אז תראה, לכל חנות יש את היתרונות והחסרונות שלה, בסופו של דבר אתה צריך להחליט איפה תדפק כי אנחנו עוד לא בארה"ב למרות שאנחנו מתים להגיע למצב שהמערכת שלנו תהיה בדיוק כמו באמריקה אבל במדינה שכל אחד חושב איך לקמבן ולתמרן זה לא יהיה.

למרות שרובכם פה כל הזמן יורדים על פנדה אני אישית הייתי מרוצה מהם עד עכשיו ועוד דבר שיאמר לזוכתם זה שהם מעדכנים מחירים כמעט כל יום ושומרים עליהם נמוכים,אני חושב שלכל חברה צריך להיות עובד שעוקב אחרי תנודות השוק ומעדכן מחירים אפילו כל יום, לא עשיתי סקר על כל זיגזג אבל אני חושב שהם בגדול יותר יקרים, אם באמת יש שם שירות טוב אני מוכן לקנות שם גם אם המחיר יהיה קצת גבוה בחלק מהמקרים.

לגבי כרטיס המסך, אני אישית הייתי קונה מפנדה או PCH ומוודא לפני זה שיש להם את זה במלאי, אפילו הייתי נוסע אליהם כדי לקחת את הכרטיס, תקנה RETAIL ותהנה. זה לא כל כך קשה לקנות כרטיס מסך ולהכניס לAGP, בשביל דבר כזה אני לא צריך תמיכה בכלל וחוץ מזה על תעשו מפנדה וPCH פושעים או משהו כזה. זה בהחלט לא שווה 200 שקל תוספת.

עכשיו אתה יכול לראות שנציג ZIGZAG ענה לך פה ועדיין למרות העובדה שהוא יודע על מה מדובר המחיר של הכרטיס עדיין גבוה ב200 שקלים מ2 אתרים מתחרים, אני לא יודע למה, אולי החברה בהפסדים והיא צריכה כסף ? לא יודע וזה גם לא ענייני, מותר להם לעשות מה שבראש שלהם. אני חושב שזה לא בסדר שדיי יקר שם וכרטיס בודד לא הייתי קונה שם, הרבה ציוד אחר דווקא נראה לי מאוד שכן הייתי ובשמחה.

לסיכום המגילה היומית שלי - כל מפרט והחנות שלו.

אני מקווה שאף אחד לא נפגע, בעיקר זיגזג.

תקנו אותי אם אני טועה לגבי העובדות שציינתי (רק להזכיר לכם אני מדבר על מגמות כלליות ולא על מקרים ספציפים)

נ.ב

אהבתי את משל הבמבה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה מאוד קשה לי לשבת בצד בלי להגיב.

אז למה זיגזג יקרים??? ככה!!!

סתאאאאאאאאאאאאאם רוח השטות שורה עליי על הבוקר.

מי שרוצה לקנות איפה שזול שיהיה לו לבריאות.

TAZOK רק לצורך הסטטיסטיקה תעשה חיפוש "זיגזג + שירות גרוע" או "זיגזג+זמני אספקה ארוכים"

ותספר לי כמה דיונים מסוג זה מצאת.

לכל דבר יש מחיר, והסיבה שזיגזג לא "מורידים את התחתונים " במחירים זה כי הם לא חושבים שחייבים למכור בזול כדי למשוך לקוחות.

וכדי לתת ללקוחות שכן קנו במחיר שהם מציעים את השירות הטוב ביותר כלומר החלפות זריזות, אספקה מהירה של מוצרים וכו'.

בתור חנות מתחרה אני יכול להגיד לכולם שפשוט אין על השירות שלהם - עדיין לא ראיתי (ואני נמצא שם יחסית הרבה) לקוח שיצא משם בלי חיוך.

אתה לא משלם על החיוך אלא אתה משלם על השירות שגורם לך לחייך כי אתה יודע שפעם הבאה שתהיה שם אם לקנות את המחשב הבא ואם לקבל שירות עבור המוצר, גם אז אתה תחייך.

ואם לקוח מתקשר אליהם, גם אם יש 30 איש בחנות באותו רגע(חלק בחוץ כי אין הרבה מקום בפנים :lol: ) וצריך עזרה, מתייחסים אליו כאילו הוא הלקוח היחיד שקיים על כדור הארץ, אתה לא חושב שזה שווה 200 ש"ח???

לדעתי זה שווה הרבה יותר מזה.

כדי לא להשמיץ חנויות אחרות, אני לא אביא דוגמאות של בעיות שירות ואספקה, אבל אני אשמח אם תמצא על זיגזג כאלה ותאיר את עיניי, כי אני עד היום לא מצאתי ואני מחפש המון , מקווה שהם לא מושלמים אבל בינתים אני לא מצליח למצוא.

אמרתי בעבר ואני אגיד שוב , איש חכם אמר לי פעם "אני לא מספיק עשיר כדי לקנות בזול" ומי שלא מבין אני אסביר לו בפרטי.

אני לא אומר שחייבים לשלם יותר כדי לקבל שירות טוב, אבל אני אישית מוכן לשלם יותר אם אני יודע בוודאות (כמו שקורה בזיגזג) שאין קיצורי דרך, ואין סיפורים על כל מיני דברים שלא היו ולא נבראו, ואין נסיונות להתחמק מאחריות, אלא פשוט טיפול בלקוח עד לשביעות רצונו.

ואני אשמח שמי מחברי הקהילה הגדולה הזאת יבוא ויגיד "אותי זיגזג דפקו" ולו רק כי אני יודע שזה לא יקרה.

מאחל לכולכם כל טוב,

אורן, ארז ,פבל יישרו כוח - מי ייתן והרבה חנויות ילמדו מכם.

מני - (סימפלטק - מי שלא יודע.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שיש סיבה לעשות כזה סיפור ממחיר גבוה של מוצר מסויים בחנות מסויימת.

בדרך כלל כשיש לי חנות מועדפת ואני מוצא מוצר שאני רוצה לקנות בחנות אחרת במחיר יותר טוב, אני מדבר עם החנות המועדפת עליי ורואה אם הם יכולים להתחרות במחיר. אם כן ואם לא, אני עושה את השיקול שלי וקונה ממי שיחס העלות/שירות שלו הכי טוב. לפעמים אני מוכן לשלם קצת יותר עבור שירות טוב. בוא לא נשכח שיש חנויות שמייבאות בעצמן ויש שקונות מספקים בארץ ויש שעושות את שניהם, ויש חנויות שקונות מחנויות... אם הם לא מסוגלים לתת לך מחיר טוב על כרטיס מסך (ויכול להיות שיש להם כרטיס דומה של חברה אחרת בפחות כסף?), קנה מחנות אחרת. אני לא חושב שיש במחיר גבוה של מוצר מסויים מספיק עניין לדיון שלם על אותה חנות...

נ.ב.

אני מאוד מעריך בעלי חנויות שדואגים להתעדכן במה קורה בשוק מבחינת הצרכנים ולדבר איתם בגלוי כמו שעושים פה נציגי זיגזג/סימפלטק/PCH... כל הכבוד!

^^^

what he said

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון אני באמת רוצה להודות על התגובות הרציניות לצערי זה מאוד נדיר באתר הזה...

עכשיו לנושא

כמו שחברי לאתר Mortar אמר צריך במחיר הנמוך לתת את המקסימום שירות זה לא יתכן שאתה תשלם יותר בשביל שירות

לצערי maphisto צודק ולא תמיד גם שאתה משלם הרבה אתה מקבל יחס טוב אבל בעיקרון

מי שלא מתעסק יום ולילה עם המחשב לא יצטרך הרבה תמיכה מהספק של המחשב אני בכל השנה וחצי שיש לי את המחשב שלי פניתי בערך 3 פעמים לספק שלי [שבמקרה זה... זה בכלל לא אחת מהחנויות אלא חברה שמוכרת לחברות במחירים סיטונאים]

בכולם באתי עם המוצר והוא הוחלף על המקום בלי שום ויכוח..

וגם התלונות על השירות של פנדה הם רק חלק קטן מעשרות קניות שנעשות אצלם ובדרך כלל זה ציוד שאנשים הרסו בעצמם ומצפים במסגרת האחריות להחליף את זה... כל החלפה כזאת החברה שמכרה את המוצר מפסידה כסף בגלל זה הם לא ממש שמחים

אבל לזיגזג אין שום בעיה למה? כי הם מכסים את כל השטויות של אנשים בכך שם לוקחים עוד איזה אחוז למחיר של המוצר כדי לגבות את כל ההחזרות...

לא חשבתם על זה נכון? למה הם מרשים לעצמם שירות טוב כל כך כי אתה משלם על זה!!!!! אתה משלם על כל ההחזרות על זה שהציוד מוחזק במחסן בעוד בחנות אחרת היא לא מחזיקה את זה במחסן אז אתה מחכה שבוע אבל אתה משלם פחות...

התוספת מחיר למוצרים נותנים להם את המרווח נשימה הזה שמאפשר החלפות אין סופיות של מוצרים שאנשים דופקים...

נ.ב

מאפיסטו סבא שלך סמנכ"ל אוסם?!?!? יאללה תתרום לנו קצת במבה!!! וחוץ מזה הבמבה היה סיפור מאוד יפה :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי ידוע שחנות פנדה מחשבים הייתה מעורבת בשתי פרשיות של רמאות של הלקוחות.

פעם אחת כשמכרו כרטיס שהוא כאילו ati מקורי והסתבר שהוא כרטיס של חברה נחותה ופעם

אחת כשמכרו עשרות כרטיסי מסך MSI 4400 עים הלחמה פגומה.

אותם לקוחות שקנו מהם,עד היום רודפים אחריהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה מאוד קשה לי לשבת בצד בלי להגיב.

אז למה זיגזג יקרים??? ככה!!!

סתאאאאאאאאאאאאאם רוח השטות שורה עליי על הבוקר.

מי שרוצה לקנות איפה שזול שיהיה לו לבריאות.

TAZOK רק לצורך הסטטיסטיקה תעשה חיפוש "זיגזג + שירות גרוע" או "זיגזג+זמני אספקה ארוכים"

ותספר לי כמה דיונים מסוג זה מצאת.

לכל דבר יש מחיר, והסיבה שזיגזג לא "מורידים את התחתונים " במחירים זה כי הם לא חושבים שחייבים למכור בזול כדי למשוך לקוחות.

וכדי לתת ללקוחות שכן קנו במחיר שהם מציעים את השירות הטוב ביותר כלומר החלפות זריזות, אספקה מהירה של מוצרים וכו'.

בתור חנות מתחרה אני יכול להגיד לכולם שפשוט אין על השירות שלהם - עדיין לא ראיתי (ואני נמצא שם יחסית הרבה) לקוח שיצא משם בלי חיוך.

אתה לא משלם על החיוך אלא אתה משלם על השירות שגורם לך לחייך כי אתה יודע שפעם הבאה שתהיה שם אם לקנות את המחשב הבא ואם לקבל שירות עבור המוצר, גם אז אתה תחייך.

ואם לקוח מתקשר אליהם, גם אם יש 30 איש בחנות באותו רגע(חלק בחוץ כי אין הרבה מקום בפנים :lol: ) וצריך עזרה, מתייחסים אליו כאילו הוא הלקוח היחיד שקיים על כדור הארץ, אתה לא חושב שזה שווה 200 ש"ח???

לדעתי זה שווה הרבה יותר מזה.

כדי לא להשמיץ חנויות אחרות, אני לא אביא דוגמאות של בעיות שירות ואספקה, אבל אני אשמח אם תמצא על זיגזג כאלה ותאיר את עיניי, כי אני עד היום לא מצאתי ואני מחפש המון , מקווה שהם לא מושלמים אבל בינתים אני לא מצליח למצוא.

אמרתי בעבר ואני אגיד שוב , איש חכם אמר לי פעם "אני לא מספיק עשיר כדי לקנות בזול" ומי שלא מבין אני אסביר לו בפרטי.

אני לא אומר שחייבים לשלם יותר כדי לקבל שירות טוב, אבל אני אישית מוכן לשלם יותר אם אני יודע בוודאות (כמו שקורה בזיגזג) שאין קיצורי דרך, ואין סיפורים על כל מיני דברים שלא היו ולא נבראו, ואין נסיונות להתחמק מאחריות, אלא פשוט טיפול בלקוח עד לשביעות רצונו.

ואני אשמח שמי מחברי הקהילה הגדולה הזאת יבוא ויגיד "אותי זיגזג דפקו" ולו רק כי אני יודע שזה לא יקרה.

מאחל לכולכם כל טוב,

אורן, ארז ,פבל יישרו כוח - מי ייתן והרבה חנויות ילמדו מכם.

מני - (סימפלטק - מי שלא יודע.)

אני חושב שמני מעריץ של זיגזאז......

אבל בכל זאת.... אולי יום יבוא ותהיה חנות שגם יש מחירים מן הנמוכים וגם יהיה שירות מצויין...

ומני, שאתה משלם 100-200 ש"ח תוספת על כל מוצר, זה כבר הופך להיות 1000 שאתה קונה מחשב...

ו1000 ש"ח בשביל חיוך.... זה מוגזם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למני מסימפלטק

קראתי את המכתב שלך וגיחכתי

אם 30 איש נמצאים בחנות ומתקשר לקוח ומבקש עזרה מתיחסים אליו כאלו הוא היחיד על כדור הארץ ? ומה יגידו ה 30, יתעצבנו? הסיפור לא הגיוני .

אני מניח לאור הכרותי הרבה את התחום, שהטלפון של האומלל יגיע למענה קולי ושם ישאר.

האימרה אני לא מספיק עשיר כדי לקנות בזול מתיחסת לשני מוצרים שונים ולא לאותו המוצר וחזקה על כל אדם סביר שיחפש את המחיר הזול ביותר לאותו המוצר ולא לחינם קיים אתר ZAP

אפשר לחשוב שלאף חנות פרט לזיג זג אין שירות, אתה יודע מה, גם לדוכן בשוק הכרמל יש שירות!

שווה לשלם על שירות כאשר המוצר הוא מסוג שירות אבל אתם מתעסקים בטובין שאינו שונה מאורז ואני לא הולך לשלם שקל יותר על אורז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה לנציג של ZigZag2000:

למה המבחר מסכים שלכם כזה קטן? אין לכם ViewSonic ו-Iiyama

שהרבה קונים אותם בזמן האחרון, אם אתם מביאים את ה-ViewSonic

כבר ב-1/6 אני מזמין אצלכם מחשב שלם. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...