XP, 2003 או 2008? - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

XP, 2003 או 2008?


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

ביום ראשון הקרוב מחליפים לי את המחשב בעבודה, מגרוטאה ישנה שבטח עוד משתמשת בשפופרות ריק למחשב חדש והרבה יותר חזק. כל המחשבים מגיעים אלינו עם Win XP Pro מותקנת, אבל יש לנו גם site license לכל מערכות ההפעלה לשרתים של מיקרוסופט, מ- NT4 ועד 2008 (טוב, האחרונה תגיע רק באמצע השבוע הבא - יש עוד מחלקות באירגון שרוצות להתחרע עליה לפנינו).

שמעתי על אנשים שמשתמשים ב- 2003 כמערכת הפעלה שולחנית ועכשיו גם על כאלו שמשתמשים ב- 2008. למעשה, בשבוע שעבר ראיתי מישהו שמריץ 2008 על מחשב הנייד שלו. היתרונות ברורים - הקוד הרבה יותר עדכני מאשר זה של Win . הבעיה היא שאין לי זמן להשקיע בניסיונות, בכל זאת זו העבודה, אם אני הולך להחליף מערכת הפעלה זה הולך להיות משהו חד-פעמי. והבחירה יכולה להיות בין לבין לשרתים בלבד, אין לנו רישיונות לויסטה ואני לא הולך להתקין ללא רישיון חוקי על המחשב בעבודה.

למישהו יש ניסיון או המלצות? להישאר עם ה- XP? להתקין 2003 (32 ביט, 64 ביט, Advanced - אפילו Web Edition יש לנו)? מה עם 2008 (שאין לי מושג איזה וואריאנטים יש לה, כאמור הדיסקים עוד לא הגיעו אלינו)? יש לה יתרון בולט שהיא עוד יותר עדכנית מה- 2003 (וגם בטח תומכת ב- DX10 - לא שאני הולך להתקין משחקים בעבודה, אבל אני בטוח שנמצא לזה עוד שימושים), אבל אני מתאר לעצמי שדרישות המשאבים שלה עוד יותר גדולות והמחשב החדש לא הולך להיות לא עד כדי כך חזק ובנוסף בטח יהיו איתה יותר בעיו תאימות מאשר עם ה- 2003.

הצעות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במה אני עובד לא רלוונטי. אני לא צריך מערכת הפעלה לשרתים, אבל יש אפשרות להשתמש בהן גם עבור מחשבים שולחניים.

המפרט של המחשב לא ידוע עדיין, הוא יגיע רק ביום ראשון. דבר אחד בטוח - לא תהיה שום בעיה של , במקרה הגרוע ביותר אני תמיד יכול להוסיף עוד מהסטוק שיש אצלנו. אני יכול לנצל את הזמן שייקח לי "לאלף" אותו להתקנת חדשה, ביום אחר זה יהיה קצת קשה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם המעבד משנה (להפעיל ויסטא על פנטיום 4 זה מכאיב)

אבל אני מנחש שהמפרט של המחשב מספק לויסטא

אם אתה רוצה את כל הבלינג בלינג והנוחות של ויסטא תהנה ותשים 2008

אם לא אז תשים (גם הייתי ממליץ לך ויסטא על 2008 אבל אין לך רישיון)

בכל מקרה תחפש מדריך ברשת (יש המון) על איך להפוך את ה2008 שלך לויסטא ע"י ביטול תהליכים לא נחוצים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום "כאב" בלהפעיל על P4, הבעיה אצלך לדעתי היא ב1GB ראם.

בכל מקרה, אם זה מחשב סטנדרטי מעודכן (משהו כמו C2D 2.2GHZ, 2GB) אז 2008 אמורה לרוץ מעולה, כמו ש TheReaper אמר, ביטול כמה תהליכים ואפשרויות בלתי נחוצות יהפוך אותה לויסטה (הרי בסופו של דבר זה + SP1 בערך).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...