סוגיה של האם כדאי? אני רוצה לרכוש 20" או 24", אבל ה-CRT עדיין עובד מצויין. - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סוגיה של האם כדאי? אני רוצה לרכוש 20" או 24", אבל ה-CRT עדיין עובד מצויין.


Usagi

Recommended Posts

יש לי CRT LG F900B שהוא פשוט מצויין!!! כבר הגיע ל-42297 שעות תפעול.

מה אתם אומרים כדאי לי גם לקנות מסך 20" של דל ה-2007FP או ה-24" 2408WFP או שלהשאר עם ה-CRT?

המסך שלי עדיין עובד מצויין טפו טפו טפו, אני עובדת על רזולוציה של 1280X960 שבה אני רואה 2 דפי וורד אחד ליד השני ולכתוב בשניהם ללא בעיה של גופנים קטנים.

אני קצת מאוכזבת מה-2408 שהוא לא פאנל S- אלא S-PVA, אשמח לדעת מה אתם הייתם עושים...

אתם הייתם נוטשים את השמן החביב למרות שעדיין עובד טוב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם נמאס לך מהמסך CRT שלך או שאת צריכה שטח עבודה גדול משמעותית, יש סיבה טובה להחליף . אני עזבתי CRT שעדיין מתפקד רק בגלל אובדן חדות פונטים, הרצון לצפות בתכני וידאו בפורמט רחב ועל מנת לקבל שטח עבודה גדול משמעותית ב-2407WFP.

לגבי שני המסכים שאת מתלבטת ביניהם:

2007FP ניתן להשיג עם S-IPS אם את מאוד רוצה בפאנל זה (אות L אחרונה במספר הסידורי במדבקה של המסך). S-PVA (אות S אחרונה) מעט פחות טוב בזוויות צפייה, אבל מצד שני נותן עדיפות על פניו בתחום של ניגודיות לתכני וידאו. הוא מסך מעולה לשימושי טקסט בזכות גודל נקודה קטן, ולמשחקים מהירים אין לו שום בעיה חריגה ידועה.

הפאנל של 2408WFP נותן יחס ניגודיות סטטי טוב מאוד בהגדרות ברירת מחדל עבור סרטים. בגלל יחס ניגודיות סטטי גבוה היתרון של פאנלי S-PVA על פני IPS מכל הסוגים הוא בעומק השחור לסרטים. אני בינתיים רואה אותו כמתאים ברוויזיה הנוכחית ליישומים משרדיים ובגלל שתי ביקורות מקצועיות קשה להמליץ חד-משמעית עליו למשחקי FPS מהירים בגלל השהיית תמונה קיצונית. הביקורת הבאה שלו ב-PRAD אמורה לאשש או להפריך את הממצאים נצטרך לחכות לה. בינתיים הופיעה ידיעה חדשה על הרוויזיה A01. יהיה אפשרי ללמוד מחוות דעת של רוכשים ב-HardForum על מה שהשתנה לטובה, אם לא תעבור ביקורות מקצועיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...