פורסם 2008 במאי 118 שנים שלום.קניתי לפני מספר ימים את הלוח האם החדש של GIGABYTE עם הצ'יפסט 780G וראיתי בהרבה ביקורות באינטרנט שאפשר לעשות OC לIGP מ500MHZ ל900MHZ.הבעיה היא שאין לי מושג איך עושים את זה. יותר נכון, אני יודע בערך אבל לא רוצה להרוס שום דבר.אם מישהו עשה זאת כבר או שיודע איך, אז אשמח לעזרה.תודה.
פורסם 2008 במאי 218 שנים דרך הביוס של הלוח:http://www.tomshardware.com/reviews/amd-780g-chipset,1785-8.html
פורסם 2008 במאי 1618 שנים מחבר נתקלתי בבעיה מאוד מוזרה.עשיתי OC ל850 ונתקלתי בבעיות יציבות אז הורדתי ל800 והכל היה בסדר, עד שנתקלתי בתופעה מוזרה: כשאני מנגן סרטים אני רק שומע סאונד ורואה שחור.כשהורדתי את הOC הכל הסתדר.מישהו אחר נתקל בתופעה הזאת?[br]פורסם בתאריך: 16.05.2008 בשעה 10:14:08אם אני ירצה להגיע לOC המקסימלי של הIGP, על איזה קירור לצ'יפסט אתם ממליצים?מה עם:http://www.skypc.co.il/pl_product~HR-05-IFX~18~0.htmhttp://www.skypc.co.il/pl_product~TT-CL-C0034~18~0.htm?
פורסם 2008 במאי 1818 שנים בשביל 150MHz?אם כבר תכפיל את התקציב - שזה לא הרבה - וקנה HD2400 להייברד CF.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.