האם ב-DELL 2408 WFP ה-Input Lag כלכך גרוע? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם ב-DELL 2408 WFP ה-Input Lag כלכך גרוע?


dmitrius

Recommended Posts

שלום,

מזה זמן רב אני מחפש לי מסך LCD 24 אינצ' בשביל סרטים ומשחקים. באתר הזה, כמו בעוד אתרים רבים, יש המלצה כללית ללכת על ה-DELL 2408.

קראתי מספר ביקורות על המסך, ואחד החסרונות של המסך היה Input Lag גבוהה אבל נאמר שזה לא כלכך קריטי ושרב האנשים לא ישימו לב בכלל לבעיה.

אתמול הגעתי במקרה לביקורת הזאתhttp://www.behardware.com/articles/712-4/lcd-david-vs-goliath-iolair-vs-dell.html. בעמוד 4 הם מראים את ההשפעה של ה-Input Lag על משחקים ולדעתי מסך ה-DELL לא כלכך הצטיין במבחן, אפשר להגיד שנכשל בגדול.

בנוסף, אחרי קצת חפירה בפורומים של DELL, מצאתי מלא אנשים שבאמת מתלוננים על התופעה הנ"ל, ואפילו טוענים שהיא מפריע לא רק בזמן משחקים אלא גם בזמן צפייה בסרטים (התמונה מגיע אחרי הקול) ובעבודה שוטפת ב-Windows. התופעה אולי תתקון בגרסה A01 של המסך.

http://www.dellcommunity.com/supportforums/board/message?board.id=dim_monitor&view=by_date_ascending&message.id=90494#M90494

עכשיו אני לא ממש בטוח שכדאי לי ללכת על המסך הזה אלא להתחיל לחפש מסך אחר. אז אם למישהו פה יצא לעבוד, לראות ולשחק במשחקים על המסך, אשמח לקבל חוות דעת על כמה תופעת ה-Input Lag באמת מפריע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...