פורסם 2008 באפריל 3017 שנים קראתי את התלונות ויותר מידי ידע של מהנדסי תוכנה לא ראיתי שם. בשורה התחתונה אף חנות, אבל אף חנות לא מוכרת בכמויות של אייבורי. לא IQPC ולא נועה ולא פנדה. לעזאזל, אני בטוח שאם תחבר את המכירות שלהם יחד לא תגיע להיקף המכירות של סניף אייבורי בודד. כאשר יש כל כך הרבה לקוחות מן הסתם יהיו יותר תלונות. צריך לקחת דברים בפרופורציה. בקשר לנייד - זה לא סותר את דברי. בסך הכל ניסו לדחוף מחשב שיותר משתלם להם. אגב, איזה מחשב ניסו להציע במקום? ולפני שאתה משמיץ אותי גם אני דואג ללקוח ומנסה להתאים את המחשב לצרכיו. אני רק עושה את זה מתוך רשימת דגמים עליהם אני מקבל עמלות. מה רע? ככה כולם מרוויחים.
פורסם 2008 באפריל 3017 שנים גם אם תלך ביחס ישר של מכירות/תלונות (בהזנחה של גורם הזמן) אתה עדיין תראה הרבה יותר תלונות אצל אייבורי. איזה מחשב ניסו לדחוף? אתה באמת צריך לשאול? מדובר באייבורי, ניסו לדחוף MSI.הסיבה היחידה שהתקרבתי לשם בהתחלה היא שמחשבים ניידים אפשר לקנות במקום הזול ביותר כל עוד האחריות היא של היבואן הרשמי- כי השירות לא קשור לחנות בכלל.אבל לקנות מחשב שגם השירות והאחריות שלו באייבורי? hell no.
פורסם 2008 באפריל 3017 שנים שכחתי לציין דבר אחד : CEON . מזכרונות ועד תיקי מחשב. אם הם היו מייצרים חיתולים גם אתזה היו מנסים לדחוף לך.עריכה: אני חייב להכניס שיחה (אמיתית לחלוטין) עם נציג מסניף ירושלים:אני: שלום אני מעוניין במספר רכיבים.המוכר:במה אתה מעוניין?אני:קודם כל זכרונות DDR2 667MHZהמוכר: יש לנו של CEON...אני: (קוטע אותו) אני לא מעוניין לקנות דברים של החברה הזו - זה מותג גנרי.......(סגרנו כבר על זיכרון)המוכר: אתה בטוח שאתה לא רוצה סאון - הם חברה טובה.אני: אני לא מעוניין במוצרים של סאון בכלל..........אני: מעוניין בDOK 4GBהמוכר: יש לנו DOKים מעולים במבצעאני: של איזה חברההמוכר: סאוןאני: (מתחיל להתעצבן) אמרתי שאני לא קונה סאוןהמוכר: אתה בטוח?אני: כן אמרתי לך רק 4 פעמים.(סגרנו על DOK אני כבר בא ללכת ונזכר)אני: אולי נחדש את המחשב הישן. כמה עולים זכרונות DDR1 400MHZ?המוכר: X ש"ח ל512 מ"ב של סאוןאני:בוהה בו, משלם על הרכיבים שהזמנתי והולך.אמיתי לחלוטין.
פורסם 2008 באפריל 3017 שנים אם הם היו מייצרים חיתולים גם את זה היו מנסים לדחוף לך. או וואו :lol: לחתימה
פורסם 2008 במאי 117 שנים ולפני שאתה משמיץ אותי גם אני דואג ללקוח ומנסה להתאים את המחשב לצרכיו. אני רק עושה את זה מתוך רשימת דגמים עליהם אני מקבל עמלות. מה רע? ככה כולם מרוויחים. עמלות...מילא מקבלים הכול בתלושים...
פורסם 2008 במאי 117 שנים במקום שהיה לוגו אמון הציבור, יש לוגו של תואר:"..רשת הנבחרת והמובילה המתמחה בשיווק מחשבים" [ציטוט, לא נגעתי]http://www.ivory.co.il/prizes.asp
פורסם 2008 במאי 117 שנים אז נגיד והאחוז תקלות אצלהם אותו דבר כמו בכל חנות - ואני לא חושב שזה ככה, כשבנאדם אוהב חברה מסויימת הוא ישמור את זה לעצמו, כשהוא שונא אותה הוא יפרסם את זה בכל מקום ובינתיים אני שומע תלונות רק על אייבורי - עדיין יש להם מוניטין הכי גרוע מבחינת שירות ולקיחת אחריות. אני למשל קיבלתי יחס גרוע גם מבאג. לדעתי עדיף להתרחק מהכי זולות והכי יקרות יחדיו.
פורסם 2008 במאי 117 שנים במקום שהיה לוגו אמון הציבור, יש לוגו של תואר:"..רשת הנבחרת והמובילה המתמחה בשיווק מחשבים" [ציטוט, לא נגעתי]http://www.ivory.co.il/prizes.aspאתה מבין שמדובר על תואר שניתן לרשתות בלבד, כן?הרשתו היחידות שפועלות בארצנו הן באג, אייבורי, פנדה (למרות שזו יותר שרשרת חנויות משותפות מרשת ממשית), ו........ זהו.הרשת נבחרה לרשת המובילה והתמחה בשיווק מחשבים בשל העבודה שלהם מול גופים גדולים כמו משרד הביטחון, הם בערך היחידים שיכולים לעמוד בדרישה לוגיסטית של למשל "אני צריך 1000 יחידות של X בעוד 3 ימים"זה לא מפתיע, ולא אומר כלום על השירות שלהם, המוניטין שלהם עומד בעינו.מוניטין לא נוצר סתם.
פורסם 2008 במאי 117 שנים קראתי את התלונות ויותר מידי ידע של מהנדסי תוכנה לא ראיתי שם. בשורה התחתונה אף חנות, אבל אף חנות לא מוכרת בכמויות של אייבורי. לא IQPC ולא נועה ולא פנדה. לעזאזל, אני בטוח שאם תחבר את המכירות שלהם יחד לא תגיע להיקף המכירות של סניף אייבורי בודד. כאשר יש כל כך הרבה לקוחות מן הסתם יהיו יותר תלונות. צריך לקחת דברים בפרופורציה. בקשר לנייד - זה לא סותר את דברי. בסך הכל ניסו לדחוף מחשב שיותר משתלם להם. אגב, איזה מחשב ניסו להציע במקום? ולפני שאתה משמיץ אותי גם אני דואג ללקוח ומנסה להתאים את המחשב לצרכיו. אני רק עושה את זה מתוך רשימת דגמים עליהם אני מקבל עמלות. מה רע? ככה כולם מרוויחים. תגיד מה אתה עושה צחוק ?אני גם בטוח שNEWEGG מוכרים הרבה יותר מכל הרשת של אייבורי ואפילו אם תחבר את כל סניפי אייבורי לא תגיע למכירות שלהם. למה עליהים אין תלונות כאלה נוראיות ? אתה יכול להסביר ?
פורסם 2008 במאי 217 שנים אז נגיד והאחוז תקלות אצלהם אותו דבר כמו בכל חנות - ואני לא חושב שזה ככה, כשבנאדם אוהב חברה מסויימת הוא ישמור את זה לעצמו, כשהוא שונא אותה הוא יפרסם את זה בכל מקום ובינתיים אני שומע תלונות רק על אייבורי - עדיין יש להם מוניטין הכי גרוע מבחינת שירות ולקיחת אחריות. אני למשל קיבלתי יחס גרוע גם מבאג. לדעתי עדיף להתרחק מהכי זולות והכי יקרות יחדיו. בתור אחד שעובד שם אני לא הייתי קונה סוללות בבאג. מדיניות החלפה/החזרת מוצרים כל כך גרועה שפשוט נמאס לי לריב עם לקוחות ולספוג את כל החרא בשביל ה-20 שקלים לשעה שהם משלמים. בכנות, חוץ מנגני MP3 (נגני COWON) אל תקנו שם כלום.
פורסם 2008 במאי 217 שנים סתם לידע כללי, הסיבה שאין לאייבורי תו אמון הציבור היא לא בגלל כמות תלונות אלא בגלל שלאייבורי נמאס לשלם לאמון הציבור כל כך הרבה כסף.גם אני לא הייתי משלם להם בשביל זה, הם אמורים להיות ארגון מלכ"ר, לא ארגון שמשלמים כסף כדי להיות חברים בו.אני כבר לא מחפש באתר שלהם כי אני לא יכול לסמוך עליו מספיק, כל עסק עם קצת מזומנים יכול לקנות את דרכו לאתר שלהם ולהיות "מומלץ".
פורסם 2008 במאי 217 שנים יש פה אנשים שעדיין חיים ב2005...אייבורי השתנתה לגמרי..לפחות בסניף חיפהאחלה שירות..קניתי משם הרבה דברים
פורסם 2008 במאי 217 שנים אני קניתי את המחשב ואכלתי את הלקרדה מהם ב 2008, חלאס עם התירוצים הנדושים בבקשה...לגבי NEWEGG, לא רק שאין לגביהם תלונות, זה פשוט תמצית ההבדל בין אמריקה לישראל מבחינת השירות ללקוח.חבר שלי קנה מחשב בחלקים מ NEWEGG, אחרי כמה וכמה חודשים הייתה איזשהי בעיה בכרטיס מסך 7900gs.בקיצור שלח להם את הכרטיס, ניסו לתקן ולא הצליחו, נתנו לו לבחור כרטיס אחר בתקציב שעלה לו בזמנו לקנות או אפילו טיפה מעבר.הבחור החליף 7900gs מקולקל ב 9600gt חדש.שמישהו יספר לי על אייבורי שעשו חצי מזה. גועל נפש של חברה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.