פורסם 2008 באפריל 2517 שנים סרטון מדהים שמראה בדיוק מה אופוריה יודעת לעשות (וגם השוואה לשיטה שקיימת כיום)המנוע אמור לדמות שרירים ווירטואלים על גבי שלד ולחשב תגובות של הגוף לסביבה בזמן אמתכך שאם הדמות הולכת ליפול למשל היא תנסה להיאחז במשהו כדי לא למותלמי שרוצה לחפש את זה בוויקיפדיה או בגוגל השם הוא BioAIמומלץhttp://www.gamershell.com/download_25162.shtml
פורסם 2008 באפריל 2517 שנים מחבר Euphoria זה לא מנוע פיסיקלי, זה BioAI.הרבה יותר פשוט לקרוא לו מנוע פיזיקליהוא בא להחליף מנועים כמו HAVOC וכו'
פורסם 2008 באפריל 2517 שנים מחבר סלח לי שאין לי תואר במדעי המחשב מאוניברסיטת smartass אני רק זוכר פרטים מהסרטון הראשון שלהם"כאן מתוארת תנועת דמות כפי שהיא מרונדרת כיום בעזרת RAG DOLLS בחרנו להשתמש במנוע הHAVOC שנמצא בשימוש במשחקים רבים""והנה מנוע אופוריה בפעולה"עשיתי אחד ועוד אחד
פורסם 2008 באפריל 2517 שנים בדיוק, Euphoria אמור לגרום לדמויות במשחק להגיב בצורה ריאליסטית לfeedback מהמנוע הפיסיקאלי.הוא לא מנוע פיסיקאלי, הוא לא מחשב שום דבר, אבל התשתית שלו כן תגרום לדמות להתקופף כאשר זורקים עליה אבן למשל, או לנסות לתפוס במשהו כשהיא נופלת.לא צריך תואר בשום דבר, ותפסיק כבר לחכות את יאצי בכל תגובה שניה שלך, אבל גם עם טיפה של הגיון בריא לא צריך להיות גאון כדי להבין שאם הם משתמשים במנוע פיסקאלי מסויים(HAVOK במקרה הזה) להדגמה של המוצר שלהם הם לא מתכוונים להחליף אותו.זה תוסף למנוע פיסיקאלי, לא מנוע פסיקאלי בפני עצמו בשום צורה, הם לא מחשבים את מקדם החיכוך בין הנעל של החייל שכרגע חטף ממך headshot לבין הרצפה שהוא עומד עליה, אבל לפי הנתונים שהמנוע הפיסיקאלי מעביר לתשתית שלהם הם ייצרו את אנימציית הנפילה שלו בצורה יותר מציאותית.אז כנראה שאצלך 1 ועוד 1 זה 18.
פורסם 2008 באפריל 2517 שנים שונתה ההודעה הראשונה לפי הערתו של דובי זובימנוע שקר זה לא יותר טוב, הכי פשוט לקרוא לזה BioAI או DMS - Dynamic Motion Synthesis.וזה דבר מאוד מעניין, בלי סקרפטים בלי שום דבר קבוע מראש, במקום שהמשחק יפעיל אנימציה X בשביל פעולה Y הוא פשוט אומר לEuphoria תבצע את פעולה Y והמערכת שלהם מייצרת אנימציה לפי כל הגורמים המשפיעים כרגע על אותה דמות. מעבר לעובדה שזה יוצר אנימציות המתאימות בול לכל סיטואציה זה גם הולך לחתוך את עלות הפיתוח של המשחק בצורה דרסטית, כיוון שזה מסיר לגמרי או כמעט לגמרי את הצורך בmotion capture לאנימציה ריאלסטית. במקום לעשות motion capture לכל סיטואציה כמעט בשביל שזה יראה מציאותי, המערכת תייצר אנימציית שלד מציאותית on the fly בכל פעם מחדש. http://www.naturalmotion.com/euphoria.htm
פורסם 2008 באפריל 2517 שנים מחבר אז מה לעזאזל עשו האנשים במקסיס כל השנים האלה? בזמן שהם עושים אנימציה פרוצדורלית (לפי איך שהם קוראים לזה) שתשנה את עצמה לפי השלד נראה שאופוריה יכולה לעשות את כל זה... אופוריה רק מקבלת את השלד ואת הפעולה (למשל צעד קדימה) ועושה את זה לבד...
פורסם 2008 באפריל 2517 שנים יש הבדל אין אנימציה שמשנה את עצמה לפי השלד, או שינוי קל באנימציה תחת תנאים מסויימים, למשל אנימציית הליכה אחת שתשנה קלות בהתאם למשקל הנוסף על הדמות. לבין לייצר אנימציות בזמן אמת לפי סיטואציה מתאימה.נגיד אם רוצים לייצור אנימציה שבמקרה שדמות מסויימת נופלת מקצה כלשהו היא תנסה להתפס בו בשביל לא ליפול יש מיליון ואחד גורמים כמו למשל מה המרחק בינה לבין הקצה ברגע הנתון, האם הידיים ארוכות מספיק בשביל להגיע לקצה או לא, כיוון שבמקרה ולא הדמות תצתרך גם לרכון קדימה בשביל להגיע לקצה. וכמון שהמשטח שבוא היא מנסה להתפס משפיע על התגובה של הדמות והאנימציה, על משטח מחוספס הדמות תגיב אחרת מאשר על משטח חלקלק ורטוב. יש גבול לכמה שינויים אפשר לעשות לאנימציית שלד מסויימת בלי לייצור חדשה. תלך יותר מהר יותר לאט, יותר שפוף יותר זקוף אבל זהו, בסופו של דבר לכל סיטואציה צריך אנימציית שלד אחרת, וה400 ומשהו מגה שהאנימציות של Assassins Creed תופסות בדיסק שלו מוכחים את זה, מעבר למיליון או 2 שהם זרקו על הMotion Capture זה סתם בזבוז.
פורסם 2008 באפריל 2517 שנים 50k מה?בכל מקרה מהQ&A של GDC08 כזכור לי הצוות שעבר על הקהל של AC הכיל כ50 אנימטורים, כל סוג שלNPC הכיל כ200 אנימציות והם עבדו עם שלדים שהכילו מעל ל200 עצמות(כולל שער, ועצמות "תפיסה").
פורסם 2008 באפריל 2517 שנים מדהים ה... תכונה הזאת. (חשבתי לכתוב סקריפט, אבל זה לא תסריט, זה חישוב מחדש כל פעם).תחשבו אתם משחקים COD 4 ואתם בדיוק לקחתם את 2 הנשקים ההכי כבדים, לקחתי את הנשקים עם יד שמאל בזמן שהחזתם פראג ביד ימין, ככה שזה על הצד השמאלי של הדמות ועכשיו אתם צולעים לצד ואם תנסו לעלות על גבעה אתם תיפלו אחורה. זה לפחות מה שהבנתי מהסרטון. זה טכנולוגיה שאני אראה בCOD5. אני לא כותב שאני רוצה או חושב, אני בטוח שאם זה יעבור את שלב הבטא, התכונה הזאת תשולב שם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.