guild wars - המלצות - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

guild wars - המלצות


za-david

Recommended Posts

אני מתכוון לקנות את המשחק guild wars עכשיו אני חדש בכל ענייני המשחקים במיוחד במשחקי שעדיין לא יצא לי לנסות בכלל עכשיו ראיתי שיש כמה משחקים מהסדרה הזאת של guild wars ורציתי להתייעץ איתכם בתור שחקן מתחיל איזה מהם כדאי לי לקנות אודה לכם על כל הסבר נוסף שתוכלו לתת

שאלה נוספת - האם ההרחבות כוללות את המשחק המקורי, זאת אומרת הדיסק זה המשחק המקורי וההרחבה ביחד כי ראיתי כמה דיסקים של הרחבות שרשום עליהם שלא צריך את המשחק המקורי?

תודה מראש לכל העונים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההרחבות לא כוללות את המקורי ולכן כדאי לקנות קודם את המשחק הראשון

אתה לא באמת חייב את הראשון כדי לשחק, פשוט לא יהיה לך התוכן (אני מדבר על חבילות שהם ההרחבה בלבד... יש הרבה חבילות "קומבו" שבאות ביחד עם הראשון)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעולם לא שיחקתי בהרחבות יש לי את הראשון ואני חייב לאמר שהוא מעולה!, גם מבחינה עלילתית גם מבחינת הקרבות GVG, אני אומר לך המשחק הזה ישאב אותך לחודשים... אם לא שיחקת אף פעם תתחיל מהראשון אתה לא בהכרח חייב לשחק בכל ההרחבות, תבחר משהו שאתה אוהב, לי אישית יש את הראשון ו EYE OF THE NORTH.

ההרחבות כביכול פחות טובות מהראשון לטעמי...

הסיבה היחידה שהעדפתי לדלג על FICTIONS (מקצועות חדשות) זה הכאב ראש שבבחירת הסקילים, בחודשים הראשונים אתה פשוט תבדוק את כל הסקילים ותבחר מה עובד טוב, ועוד כמה חודשים כדי לבחור את המקצוע המשני...

מחכה ל GW2 :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משלמים פעם אחת רק בקניית המשחק

לא אהבתי את כל השטויות האלה של תשלום חודשי ברוב המשחקים מהסוג הזה, וזה הדבר הכי מטומטם ששמעתי אני צריך לשלם בכדי לקנות משחק ואחרי זה אני צריך לשלם בכדי לשחק בו

בנוסף לזה הבנתי שב GUILD WARS אין צורך לטחון שעות על המשחק בכדי להתמודד מול דמות של מישהו שנמצא על המשחק כל יום 16 שעות במהלך השנה האחרונה

אבל בעיקר זה עניין התשלום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

אני מקבל את הנושא הכספי, mmorpg זה מטחנת כסף קטנה אבל לא כזה נורא.

אישיתי ניסיתי את Guild wars בעבר, אבל אף פעם לא התחברתי למשחק.

היום אני במצב המתנה ל Warhammer online.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

והמשחק הזה גם דורש תשלום חודשי?

אם שיחקת כבר ב GUILD WARS אז הבנתי שבמשחק יש קווסטים אז איך משלווים בזה אנשים מכל העולם? כאילו שאתה יוצא לקווסט אתה נפרד מכל השחקנים שנמצאים און ליין או שהם גם משתלבים איכשהו או איך זה עובד העניין הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול לצאת לקווסטים לבדך עם NPC שיעזרו לך ( Heroes + Hencmen) , או שאתה יכול להיצתרף לעוד שחקנים ולצאת איתם , זה לבחירתך.

כמישהו שיש לו את ה Propechies, Nightfall ו Eye of the North ועוד מאט קונה את Factions , אני ממליץ לך להתחיל מ Nightfall, הייה לך הכי קל להתחיל איתו. וגם זה יעזור לך בהמשך עם תיקנה עוד מישחק.

אין שום קשר בין העלילות של המישחקים חוץ מקשר קטן בין Propechies וההרחבה Eye of the North.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...